Přejít na obsah

m@ra

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení m@ra

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. umts14: Zkus ještě zkontrolovat hadičku mezi podtalkovou baňkou u turba a ventilem N75, případně ventil N75 samotný. VAG by měl ale říct víc, kde je problém. Pokud jsi řešil zatuhlou regulaci nedávno, tak tam by snad problém být neměl. Zkus ale preventivně stlačit shora palcem to táhlo k regulaci turba, zda jde stlačit o cca 1,5-2cm. V té podlatkové baňce je pružina, takže to bude klást odpor, ale zmáčknout to jde. BTW turbo jsem si čistil před rokem a teď mi pro změnu zatuhlo/zarezlo táhlo od podtlakové baňky. Budu muset sehnat novou baňku, na kolik tě tehdá přišla? Já našel nejlevněji na netu za 1200Kč. Kdyby věděl někdo o levnější, dejte vědět.
  2. kdysi sem se taky nemohl napíchnout s kkl kabelem (rozhraní RS232) na O1, stačilo vypojit na chvíli baterku a pak už ok.
  3. Zdar, tak já dělal komplet tlumiče před 14 dny a dával sem taky B4. Ty plastový bazmeky sem tam nakonec nechal, ničemu to podle mě nevadí. Tlumiče jsem dával přední i zadní i s novým uložením, ložiskama, silentblokama, dorazama atd. Auto má 150tkm a to axialní ložisko včetně dorazů se zdálo být ok - ale dal sem nový, když sem to už dělal. Dělal jsem to sám doma před barákem a ten pravej přední je docela porod vyndat, ale dá se to. Takže radši všechno nový, ať to nemusím v brzké době zas demontovat. Jinak tu fugu 8mm tam mám taky i po výměně, takže asi neřešit. Dorazy jsem dával febi a tu drážku tam neměli...
  4. V te podtlakove bance je pruzina, takze kdyz to zatlacujes, tak citis trosku odpor. Zatlacit to jde klidne prstem, zajede to cca 1.5cm. Mne kdyz padal motor do nouzaku, tak sem vlezl pod auto a nejdriv vyzkousel tu funkcnost podtlakove banky. Doporucuji ti vlizt pod auto, vyhaknout to tahlo a banku sundat - at ti pak nekdo nastartuje - tahlo by melo zajet tech cca 1.5cm do banky. Kdyz mas vyhakly to tahlo, tak rovnou zkus packu na turbu, jestli jde krasne zlehka, nebo jestli je zatuhla a drhne. Pokud drhne, tak je to jasny, turbo musi ven a budes cistit. Rovnou doporucuju vycistit sani a EGR - prace skoro pro kominika :-). EGR sem osobne rovnou zaslepil (mas 2003 takze ti to nebude po zaslepeni nic hlasit).
  5. Ahoj, mel jsem uplne stejny problem jako ty (viz. me prispevky vyse). Myslel jsem si uz, ze je problem v pacce, ale mylil jsem se. Nakonec jsem dosel k tomu, ze jsem mel v konektoru na svorkovnici spatne zapojeny jeden pin (misto do pin9 jsem to mel jeden drat zapojeny do pin10 - tudiz u tempomatu nefungovala funkce CANCEL, respektive byla stale sepla, jak popisuje Zdesim). Takze predpokladam, ze to u tebe bude neco podobneho.
  6. Děkuju za info, na e-shopu je tato páčka uváděná jako originální díl, ale pravda může být samozřejmě jiná... dal sem za ni 610Kč, e-shop jmenovat raději nebudu. Jelikož mi přišlo více věcí v jednom balíku, byla tam páčka jen volně pohozená bez krabičky. Jinak co se týká kvality zpracování, zdá se mi páčka OK. Pošlu ji teda na reklamaci a uvidí se.
  7. Zdar chlapi, mám menší problém s tempomatem. Instaloval jsem si doma do O1 páčku tempomatu (nová origo s kolíbkou z jednoho e-shopu), ale funkce tempomatu mi stále nefunguje. Kabeláž mám zapojenou správně (kabeláž a zapojení PINů v konektorech jsem kontroloval multimetrem - OK), káblík bez PINu jsem dal na matici X75, aktivace přes VAG taky OK. Pročetl jsem i několik různých diskusí a kontroloval tempomat přes VAG. Ve sk. 006 pole 2 jsem kontroloval pedály - spojkový i brzdový spínač OK; pole 1 - za jízdy ukazuje aktuální rychlost OK; pole 3 - tady mi to reaguje na všechny tlačítka na páčce kromě předposlední "0", takže situace je taková: správné hodnoty - hodnoty u mě ON 000011 - 000001 jedná se prostě o totožný problém, jaký je popsaný zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8024&sid=70efb86cdb3f7ffdd77031569d4c97a9 origo rádio jsem taky raději na chvíli odpojil, ale nepomohlo jinak diagnostika nehlásí žádnou chybu, vše OK Problém bude tedy nejspíš v páčce (ikdyž je fungl nová origo...). Ideální by bylo připojit ke konektoru na chvíli páčku jinou a zkusit, ale bohužel nemám možnost nikde půjčit... Ještě máme doma O1 s multifunkčním volantem, a tam je navíc pro tempomat tlačítko CANCEL. Zkusil jsem teda kontrolu přes VAG i tam a zjistil sem, že při zmáčknutí tohoto tlačítka, dojde ke změně na páte pozici z 1 na 0 -> takže jakoby u mě bylo tohle tlačítko stále seplé. Kdesi jsem se dočetl, že i u klasické kolíbkové páčky je funkce CANCEL (stačí natlačit posuvník na polohu OFF, ale ne přímo do této polohy). Takže tam bude asi zrada v mém případě. Než ale pošlu páčku na reklamaci, chtěl jsem se zeptat, zda někdo neví, které PINy v konektoru na páčce se mají spínat/rozepínat při stlačení jednotlivých tlačítek na páčce, abych to mohl ještě zkontrolovat a ověřit nefunkčnost páčky. Páčku bych nejraději doma rozdělal a spravil, ale když je možnost ji reklamovat, tak to asi pořeším takhle. Díky ze případné rady a připomínky.
  8. Tak taky pridam par zkusenosti ohledne rzi na patych dveri. Pred rokem jsem koupil O I Combi 2002 (model 03) z D a na 5. dverich uz to krasne kvetlo, jak pod sklem, tak u plast. listy nad spz. Serviska od Helmuta sice byla vedena, ale bohuzel v neautorizovanym servisu. Po procteni par diskusi jsem se dozvedel, ze auto muze byt servisovane i u neautorizovanych servisu, ale clovek musi mit protokoly z danych prohlidek (coz ja bohuzel nemam). Ale rekl jsem si, ze to aspon zkusim. Jel jsem tedy do nejblizsiho servisu Skoda. Chlapek ale zacal delat chytryho, ze pokud to neni servisovany v autorizaku, tak ze mam smulu a pres to vlak nejede. Kdyz sem videl navic tu jeho ochutu neco resit, tak sem mu rovnou rekl, ze s tim radeji zajedu jinam. Popojel sem teda dal a ve druhem servisu uz situace byla o poznani lepsi. Ofotili si servisku, zmerili tloustku laku, jestli to neni bourany, nafotili to a ze pry daji vedet, co na to v MB reknou. Po tydnu se mi ozvali, ze v MB reklamaci neuznavaji, ale ze mi nabizi vymenu celych patych dveri s moji spoluucasti 20%. Byl jsem si vedomej, ze na uznani reklamace a vymenu dveri gratis jsem nemel narok a tech 20% se mi docela pozdavalo. Kdyz mi ale vycislili celou vymenu vcetne prace na temer 25000Kc (sklo by se pritom prelepilo to stare), tak jsem sel skoro do kolen... za ty prachy mi tam asi chteli aj neco pozlatit nebo nevim co je na tom tak drahyho. Kazdopadne by me oskubali skoro o 5000Kc, tak to se jim teda rekl, ze nemam zajem. Mozna jsem mohl jeste zkusit napsat primo do MB a neco by se tim poresilo, ale nakonec jsem to nechal byt a dvere si vesele reznou dal. Na parkovistich tak Skodovce delam dal peknou "reklamu" s rezavyma vratama a zatim to neresim. Priste bych ale v podobne situaci jednal primo s MB, samotny servisy vas vzdycky budou totiz chtit okrast a vyuzit vasich neznalosti. Toz tak.
×
×
  • Vytvořit nový...