Přejít na obsah

Octavia neni nejlepsi aut

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Octavia neni nejlepsi aut

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • Reacting Well Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, tak jsem si pořídil Superb a rovnou dva hatchbacky - oba jeté. Superb 3 LK 2.0 TDi 110 kW manual 05/18 Business grey 180k km Výbava: nemá kamery, nemá odvětrávané a masážní sedačky (černá kůže, za mě minus), nemá tažné (to mi vadí). Nemá nosníky na střeše ani panorama okno (to mi nevadí). Náklady: dlouhodobý průměr 5,2l/100km moc ho nešetřím; výměna pružin, ramen a stabilizačních tyček vzadu; údržba prakticky jenom filtry, olej, teď mě čekají rozvody a brzdy (vím že tohle si zaslouží bídu, klidně prosím). Ty rozvody nepískají, řemen se jeví vizuálně v pořádku, voda se neztrácí, barva chladící kapaliny standardní. Bohužel mě limituje čas zavést ho do dobrého servisu. V podstatě nízké náklady. Jízda: někdy mi přijde trochu línější ale líný jsem ve skutečnosti já řadit a vytočit motor, který končí někde na 3500 😁 režim sport je tím pádem v moji ruce a jde jen o nastavení DCC tlumičů. Superb 3 LK 2.0 TDI 140kW DSG7° 4x4 12/27 lava blue 188k km Výbava: zadní kamera, hnědá kůže s odvětráváním, bez masáže (bodlo by). Nemá nosníky na střeše ani panorama okno (to mi nevadí). Je lepší než předchozí. Náklady: mám ho kratší dobu a jezdil jsem s ním míň, ale mám dlouhodobou 5,8l/100km a opět nešetřím ho. Už má za sebou i lepší servis, brzdy, rozvody, všechny oleje, filtry, tohle dalo dohromady asi 30 tis. Kč. Mám ale velké obavy z mechatroniky, setrvačníku, ale zatím bez indicií, že by se něco blížilo. Jízda: jízda mi pocitově přijde rychlejší, ale může to být tím, že nemusím řadit, na dálnicích se projevuje lépe, hlavně v kolonách (asistent do kolony). 4x4 úplně k ničemu. Launch control jsem zkusil jednou, zažil jsem rozjezdy z lepších aut... Uvažuju výhledově třeba o chip/remap DSG. Obě auta jsou komfortní, mám je rád a splňují mé očekávání cestování převážně Plzeň-Ostrava. Webasto je samozřejmostí pro nahřání motoru před jízdou. Mám komplet servisky a protože jsou z firmy, tak vím, že jezdily výhradně dlouhé trasy - dálnice. Věřím že Superby jsou schopné najet při poctivé údržbě půl míče. A teď proč píšu Jedno musí pryč a já nejsem schopný se rozhodnout, které by to mělo být. Pocitově je lepší silnější modré. Je i trochu líp vybavené. Na druhou stranu mě straší vidina výměny dvouhmoty a setrvačníku nebo mechatroniky, nemluvě o zaseklém 4x4. Rozum a počty mi říkají, že slabší šedé mi bude sloužit déle a za menší náklady. Slabší výkon skoro nevnímám, ale černá kůže a odvětrávání se v létě sakra hodí, stejně jako asistent do kolony. Jak řešíte podobná dilemata vy? Jak byste se k tomu postavili v této situaci vy, případně prodám je vůbec? 😁 Moc díky
  2. Zdar, podle mé rešerše a několika poptávek Swing+ nejde jinak než přes autorizák a oficiální kód. Proč, to nevím..
  3. Ahoj, bylo to ono. Výměna v autorizáku, bohužel, cca 3k. Admini lze smazat, děkuji.
  4. Ahoj, O III 1.6 TDI 85 kW 125k km. Auto při jízdě při natočení doleva a záběru motoru (sešlápnutí plynu) má velmi zvýšenou hlučnost od motoru, není to křupání ani cvrlikání. V servise mi bylo řečeno, že je potřeba vyměnit řízení (kupa peněz), já se obávám převodovky, ale jsem totální neználek. Už jste se s tím někdo setkali nebo to snad vyřešili? Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...