-
Vrzání a pazvuky v interiéru
Otevřu opět tohle téma - začalo mi neskutečně vrzat / skřípat / klepat v předním stropním osvětlení. Nejdřív jsem myslel, že je to kastlík na brýle, ale nakonec jsem zjistil, že je to pravá strana toho průhledného plastu u světýlka. Když se podrží, klepat přestane. řešil jste toto někdo ?
-
Ztráta / únik chladící kapaliny
u mě to dělalo sání chlazení, dá se to zjistit tím, že budeš mít kolem toho spoje vodu a nebo kamerkou dovnitř, jestli tam není voda. Díl stojí 12tis + práce.
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
Můžu se zeptat, jak jsi rozchodil Caristu ? Máš ten jejich speciální OBDeleven tool a nbo něco obyč?
-
Zámek dveří Superb III.
Tak se mi stalo to samé. Levý zadní zámek odešel. Nejdřív vydával divné zvuky, pak šel, pak nešel. Nechal jsem ho vyměnit asi za neorigo. Teď ale cvaká a když se auto zamkne, nejde odemknout. pokaždé. když zpomalím a pak se rozjedu, zámek cvakne. Tlačítko na odemykání zevnitř nefunguje. Bral jsem nějaký za 1500 a v servise vyměnili. Nemám elektronickou dětskou pojistku. Superb 3, 2016 kombi. Kde sehnat dobře fungujicí alternativu? Bouračky?
-
P00AF - Actuator Module for Turbocharger 1 - Stuck - S3 140kW 4x4
zdravím, včera mi při rychlosti cca 50km/h auto spadlo do nouzaku a rozsvitla mi ikona žhaveni na displeji (spirála). Auto žádnou chybu neukázalo. Zastavil jsem, vypl motor, chvíli počkal a pak zase nastartoval a chyba byla pryč. Dneska jsem jel v Praze taky cca 60km/h a opět auto do nouzaku, zase chyba žhaveni. Zastavil jsem, vypl motor, počkal a za dvě minuty nastartovalo normálně a dojel jsem domů v pohodě +1h. Mam Superba 3 140kW, 2.0TDI 4x4. Je bezpečný s tím jezdit a nebo hned servis? Zítra jedu na víkend pryč cca 180km tam a pak zpět. Vag čtečka ukazuje tohle - --------------------------------------------/- 9126 Skoda: P00AF - Actuator Module for Turbocharger 1 - Stuck Stav tohoto kódu DTC Test od posledního vymazání selhal Stav motoru při zobrazení poruchy Fault status: 1 Fault priority: 2 Fault frequency: 1 Reset Counter: 255 Ujeté kilometry: 256263 km Doba trvání: 18:55:27 10.07.2024 Engine speed: 1875 Otáčky za minutu Normed Load Value: 76,9 % Rychlost vozidla: 46 km/h Coolant Temperature: 77 °C Teplota nasávaného vzduchu: 124 °C Ambiant Air Pressure: 990 mbarů Voltage terminal 30: 13,840 Voltů Unlearning counter according to OBD: 38 Charge pressure actuator activation: 12,77 % Sestava byla vygenerována pomocí aplikace EOBD-Facile kompatibilní s iPhone/iPad
-
Ztráta / únik chladící kapaliny
Budu tohle teď taky řešit - vyměněna pumpa a nádržka na vodu. Nakonec jsem zjistit dle různých for, že to bude chladič sání. tak ho budu teď měnit.
-
Rozpoznávání dopravních značek nyní omezené ??
Mě toto hlásí vždy na stejných místech, která jsou nová a nejsou v Navigaci.
-
Náhrada za D3S
Ahoj, nedávno jsem si nechal renovovat světlomety. Nějaké zlepšení tam je, ale chtělo by to nové výbojky. Na autě jsou pořád originální. Jakou náhradu D3S doporučujete? S3 2016, světlomety typu B s řasy. Díky
-
Superb drive mode a dcc
já mám najeto 233tis a začal mi slzet pravej přední DCC tlumič, pořád originál
-
S3 klasické tlumiče nebo dcc?
Ono nutno podotknout, že se s přepínáním tuhosti podvozku zároveň přepíná i nastavení auta. Takže když tam dáš sport, tak auto reaguje úplně jinak, než když tam máš komfort. Při sportu drží auto ve vyšších otáčkách a plyn reaguje -+ okamžitě po sešlápnutí. kdežto u komfortu se drží auto v nižších otáčkách a plyn reaguje se zpožděním.
-
Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena
odkud kupujete brzdy a destičky? myslím v rámci ČR. Chtěl bych tam dát dopředu obojí ATE, ne originál. teď přemýšlím jestli ATE Ceremic a nějaké vrtané / větrané a nebo obyč ATE a ATE. a respektive jak poznám, které potřebuji na svého supa? když koukám sem, tak v tom nejsem vůbec rozumný https://www.autodoc.cz/autodily/brzdova_desticka-10130/skoda/superb/superb-kombik-3v5/115169-2-0-tdi-4x4?supplier[0]=3&criteria[100][1]=VA nejsem žádný závodník, jezdím +- normálně podle limitů, žádný plyn-brzda. díky
-
Diagnostika - zavady
ahoj borci, připojil jsem svého Superba 3, 7/2016, 140kW 4x4 na caristu a vyhodilo mi to tyhle chyby: Heater & air condition: Error: 263425 manufacturer-specific code Error: 1048835 functionality limited due to engine control module ABS: Error: 16401 Crankshaft / Camshaft Position Correlation Sensor B Bank-1 Central Electronics: Error: 204546 Remote Key 2 - current too low Driver assist front sensor Error: 01275 Code switches disconnection of Airbags rear-side (E280) Našel jsem, že ta chyba u ABS souvisí se snímáním tlaku v pneumatikách. O zbytku nevím. Dokážete poradit? Auto mám půl roku, tohle bylo první připojení na vag. Remote key 2 mám doma ve skřínce - takovej ten plasťák.
Unown
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva