-
Počet příspěvků
81 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
1
sector naposledy zvítězil 22. Srpen 2010
sector nejvíce like obsah!
Oznámení sector
Nováček (1/14)
6
Popularita
-
Ahoj, ak mas draty dobre tak potom moze byt problem len v termistore (co by podla tvojho popisu problemu aj zodpovedalo) pripadne v RJ vyhrevu. RJ ked odide zvykne to byt na totalku, ze to nehreje vobec. Najlepsie urobis ak demontujes sedadlo a odmeras to priamo tam. Hned uvidis co je co. Kable z vyhrevu idu u spolujazdca rovno do RJ vyhrevu, nie cez tie svorkovnice ktore si odfotil. Vyvody z termistora su tensie kable ako tie kde ide prud do vyhrevneho dratu, podla toho sa to da zhruba identifikovat... Takze sup bit XZN M10 a ides ;-)
-
super, to sa tesim ze sa to podarilo dotiahnut do uspesneho konca ;-) teraz mas turbo vyhrev ;-)
-
tu je par foto k teme http://forum.skodahome.cz/topic/114550-vymena-listy-na-tapacirungu/
-
ALEX236 - ano musis oddelit sedadlo od operadla, inak sa k tomu nedostanes
-
Podla mna problem co mas so skrtiacou klapkou vobec nesuvisi. Aj ked je ta klapka KO (tj vnutri vylamane zuby a je permanentne otvorena) tak ti maximalne motor zhasina trocha hlucnejsie a zatrasie to. Sam som klapku menil (na BKD). Ak ti navyse to iste robi aj s druhou novou klapkou tak 100% je problem inde. Kludne klapku mozes aj odpojit a skusit to tak, bude to rovnake.
-
ja som pouzil tieto a doporucujem ich: http://www.gme.cz/b57164k0103k-p118-010 su plochejsie ako ten typ co uvadzas a hodia sa lepsie na tento ucel kup si kludne 5 kusov nech mas aj do rezervy keby si nahodou zlomil nozicku alebo co, stoji to smiesne peniaze treba nozicky potom zaizolovat, lebo budu blizko seba, fotky co som sem daval - tam je vidno ako som to robil, takze sa mozes inspirovat ja ako som tie termistory vymenil nemozem si vynachvalit tu regulaciu, hreje to viac ako s tym povodnymi, ked je clovek naobliekany tak 4-5 stupen prehreje aj cez kabat ;-) vcera som siel na passate 2005 s vyhrevom sedadiel, mal som to na 4ke a mal som len tenke nohavice a hrialo to tak ze som to trocha citil, ale nic moc extra, keby som mal hrubsie rifle to ani necitim poriadne, ani na 5ke asi... moj vyhrev vypeka statocne, ked uz sa to zohreje mavam to na 2ke, max 3ke... klimatizaciu pouziva clovek 2 mesiace do roka, ale vyhrev 10 mesiacov, aspon teda ja ;-)
-
ALEX 236 - ano termistor su draty zlto-cierny a hnedo-cierny na 4pin svork. sedadla (su na kriz) Hodnoty kt. si nameral su prilis male - pri 8 stupnoch by mali mat tak 15kohm+ co som pozeral do tabulky... ked tam mas 0ohm tak je vadny termistor, tie 3kOm su tiez malo, to ti riadaca jednotka ani nezapne vyhrievanie (rovnako ked tam mas 0 Ohm) lebo si mysli ze decka je uz uplne tepla. Kup si nove 10kOHM NTC termistory a vymen ich. Ak vyhrev. draty nie su prerusene (co nie su v tvojom pripade) a druhu jednotku si uz skusal, tak potom toto bude problem. Prehodit to je trocha babracka - vykuchat to odtial tak aby si tu decku moc nerozparal,... mne sa na to osvedcil skalpel. Ked to budes menit daj pozor na umiestnenie toho noveho termistora. Je dobre ho tam mozno trocha zalepit aby bol presne v strede tej slucky z vyhrevneho dratu ako ten stary, aby nebol hned pod tym dratom, regulacia by potom nefungovala dobre. Vela zdaru a daj vediet ako si dopadol. Stravis pri tom asi nejaky ten den, ale usetris vela penazi a budes mat dobry pocit a zadok v teple ;-)
-
Termistor sa meria na 4pinovej svorkovnici vyhrevu sedadla, ten tensi par kablov. Rozsah si tam daj 20kOhm. Malo by ti to dat hodnotu niekde 5-10kOhm, podla teploty. Ale toto s tvojim problemom zrejme nesuvisi, to len tak pre uplnost a pokoj na dusi mozes odmerat. Treba zohnat niekoho kto ma 100% funkcnu jednotku vyhrevu a skusit to v tvojom aute. Nova nie je nejaka extra draha - v cc ju myslim maju za 40E. Este by teoreticky mohol byt problem s ovladacim panelom, ale to je malo pravdepodobne.
-
Pridam svoje skusenosti za posledneho pol roka EGR 16785 - EGR System P0401 - 000 - Insufficient Flow Roztrhnuta membrana, novy ventil kupeny v aut. servise - 100E Vymenu EGR na autoriz. servise odhadli na 7 hodin prace :-) Tak som sa podakoval a vymenil som si to sam, trvalo mi to asi hodinu :-) Skrtiaca klapka 19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): P3103 - 000 - Malfunction Plastove kolecka vo vnutri dosluzili. Polamali sa niektore zuby. Nova klapka - cena v aut. servise 326E, kupil som ju nakoniec cez cc autodily za 180E, vymenil som si to sam. Vo vnutri starej klapky bolo plno oleja, kde sa tam vzal je mi trocha zahadou. Prikladam aj obrazky aby ste kto neviete videli ako to vyzera vo vnutri. Tieto produkty maju planovanu zivotnost, nie je otazka ci sa pokazia ale kedy sa to stane... keby tam dali namiesto tych plastovych koleciek kovove vydrzi to vecnost... trvacnost produktov je holt nepriatel zisku.. Obe veci mam nove tak s tym bude hadam chvilu pokoj.
-
Ked to pipa decky budu OK. Kazdopadne by ten drat mal ukazovat nejaky odpor. Meral si aj odpor termistora? Skusil by som mozno iny multimeter... V tvojom pripade by som to asi videl na problem s riadiacou jednotkou vyhrevu. Poistky si kontroloval?
-
ALEX 236 - neviem ako si to meral,... hodnoty prilis nizke na odporovy drat, nezda sa mi to, zrejme si urobil niekde chybu... tie draty treba primarne testovat "pipacom" na multimetri, je to test na prerusenie vodica, ked je vodic OK tak to pipa, oznacuje sa to vid obrazok LiveBomb - neviem co ti tam vsetko vymienali ale za material sa mi to zda celkom dost... vacsinou sa to aj tak len zaletuje a vypytaju sa slusne peniaze... ale tak aj opravari vyhrevov musia z niecoho zit :-) hlavne ze je zadok v teple ;-)
-
Par dni sice pockat mozes ale nepomoze to :-) Zrejme preruseny drat... vymontovat sedacku, premerat ktora decka to je, oddelit sedadlo od operadla - najprv odcalunit len kusok a skontrolovat miesto kde je to spojene, vid tu: http://forum.skodahome.cz/topic/114242-nefunguje-vyhrievanie-sedadiel/#entry1688284 Predpokladam ze budes mat rovnaky problem a bude to stacit zaletovat. Ten drat hodne vydrzi, slabsie su prave tieto spoje. Vsetko som popisal a nafotil v tomto vlakne, nic viac vediet nepotrebujes ;-)
-
Okolo 40 E stoji, http://www.cc-autodily.cz/jednotka-ridici-3 Je to plug&play, vyberie sa to len otocenim o 45 stupnov do prava alebo do lava, potom jemne potiahnut smerom dole. Umiestnena je na pravej strane sedadla spolujazdca zo spodu, blizsie k palubnej doske.
-
Na spolujazdcovom sedadle mi nefungovala regulacia vyhrevu, decka stale hriala ako besna... Termistor daval odpor okolo 30 kOhm, takze problem bol jasny... Rozobral som to, naletoval novy (povodne 6k8 ale potom som to vymenil za 10k) NTC termistor a uz to pekne funguje. Pouzity kablik od CDrom :-) Zopar foto Edit: pri pouziti 6k8 NTC termistora vyhrev na najvyssom stupni nehrial tak intenzivne ako by sa patrilo, odporucam pouzit 10kOhm. S tym to hreje vyborne.
-
Ked som vymenil motorcek, tiez sa novemu nejako nechcelo pracovat, pomohlo vytiahnutie a opatovne zasunutie spinacieho rele. Pripadne skus na chvilu odpojit baterku. Rele box je v miestach pod volantom, treba odmontovat plastovy kryt a tam ho niekde najdes. Ktore je to rele presne najdes v manuale vozu.