Přejít na obsah

Zzzzz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    309
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Zzzzz

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Very Popular Vzácný
  • One Year In
  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

116

Popularita

  1. Zzzzz

    Octavia IV FL

    Vyzkoušeno. Po minutě mi to začíná tát. Jinak spoléhám na Webasto, ale zajímalo mě to a tak jsem to testnul v rámci právě probíhajícího odstraňování závady na vzdáleném vyhřívání auta přes appku.
  2. Sám jsem zvědav, jak se po dořešení problému k tomu postaví, když budu požadovat prodloužení této placené služby o dobu její nefunkčnosti.
  3. U mě se to stalo 21.1. a od té doby bylo auto 3x v servise, kde milionkrát pokusničili podle zaslaných (tady si nejsem úplně jistý, jestli nemá být v tomto posledním slově na místo L spíše R) podkladů podle škodovky a teď čekám na čtvrté pozvání.
  4. Takže opět půlden auto v servise a z dalšího pokusničení zase nic. Domluva jen na další termín přistavení auta poté, co jim škodovka dá další "rady". Jediné maličké pozitivum je, že i když nejde spustit přímý požadavek na topení, tak kupodivu aspoň funguje vzdálené plánování, tzn. i když nevím kdy ráno pojedu, tak od snídaně můžu v appce zadat aktuální den a čas o pár minut po aktuálním čase a ono se to odešle a auto tento požadavek příme a topení spustí.
  5. A žádná jiná předešlá vzduchem dříve nechodila? S 1985 je to prvopokus? Všichni si předešlé museli nechat přehrát v servise? Já totož od koupě v 6-2021 měl až do minulého týdne SW 1803
  6. Dám, je to přesně jak píšeš. Opruz je v mém případě o to větší, že ráno musím ven z bytu abych z chodby domu zapnul bufík, protože mám okna na jinou stranu a uvnitř bytu signál k autu nedojde. A druhá cesta přes nastavení v autě den dopředu na určitý čas se v mém případě použít nedá, protože neodjíždím ráno z domu ve stejnou dobu. 😞 Navíc 2x servis na celé dopoledne taky dost boří můj kalendář. Jsem zvědav na reakci Škodovky (pokud to vůbec rozchodí) až jim napíšu, že chci prodloužit službu o období, kdy službu nebyli schopni poskytnout.
  7. Ve čtvrtek přehráli SW a prý nastavili ještě nějaké hodnoty, ale rovnou při přebírání vozu zpět se ukázalo, že tudy cesta nevedla. Vzali si chybové hlášky akontaktovali Škodu a zítra dávám auto do servisu na další pokus zítra. Z plně fungujícího SW 1803 mi nahráli 1941 a k dotazu, proč teda ne rovnou nejvyšší verzi mi neuměli odpovědět jinak, než že volí postup od Škodovky. Za mě 1941 jen veliké mínus, protože Waze má horší rozlišení a tím i menší oblast zobrazené mapy a místo toho jen veliká tlačítka a oznamovací okna 😞 Taky mě dost vyděsilo, že se infotainment během následujících jízd několikrát restartoval, ale to naštěstí sklidnilo a jinou zradu zatím nepozoruji. Asi si jen sedaly dodatečné aktualizace té 1941.
  8. U TDI je to taky lehce cítit u auta, ale žádný smrad, zato uvnitř nic jen teploučko.
  9. Zzzzz

    Octavia IV FL

    Úplně stejně se chová i O4 před FL. Celé 3,5 let téměř denního používání se mi nestalo, že by auto "prudilo" ať držím volant, nebo mě nedejbože nutilo zahýbat při jízdě volantem. A to rozhodně nedržím vždy volant oběma rukama ani v poloze za deset dvě, nebo třičtvrtě na tři. Při klidné jízdě na dlouhých úsecích mám běžně jen jednu ruku ve spodní půlce ( vpravo, nebo vlevo) od štítku spodního ramene volantu.
  10. Píšeš, že máš ACC plně funkční, tzn. i zaplý páčkou pod volantem. Pak platí, co píše i návod: Adaptivní tempomat (ACC) Jak to funguje Regulace ACC ACC udržuje nastavenou rychlost. Pokud se Váš vůz přiblíží k vozu jedoucímu před Vámi, ACC začne automaticky udržovat nastavený odstup od tohoto vozu. Udržování nastavené rychlosti a odstupu je dále označováno jako regulace. VAROVÁNÍ ACC nereaguje na objekty pohybující se vozovkou napříč nebo v protisměru. ACC je určený především pro jízdu na dálnici. pACC (Prediktivní tempomat) pACC je rozšiřující systém ACC. pACC přizpůsobuje rychlost podle rozpoznaného omezení rychlosti a průběhu cesty, např. zatáček, křižovatek nebo kruhových objezdů. Pro vyhodnocení situace systém využívá následující zdroje: ▶ Navigační data ▶ Rozpoznávání dopravních značek ▶ Snímače, radary a kamery
  11. Travel Assist nemá omezení od jaké rychlosti se spustí. Sníží, v koloně zastaví, nebo zpět rozjede a zvýší tebou nastavenou rychlost podle okolností provozu.
  12. Mě po nahlášení problému navedli k pokusu se zatřesením a následně to vyhodnotili na návštěvu Servisu, kam poslali postup nějakých úkonů které mají udělat. Jsem domluvený na čtvrtek, tak uvidíme, jestli uspějí.
  13. Já rezevvu vůbec neřeším, vlastně jsem ještě neviděl jak svítí kontrolka. Mám zažito, že když se blíží dojezd k +-200 km tak doberu do plné nádrže a neřeším tak úvahu o problému, že bych někde zůstal viset, nebo cokoli nepříjemného spojeného s nedostatkem paliva. A to jak v létě tak jednoznačně v zimě.
  14. Aktivaci výhřevu předního skla samozdřejmě můžeš použít kdykoli ručně. Jen automatická je podmíněná okolní teplotou stejně jako výhřev volantu.
  15. 😞 od včerejšího rána apka nezvládá zapnutí nezávislého topení, ostatní funkce v pohodě ano Předáno podpoře, tak snad budou reagovat rychle. Cítm se jako bez ruky....
×
×
  • Vytvořit nový...