Přejít na obsah

Zzzzz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    320
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Zzzzz

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Very Popular Vzácný
  • One Year In
  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

122

Popularita

  1. Čidla nemají samostetné repráčky jako tomu bývalo dříve. Výstup je přímo do hlavních repráků. Doba jde kupředu a tak je i zvuk od čidel ve stereo kvalitě 🙂
  2. Co teprve, jak dlouho by se čekalo na něco takového 😉
  3. Zzzzz

    Octavia IV FL

    Osvětlení nástupního prostoru nejsou ta ledková světla zespoda na predních dveřích? Ten svítící nápis SKODA se jmenuje nějak jinak?
  4. Nejdříve jsem chybu hlásil rovnou z appky a pak dál už jen přímo s connectivity.helpdesk@skoda-auto.cz
  5. ... a dnes, když jsem kouknul do appky, tak vidím, že místo o 3 to prodloužili o 5 měsíců. 😉
  6. Zzzzz

    Zadní světla

    Myslím, že jen malé dítě nejde. Chtějí snad ve ŠA tvrdit, že přestali prodávat vozy do severských zemí, kde je toto povinnost prorože "to nejde"?
  7. Zzzzz

    Zadní světla

    Mi to servis přepnul hned měsíc po koupi, jestě v záruce
  8. Pozitivní zprávou je, že když jsem jim napsal, že chci kompenzaci za nefunkčnost od druhé půlky ledna do minulého týdne, tak bez smlouvání prodlouží službu Care Connect o 3 měsíce.
  9. Zzzzz

    Octavia IV FL

    Vyzkoušeno. Po minutě mi to začíná tát. Jinak spoléhám na Webasto, ale zajímalo mě to a tak jsem to testnul v rámci právě probíhajícího odstraňování závady na vzdáleném vyhřívání auta přes appku.
  10. Sám jsem zvědav, jak se po dořešení problému k tomu postaví, když budu požadovat prodloužení této placené služby o dobu její nefunkčnosti.
  11. U mě se to stalo 21.1. a od té doby bylo auto 3x v servise, kde milionkrát pokusničili podle zaslaných (tady si nejsem úplně jistý, jestli nemá být v tomto posledním slově na místo L spíše R) podkladů podle škodovky a teď čekám na čtvrté pozvání.
  12. Takže opět půlden auto v servise a z dalšího pokusničení zase nic. Domluva jen na další termín přistavení auta poté, co jim škodovka dá další "rady". Jediné maličké pozitivum je, že i když nejde spustit přímý požadavek na topení, tak kupodivu aspoň funguje vzdálené plánování, tzn. i když nevím kdy ráno pojedu, tak od snídaně můžu v appce zadat aktuální den a čas o pár minut po aktuálním čase a ono se to odešle a auto tento požadavek příme a topení spustí.
  13. A žádná jiná předešlá vzduchem dříve nechodila? S 1985 je to prvopokus? Všichni si předešlé museli nechat přehrát v servise? Já totož od koupě v 6-2021 měl až do minulého týdne SW 1803
  14. Dám, je to přesně jak píšeš. Opruz je v mém případě o to větší, že ráno musím ven z bytu abych z chodby domu zapnul bufík, protože mám okna na jinou stranu a uvnitř bytu signál k autu nedojde. A druhá cesta přes nastavení v autě den dopředu na určitý čas se v mém případě použít nedá, protože neodjíždím ráno z domu ve stejnou dobu. 😞 Navíc 2x servis na celé dopoledne taky dost boří můj kalendář. Jsem zvědav na reakci Škodovky (pokud to vůbec rozchodí) až jim napíšu, že chci prodloužit službu o období, kdy službu nebyli schopni poskytnout.
  15. Ve čtvrtek přehráli SW a prý nastavili ještě nějaké hodnoty, ale rovnou při přebírání vozu zpět se ukázalo, že tudy cesta nevedla. Vzali si chybové hlášky akontaktovali Škodu a zítra dávám auto do servisu na další pokus zítra. Z plně fungujícího SW 1803 mi nahráli 1941 a k dotazu, proč teda ne rovnou nejvyšší verzi mi neuměli odpovědět jinak, než že volí postup od Škodovky. Za mě 1941 jen veliké mínus, protože Waze má horší rozlišení a tím i menší oblast zobrazené mapy a místo toho jen veliká tlačítka a oznamovací okna 😞 Taky mě dost vyděsilo, že se infotainment během následujících jízd několikrát restartoval, ale to naštěstí sklidnilo a jinou zradu zatím nepozoruji. Asi si jen sedaly dodatečné aktualizace té 1941.
×
×
  • Vytvořit nový...