-
1.8T 20V "fouka turbo" nejede
hoj nemáš pravdu, ten pretlakový ventil pracuje uplne obráceně....když je motor v klidu je otevreny a kdyz chce tahat, tak se uzavira... znamená to primou diru do sani...
-
Problem s 1.8 turbo RS
OK díky
-
Problem s 1.8 turbo RS
můžeš mi ukázat kde ho najdu?
-
1,8T 20V, vyšší spotřeba...
potvrzuji chorvatsko a zpet 1300km - prumer 7l/100km..jeste bez LPG minulý týden zlín ostrava 150km - 7.1l LPG/100km jinak normál 9-10l LPG/100km
-
1,8T 20V, vyšší spotřeba...
při zahřátém autě spotřeba na místě je 0.6-0.8 l/h
-
1,8T 20V, vyšší spotřeba...
cau možná se to někomu bude zdát banální, ale pokud máš climatronic a né manuál klimu, tak si zkontroluj jestli máš zaplé eco. pokud tam nemáš nic (já tomu říkám polo, tak je spotřeba min cca o půl litru vyšší) a auto je auto....
-
1.8T 132kW AUQ líné/žere...rozluštění VAG chyb
bud váha vzduchu a nebo ventil N249 a nebo BOV ventil pouští tlak... především logovat...nejlepší je mít stejné auto a zkusit přehodit...
-
Dotaz: TDI 66kW čipovat nebo rovnou vyměnit za 81 kW?
zdar nech si to nacipovat a nic jinyho s tim nedelej. motor bych nemenil....
-
Log turba 1.8T 132kw
ahoj chlapi, potřeboval bych radu ohledně turba.. dělal jsem log ve skupině 115 vag-com 304 a je to zobrazene v dobrem programku od diesel-power log vypada asi takto viz příloha...jak se vám to zdá? mě se při tom nástupu plnícího tlaku zda ,ze je tam velky rozdil v pozadovanem a v aktualním... co si o tom myslíte vy?díky za nazory
-
VAG - jednoduché úpravy svépomocí
Zdar chlapi ,jake jsou skupiny ve Vag 304 na kontrolu vynechání zapalování.Resp potřebuju skontrolovat cívku,mám na ni podežření.díky za rady Auto: O1 1.8T RS
-
Bily kouř z vyfuku
A nebo zkus vyčistit mezichladič stlačeného vzduchu - intercoler.Jak se olej cpal zpět do sání,tak ti nejspíš zacpal ten chladič....zkus vyčistit a dej zprávu jak si dopadl...
-
Odkud jste..
Zdar ja jsem z mistřic,někdy z jarošova a pocházím z březolup a říkám o sobě ve světě ,že jsem ze Zlína...
-
OI RS LPG
-
LPG Octavia I RS chip 142kW
Zdar chlapi, já mám v OI RS 132kw LPG mám najeto na plyn 1500km a auto slouží,rozdíl ve výkonu není znát a na dálku si veme 1,2kč.Jinak průměr 1,5kč. Mám tam sekvenční vstřikování a nádrž na 70l v rezervě.Plnění v nárazníku. Jen mě trochu mrzí,že jsem už ho tam nedal dávno...jo ročně najezdím 35tkm a auto má najeto 140tkm
-
čočky xenonů O1
jo a trvalo to dve hodky...hodku první ,pul hodky druhe a pul hodiny rozborka sborka....