Přejít na obsah

Andreas92

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Andreas92

  1. čau, tak dávám update info. Auto šlo na servis, tam udelali diagnostiku, požádali o tech. radu přímo škodovku. výsledek byl, že do Prahy přijeli přímo zaměstnanci (vývojáři) škodovky z MB. Provedli analýzu, proč aktualizace selhala, a provedli manuální přehrátí SW - OCU OAA2. Jedná se prý o první svolávačku, kterou si zákazník dělá sám (přes Infotainment online), opravuje chybu např. praskání v reproduktorech (které jsem jednou zaznamenal při jízdě).
  2. Na "OCU" - což je údajně Online Connectivity Unit, je svolávací akce. Na Skoda auto sem si zkontroloval podle VIN zda je na auto svolávačka. Zavolal jsem do servisu, kde mi potvrdili, že je potřeba jít na servis a týká se to OCU. Je potřeba přehrát nějaká data či software, je potřeba vzít i všechny klíčky k vozidlu. Zajímavé je, že přes MENU -> Svolávací akce, mi vozidlo píše, že na vozidlo žádná svolávačka není. Ta "druhá" aktualizace mi vyšla také, a ta proběhla OK. Nicméně tu chybovou hlášku po restartu infotainmentu už teď nevidím... Jsem zvědav jak to dopadne.
  3. Ahoj, před pár dny mi vyšla na infotainmentu (Columbus, služba Infotainment online, Skoda connect) nějaká aktualizace OAA2 (nebo OOA2?) něco takového. Vše jsem odsouhlasil a celkem pomalu se stahovalo cca 130 MB dat. Jezdil jsem a parkoval jak potřeboval a neřešil to, nicméně po pár dnech mi vozidlo píše "OCU - aktualizace se nezdařila" viz. foto. Nemá s tímto někdo podobnou zkušenost, případně co s tím a jak dlouho to zabere na servisu? Budu tam teprv volat.
  4. Mám 1.5tsi 110kw manual, vyrobeno v 6/2022. Jaká je životnost spojky v km? A kde vám zabírá? mě od podlahy cca v 20%. Mam najeto 5300 km a najel sem dost km v kolonach, tak si jen rikam jaky to na to ma vliv (na spojce nestojim, řadim plynule). Docela zacinam litovat ze sem si nevzal automat. Co sem slysel tak skodovka nyni dava lepsi spojky nez treba u O3.
  5. Jak jsi dopadl, hejblo se to nějak? Bavil jsem se mezi řečí s mojim prodejcem obecně, a tvrdil, že toto je chyba prodejce, měl tě upozornit na to, ještě než ti auto dodali.
  6. Také mohu potvrdit, objednával jsem O4 v 10/2021 a zálohu nechtěli a to jsem se ještě dobrovolně nabízel, že ji uhradím :-D. Prý když si ji nevemu, tak ji určitě prodaj, ale kupni smlouvu jsem měl. Skutečně zálohu odmítli. Na octavie skladovky uz maj prodejci pořadníky. Osobně bych řekl, že situace už byla špatná min. rok.
  7. @Mavoka tys psal, že tobě prodejce nabídl odstoupit od smlouvy? Já bych asi o tom i uvažoval, protože už z principu věci by mě to sralo a z toho auta bych neměl takovou radost. Ještě mě napadlo, že by ses písemnou cestou obrátil na Škodovku, jenže oni se s tebou nemusí bavit - to je těžký. Já osobně bych šel cestou řešit to přes prodejce, at ti dá slevu, stejně si tě pak zkásnou na servisech, takže se jim to vrátí. Jestli to není tajný, kolik si měl obchodní slevu z katalogové ceny? Dej pak vědět jak se to vyvíjí, to mě zajímá.
  8. Pokud mát jenom podepsanej Předávací protokol (bez výhrad), tak prostě bych to uhrál na to, že si vyjel ze salonu a následně si zjistil po hodině, že 360 kamera (v ruce máš KS a fakturu, z toho by mělo bejt evidentní co si objednal a co ti bylo dodáni) a řešíš to v rámci reklamace. NOZ i pamatuje na to, že ses "slabší" strana a že při předání si nemusíš všeho všimnout.
  9. KS vzniká v době kdy to závazně objednáš, aspoň takto jsem to měl já a měl jsem v ruce Kupní smlouvu (v tom roce 2021). Zálohu jsem neplatil, nebylo potřeba. @Mavok Máš v ruce Předávací protokol? Tam jde o to jestli si to podepsal bez výhrad, tak může bejt problém. Případně bys měl mít fakturu - daňový doklad a tam rozpis položek a je z toho evidentní, že výbava chybí? Resp. srovnáš si Kupní smlouvu a fakturu a je to jasný. Každopádně jediné řešení vidím 12 tisíc sleva. Sejdi se s prodejcem, řekni mu svoje stanovisko, že trváš na slevě 12 tisíc, a že si smlouvu podepsal s nimi jako s prodejcem, že chápeš, že je vina na straně Škodovky, ale to bohužel není tvoje věc. Další případný krok bude písemná výzva prodejci. EDIT: protože ty vlastně ani nevíš co se tam stalo, protože ten prodejce na to mohl zapomenout tě informovat za včasu a nabídnout slevu, prostě mohl pochybit.
  10. Mě se nějak nechce věřit, že sis připlatil 12 tis. za kamery 360 a oni ti je nedodali a ještě si nechali peníze? Nemohlo se třeba jednat o to, že ti prodejce jen tuto informaci neřekl, že kamera nebude resp. pochybení na straně prodejce? Mě se stalo vzdáleně podobné trošku, objednal sem O4 konfiguraci co jsem chtěl, a oni o pár dní později překopali ceníky, zdražili, a v paketu Style plus odebrali "zadní kameru" a cenu nechali stejnou mám pocit, o pár týdnů/měsíců později tam tu kameru zase vrátili a zdražili Paket plus o 5 tisíc. Kontaktoval jsem v tu dobu prodejce, jak to bude v mém případě a že prý by měli dodat to co sis objednal v tu dobu a maximálně bys měl mít věci navíc. A zároveň mi nabídl 5 tisíc slevu, že pokud kameru zadní nechci že tam nebude, a s tím jsem samozřejmě nesouhlasil. Jinak mě ujistil, že kameru mít budu. EDIT: mám pocit, že při předání vozu jsem podepisoval i předávací protokol. tam bych ty věci uvedl, a oni to musí řešit. Máš právo toto uplatnit u svého prodejce (tebe nemusí zajímat situace na straně škodovky).
  11. Ahoj, mluvil sem s prodejcem a tvrdí že mám O4 - MR2022, ačkoliv výroba byla zahájena dne 23.6.2022 a vyrobena 26.6.2022. Poznám nějak v autě jestli se jedná o MR2022 nebo 2023? Schránka u spolujezdce je klimatizovaná a má decentní polstrování.
  12. Ahoj, mám O4 1.5 TSI 110kW Benzin - 6 Manuál, rok výroby 6/2022, autorizovaný prodejce mi dal 1L náhradního oleje normu 508.00/509.00 - 0W-20, myslel jsem že se používá 504.00. Nevíte někdo, jak to je u tohoto motoru?
  13. Ano, prostě to přihlásili bez zelené karty. Spíš je to i moje chyba, měl sem si to ode dne kdy mi vystavili fakturu pojistit aspoň na VIN. Totiž na ČKP se ptali na objem, řikám 1500 a oni že to je 47,- Kč na den příspěvek do fondu, a že pokud je to taková krátká doba 2 dny, tak mi nic reálně nepřijde. Resp. že v takovém případě tu úhradu nepředepíšou a nebude po me vymáhána. Ale kdo ví, prý si mám zavolat za 2 měsíce, že mi řeknou s jistotou. Autosalón mi potvrdil to samé, že i takové případy měli.
  14. ahoj, poradíte mi prosím, stala se mi taková věc, dorazila mi nová O4 a jelikož autosalón měl plnou moc, tak auto prostě 18.7.2022 zaregistroval (datum první registrace), samozřejmě bez povinného ručení. Bohužel sem si pojistku sjednal až 20.7.2022 (počátek pojištění od 20.7.2022 čas 11:47h). Bude chtít po mě čkp zaplatit ty 2 dny do toho jejich fondu +300,- Kč fixní poplatek? Volal jsem tam 2x a tvrdili mi, že když je to objem 1500cm3, že to po mě chtít nebudou, když je to taková krátká doba (údajně do max. 5 dní, že úhradu nepředepíšou). Na pojištovně mi tvrdili, že to budu muset doplatit, tak jsem do čkp volal již po třetí a zase jiná pracovnice tvrdila, že to posílají za každý den. Má někdo podobnou zkušenost? Děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...