-
Propláchnutí chladícího systému ? Čím????
Po opravě prasklého těsnění pod hlavou jsem několikrát chladící systém propláchnul ,jelikož se mi ve vyrovnávací nádobce vytvořila taková hnědá mastná pěna,po nalití obyč.vody všechno bylo v poho.....úplně čisté,ale dnes jsem doplnil nemrznoucí kapalinu G12 a ihned se ve vyrovnávací nádobce vytvořila ta hnědá sračka...podotýkám hlava je ok,takže si myslím,že se na stěnách motoru před opravou usadil povlak oleje a ta G12 je asi tak agresivní ,že ho z těch stěn dostane. Poraďte,jak nejlépe vyčistit chladící systém před nalitím nemrznoucí kapaliny ??? Obyč.vodou to zřejmě nejde.
-
Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu
Původně jsem chtěl zajet za Andrem do Jablonce,ale nakonec jsem to nechal udělat v místním servisu za 2500,-. Andre to dělá za 2000,-
-
STARTÉR demontáž-čištění-montáž
Cosby,nedávno jsem měl v ruce oba typy staterů VALEO-BOSCH a řekl bych ,že VALEO je o něco málo větší a v mém případě jsem se setkal s problémem počtu zubů na pastorku (VALEO=11,BOSCH=10 a prumer o 1mm menší).Podotýkám se stejným typ.označením a v tu chvíli jsem se dostal k otázce použití na mé vozidlo.Názory na to se různily někdo říká ano jiný zase ne ,tak 50 na 50.Co tomu říkáš ty? Na autě mám momentálně VALEO.
-
Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu
zdar pánové,tak už mám vyčištěný turbo a naklápění lopatek fachčí jak má,je to poznat i při ruční zkoušce....jdou lehce.....ale,nedávno mi to zase spadlo do nouzáku při 3000 ot./4 st.,tak nevím....N75 je vyměněný,hadice ok,na Vagu nic neříkající sporadická por.pln.tlaku ?
-
HOSPODA č.6
zdar vespolek ,zejména všem notoricky známé "Trvale Dobrá Investice"
-
Turbodúchadlo
Právě toto má něco společnýho s plnícím tlakem - pohlížej na to jako na závadu i když ti to jen """občas""" spadne do nouzáku. Výše jmenované závady.
- rozvody
- rozvody
-
Startovani ohrateho motoru
Plně souhlasím s Vašou a Pepou007 repas starteru je na hovno.Funguje,ano,ale pouhopouhou chvíli.Chce to nový a za 3-4tis. není problém. A jestli VALEO nebo BOSCH je otázka názoru.Já osobně upřednostňuju VALEO...je spolehlivější. Poruchovost dle nashrom.info.: 30%VALEO - 70%BOSCH
-
Turbodúchadlo
Nové se dá pořídit i za 10000,- (nedávná nabídka). V autorizovaném servisu chtějí za komplet i 50000,- .Otázka zní :poznáš v zakoupených turbech rozdíl........ano,pouze cenový.Doporučení....chce to hledat.
-
Turbodúchadlo
Poslechni "Matrixe" má pravdu ,WD spray ti je k hovnu,problém je uvnitř turba,tak neváhej a nejezdi v nouzáku. Rozhoď ho..................viz http://skodaoctavia.cz/motornavody/OpravaTurbaVrchem.htmhttp://skodaoctavia.cz/motornavody/OpravaTurbaVrchem.htm' target='_blank'>
- Odkud jste..
- rozvody
-
Koupě Octavie I
v áčkách bych koupi auta nikdy nerealizoval a jestli mohu doporučit octu v kombíku 1,9 TDI 81kW
-
Startovani ohrateho motoru
já bych to nerisk,Bosch má průměr pastorku o 1 mm menší ,čili záběr do věnce by byl o něco výše,což by mělo za následek větší a rychlejší opotřebení.....................někteří tvrdí ,že jde zaměnit (stejná rozteč na zubech),ale já osobně.???????????????