Přejít na obsah

Fagi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Fagi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ja mám otázku, či sa dá starý climatronic (predfaceliftová octavia I) nejako nastaviť, alebo preprogramovať, aby sa kompresor klímy zapínal už od +3°C (alebo +2°C?), tak ako je to na nových autách?? Lebo vždy keď je vonku napr 4°C, tak sa mi mlží predné sklo, a nijako sa nedá odmlžiť.. klíma by v tomto prípade pomohla.. Dá sa to cez servisné menu priamo v Climatronicu, alebo cez VAG?? Ďakujem za námety a postrehy..
  2. Takže čidlo som odpojil, teda snáď je to to správne, tu je fotka: Ale kontrolka aj tak nezasvieti..
  3. Ok, môže byť.. ale viem nejako overiť funkčnosť tej kontrolky?? napríklad odpojiť konektor od čidla tlaku oleja?? ak áno, kde ho presne nájdem?? Alebo nejaký iný spôsob (okrem toho, že nechám motor "vyschnúť" úplne bez oleja ) aby som vedel, či zasvieti...
  4. Prosím, poraďte mi, mám problém s kontrolkou oleja.. Po zapnutí zapalovania sa rozvietia všetky kontrolky (rozsvieti sa aj kontrolka oleja), proste klasika, a postupne zhášajú, ako airbag, ABS, atď.. Problém je, že zhasne aj kontrolka oleja bez toho aby som naštartoval.. Nemala by táto kontrolka zhasnúť až po naštartovaní?? Jediná ktorá ostane svietiť, je dobíjanie, tá ale po naštartovaní zhasne, čo by malo byť v poriadku.. Rovnako by sa mala chovať aj kontrolka oleja, nemám pravdu?? Takto neviem, či by sa mi rozsvietila, ak by som nemal olej, alebo nedostatočný tlak...?? Olej občas dolievam, ale musím to sledovať v motore, jednoducho neviem, či sa môžem na tú kontolku spoľahnúť.. Jedná sa o motor AGU, r. v. 1999. Ďakujem za akékoľlvek nápady, námety...
  5. Prosím, mám asi rovnaký problém, ale chcem sa opýtať, kde sa nachádza v aute ten odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24), ktorý je pravdepodobne prerušený. Multimetrom ho dokážem zmerať, ale neviem, kde ho mám v aute hľadať??? Je to niekde na svorkovnici u riadiacej jednotky klímy, alebo pri ventilátore..?? Vďaka za odpoveď..
  6. Zdar chlapy! Neviem, či to tu patrí, ale so spotrebou to súvisí... Zaujíma ma prečo so zapnutou klímou je spotreba vyššia ako pri vypnutej, keďže kompresor klímy sa točí stále, lebo je spojený s remenicou...?? Teda neviem ako pri ostatných motoroch ale apoň u 1,9 tdi to tak je... Vďaka za vysvetlenie...
  7. To hej, relé tam je pripojené na ten kábel, ale iba akoby paralelne, a druhý koniec je pripojený ku kostre... Je to zapojené takto: Ja som ale myslel zapojiť to relé akože do série, proste ten modrý kábel z alternátora prerušiť (tým nám vzniknú dva konce), a pripojiť na ne relé... nejako takto: Neviem, či by to tak mohlo byť zapojené, zasa aby sa nepoškodila nejako riadiaca jednotka...
  8. Zdravím! Prosím Vás, potrebujem pomoc!! Mám podľa návodu vyššie takto zapojené automatické rozsvecovanie svetiel, mám to prepojené cez to relé podľa tej druhej schémy, takže signál o bežiacom motore beriem z alternátora - ten modrý drôt. Napojil som to priamo na drôt v svorkovnici XS4 - pin 9, ako sa spomína vyššie, zapojil relátko, a druhý koniec relátka uzemnil ku kostre. Použil som klasické automobilové relé, konkrétne z Favorita. A teraz problém: stane sa, že mi občas blikne kontrolka dobíjania (popritom zaznie pípnutie). Mám to takto zapojené asi týždeň a pozorujem to tak, že to bude asi vplyvom tepla, lebo ráno keď idem do práce (cca 15 km), tak sa nedeje nič, svietenie funguje, spoľahlivo sa spúšťa, žiadna kontrolka neotravuje. Avšak problém vždy nastáva pri ceste z práce, kedy je auto po celodennom státí na slnku na parkovisku pekne vyhriate, tak po ceste domov mi cca 5 - 10 krát sa rozsvieti kontrolka dobíjania; niekedy len blikne, niekedy svieti aj minútu... Prosím o akúkoľvek radu, čo s tým urobiť, prípadne ak ste sa s tým niekto už stretli, ako ste to riešili??? Mohol by problém spočívať v relátku, alebo v niečom inom?? Ozaj ešte by bolo snáď dobré spomenúť, že "kostru" pre to relátko beriem z konzoly, čo drží palubovku... Vopred ďakujem...
×
×
  • Vytvořit nový...