Přejít na obsah

Smallpuck

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

646 zobrazení profilu

Oznámení Smallpuck

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravim, tak jsem dnes také vyčistil ten bordílek za krytem podběhu, bylo toho tam požehnaně. Doporučuji občas vyčistit.... :-))
  2. Já mám najeto 217 tkm. Vše šlape jak hodinky, ale staram se, zejména o motůrek. :-) Vše pravidelně měním a dávam mu myslím to nejlepší. Jinak čipnuto na 103kw, čip dělanej ve 150tkm a doposud vše bez problému a původní. Myslím setrvák, spojka turbo a pod. :-))))
  3. Taj jsem si dnes, jen tak preventivně vyčistil EGR. Motor 1,9 TDI PD, BKC. Sprej z autokelly za 111Kč. Demontáž a montáž šla perfektně, čištění už trochu horší, ale výsledek posuďte sami. :-))))
  4. Myslim, že 1desetina milimetru nehraje roli. Určitě to tam dáš neboj. :-)
  5. Díky, taky jsem to dal dle mého uvážení, jen mě zajímalo, aby to nemohlo časem něco způsobit. Na samotné funkčnosti brždění jsem nezpozoroval žádný problém. Přesto si ale myslím, že to nějaký význam mít musí, jinak by byly oba stejný.
  6. Měl jsem to samý, při zatažení ruční brzdy jedno kolo prostě brzdilo míň, i z technický mě kvuli tomu vyhodili. Zkus zpozorovat, když zatáhneš ručku a pustíš nožní brzdu, tak se zadek auta zhoupne spíš do jedný strany. Nebo zkus s tou zataženou ručkou lehce popojet, jestli ten zvuk bude stejnej a na kterým kole. Já měl v háji brzdič, konkrétně ta páka na brzdiči co je v ní lanko ruční brzdy tak to bylo nějaký už vymačkaný. Vyměnil jsem i lanovody, ale to je zbytečný, ty budou určite ok. Zkoušel jsem i ručku dotáhnot, ale to k ničemu nevede.Taky mi to vrzalo při nastupování nebo naložení.
  7. Tak jsem to šel nafotit sám. Je vidět že jsou dva kratší a jiný tvarem. Kdo poradí kam s kterým???? :-)
  8. no jo no, samo, že nezkoušel, no to nejde z auto kelly stáhnout mají to nějaký bloklý, zkusím sehnat foto někde jinde
  9. jde o tyto čepy: http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp8qMjTdQz5b5PiRx+odldKUXVyT9/8JqAQ6swe5iS6fZcKfH+Lq4oaiv6tamKj21Ih4F9BkAi0HlYOMOx/9AO+f/S0H9GYOneZrKxuIXTqB6dnOfZ7g1puFJ9/Ty841iVJrKP3uMcsjieqY/f0+2zjNQ5CQxcThcYGGBaQtJD+l+nXpAMU0Ngc4jfJtsjZs50+7e47n3LIVAkYVEScMpRbwmZnPLwzRIw1URZx2zFfZNmPJfKcMwlIeA2kmxIpugeg==
  10. Prosím o radu, měnil jsem zadní brzdy komplet a při výměně držáku třmenu jsem zjistil, že je každý čep jiný, respektive jeden je kratší a jakoby do kónusu ve třech vrstvách a druhý s podelným vyfrézováním. Problém je v tom, že nevím kam s kterým, nahoru nebo dolu? Díky za rychlou odovědˇ. Nikde jsem to tady nenašel. Octavia II 1,9TDI PD, kotouče 260x12.
  11. ok díky příště snad, nebo radši ne...
  12. Ty šrouby náboje jsem momenťákem neutahoval, dal jsem je na krev co snesly. Zas abych je nestrhl. Prostě s citem ale pořádně... :-)
  13. Dal jsem těch 200 Nm jak psal vinklec a ještě tak půl až 3/4 otáčky víc, připadalo mi to málo. Myslím že to je ted akorát. Musíš to poznat na otáčení kelem, aby to zas nebylo moc. Ještě to po pár km zkontroluju. K těm novejm nábojům byly už 12ti hraný šrouby, ale to už snad nebudu muset měnit. :-)
  14. mazal jsem brzdovkou, pobouchal jsem ale dva šrouby nic a pak sem víc zabral a strhnul v tom torxu je tam špatný přístup taky, šrouby náboje byly šestihran a ty šly dobře
×
×
  • Vytvořit nový...