Přejít na obsah

Cirdaf

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Cirdaf

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Samo se to rozchodilo :-) Jako u me, diky bohu. Pokud máte problémy s turbem tak laicky řečeno: 1. lopatky nejdou, odpojím baňku nehybe se projedu to pořádne párkrát, pokud nic a pořád se nehýbe nechám vyčistit, tomu kdo to umí ne doma na kolene, musite mit na to spravnou "koupel" 2. muže to být další věcí ventil N75, váha vzduchu spousta hadiček atd (hlavne u agr, tam nejsou lopatkyy) c.
  2. Nákup dílů probíhá skvěle, moc díky za ochotu a rychlost. Všem mohu doporučit. MS

  3. Cirdaf

    Volba tlumicu

    jj když V-max tak štelovák, díkes
  4. Chápeš to naprosto dobře, jen nevím jestli ET 30 nebudou drhnout o podběh nemám vyzkoušeno. Já mám 17x7J ET 38 což není 100% podle výrobce ale je to paráda a neměnil bych. V techničaku nemám, nedostal sem typový list, ale pokud možnost máte - jistota je jistota. Nikdo mi nikdy pokutu za kola nedal, technické v poho, snad to tak tuk ,tuk vydrží.
  5. Cirdaf

    Volba tlumicu

    Zdarec všem a díky za skvělou recenzi s diskusí. Mám jen pár takovej dotazů pro upřesnění, snad mi pomůžete. Dočetl jsem se že V-MAX nebrat, ale není napsáno proč. Má někdo zkušenosti s výdrží? A co tvrdost? kam by se dala zařadit tvrdost V-MAXu ? Tvrdší jak Bilstein B4 ? Měkkčí než Kayaba Ultra SR ? Chtěl sem V-MAX, ted zase nalomenej na Bilstein B4, jen bych to chtěl dát trochu dolů. A je někdo komu odešly Bilstein B4 před očekáváním? Díkes už ted
  6. Cirdaf

    Zimní pneu

    Nejlepší pneu co může být je GoodYear Ultra Grip 7+, absolutní spokojenost. C.
  7. Cirdaf

    Vibrace

    U mě byl problém v silentblocích motoru, předevčera vyměněny oba dva a zatím to vypadá že je problév vyřešen. Viditělné natrhnutí způsobené asi kopancem na křižovatce do zadku a taky počet km stavu silenbloků moc nepomohl. C.
  8. Já sem pro Toora, Speedline, Braid nevím proč Možnost je veliká, konfigurátorů mazec, záleží co se ti bude nejvíce líbit, na financích, na užití. C.
  9. Cirdaf

    Komplet brzdy

    Nazdarec Všem. Po přečtení této sekce jsem se rozhodl taky se podělit o mé zkušenosti ohledně brzd. Před cca 12000 jsem se, zprvu kvuli bubnum, rozhodl měnit zadni napravu. Protože jsem chtěl mít 100% vše dal sem i nový předek. Na předu mám ATE Powerdisk 280 + desky ATE, vzadu ATE (tuším 232)+ ATE. Bez jedinného problému, brzdí jako ďas. Styl jízdy na spotřebu z 90%, zbyvajici je mazec, provětrat se to musi Styl zajiždeni normalka, brzdy si po cca 200 km sedly a nebyl s nimi zadny pocit vadnuti či drnčeni vrněni atd.(ani s předchozimy). Po asi 500 km jsem musel brzdit ze 160 na 20 a tehdy mě ATE podržely, nedala mi přednost tatra a stal sem snad na 20metrech tim asi zajizdeni ukonceno Tlumiče mají najeto bůhví kolik, chystá se výměna asi Blistein 4, ale to jsi jdu přávě číst, nepředbíhejme. S ložiskem v pr.. najeto 3000 - než sem byl schopen vzít si dovču Po gumách(silentblocích) v ramenech je prd. Chystá se výměna, ale proč to píšu - chtěl sem jen naznačit že i přes tohle to neháže, nevrní atd. Díky bohu, ťuk ťuk, že jsem v cajku a nemám takové problémy jako Vy. Přál bych si komplet vyměnu za brzdy z RS, ale to bohužel je ve hvězdach - finance, čas ... Jinak zároven s tím sem dal kámošovi na to saný TRW - bylo levnější a taky bez problému. Na předchozím Fáčku(buď mu země lehka) najeto 60000 s nejlevnějšímy šity tuším Skyline, hold studia take bez problem. Bude to asi kus od kusu, věčná záhada. C.
×
×
  • Vytvořit nový...