Dobrý den, tak mě postihl problém s napínákem roz. řetězu. Nejprve jak se to stalo. Mám najeto 65 000 km. Uprostřed klidné jízdy asi v 70 km/h nešlo náhle přidat plyn.
Motor škubal a ozývaly se nepříjemné zvuky. Problikával oranžový motůrek. Náhle vše přestalo. Dojel jsem domů a rozhodl se jet na chalupu. Téměř na místě se vše opakovalo. Volal jsem do servisu a domluvil se , že se pokusím vrátit. Celý problém byl zvláštní. Cca do 30 km rychlosti bylo vše v pořádku. Nad tuto rychlost nešlo skoro přidat. Sjížděl jsem z kopce a tak rychlost se sama zvedla na 80 km/h. V tomto režimu, nad 80 bylo vše v pořádku. Dojel jsem ke Praze a problém nastal pod rychlost 80.
Zkrátka jsem zjistil, že jet se dá do 30 , nebo nad 80. Nemělo vliv jaký je rychlostní stupeň ani jaké jsou otáčky. Pouze to mezi 30 a 80 nejelo. Dal jsem auto do servisu a tam ze mně dělali chvíli blbce, pak 2 dny vylévali benzín, měnili svíčky a.p. Po dvou dnech mi bylo oznámeno , že nikdo neví co s tím. Po konzultaci se Škodovkou rozebrali rozvody a po 4 dnech mi bylo oznámeno , že se jedná o vadný hydraulický napínák. Vyměnili mi údajně napínák a řetěz. Boleslav údajně prodloužila záruku na 200 000 km a 6 let na rozvody. Materiál jsem měl zdarma, ale práci jsem platil. Mám 4 roky staré auto , 65 000 km najeto , super motor , který byl rozebrán a nevím jak pečlivě složen.( mění se třeba víko rozvodů, protože se při demontáži poškodí) a nepoteče mi třeba olej, utratil jsem 3 000 Kč za opravu. Jsem rozladěn. Nikdo nic neví, to co se píše v celé evropě o tomto problému je podle škodovky nadnesený. Možná jsem to napsal moc rozvláčně, ale třeba to někomu pomůže. Sám vím jak jsem byl 12 dní bezradný.
Nyní vše vypadá v pořádku , ale při nízkých otáčkách to není ono. Motor se chová jinak než dřív.
Přeji pohodové kilometry bez poruchy.