-
1.8 TSI EA 888 Gen.3
Já mám klasickou 6stupňovou převodovku, ne DSG. Zvýšení krouťáku namáhá primárně spojku a ne převodovku, ta by musela být z bláta a bez zátěžové rezervy, aby nevydržela navíc 70 Nm. Problém je tedy hlavně ve spojce, kterou zvýšený krouťák dost namáhá a logicky ji také ničí. Možná by stačila kermika místo klasického obložení, kdekdo ji nabízí.
-
Chip pro 1,8 TSI
Životnost standardní spojky se u tohoto motoru sníží výrazeně, tato spojka není stavěna pro vyšší výkony, K tomu je třeba přestavba na větší spojku z Audi, kde je tento motor také použit.
- 1 odpověď
-
- 1.8 tsi
- apr
- chip
- chiptuning
-
+5 dalších
Označeno tagem:
-
svítící kontrolka tlaku pneumatik
Mne by zajímalo, proč není nastavení pneumatik dostupné a nejde pneumatiky kalibrovat. Toto v manuálech není. Přitom se nic s koly nezměnilo, ventilky nejsou poškozené, může být poškozen příjimač signálu z ventilků? Kde se nachází?
-
Nefunkční zadní parkovací senzory.
Zdravím, parkovací senzory jsou citlivé na oxidaci kontaktů napájení. Zkusil bych je vyčistit.
-
Letní pneumatiky
Ještě dodám, že podhuštění je vyslověně nebezpečné a neekopnomické - auto plave, nezatáčí, zadek se utrhne a je větší valivý odpor a tím vyšší spotřeba paliva. Mírné přehuštění nevadí, pokud se ale začne sjíždět střed běhounu, tak trochu ubrat. To nenastává u rychlých projížděščů zatáček jako jsem já, tak se pneu zakousne do vozovky a při vyšší tlaku na vozovku se pozitivně projeví vyšší tlak pneu. Mám teď po přezutí 2,4 a zvednu to na 2,6, předek i zadek.
-
Letní pneumatiky
2,4 stačí při sólo jízdách a ve dvou, 2,5 je minimu pro dva s nákladem a 2,6 pro čtyři s nákladem. 2,7 je pro 18" kola nesmysl, nikdo nejezdí po silnicích jako závodníci po okruhu, kde je vyšší tlak s ohledem na námahu pneu nezbytný. nevím co mají O3 RS v originále za pružiny, ale právě praskání pružin po naložení auta hovoří o nutnosti řešit hlavně pružiny, poř. i tlumiče a dorazy. Mám pro 1.8 TSI připravené pružiny Eibach se sériovou výškou a tlumiče Bilstein B6, také sériová výška.
-
Letní pneumatiky
Vysoký rychlostní index pneu vždy znamená to, že je směs homogenní, jinak by při dvou stech pneu házelo jako koplý disk. Takže já vždy kupuji vpneu s vysokým rychlostním indexem, nyní mám nové Nexeny Nfery SU4, klídek, ticho, drží.
-
100 oktanový benzín
Polož si otázku, kolik karbonu V-Power 100 Shellu uvolnilo tak, že to ucpalo filtr či expanze protekla mezi orvanýmí pístními kroužky. U Udržovaných motorů tohle nemůže nastat, pokud se ovšem za V-Power 100 neprodává něco jiného nebo člověk do benzíňáku nanatočí omylem prémiovou naftu.
-
100 oktanový benzín
Vážení, premiové benzíny, tedy všechny 100oktanové a většina 98oktanových nepoužívá bioetanol, ale ETBE, který se z bioetanolu vyrábí, ale má stejnou energii hoření (výhřevnost) jako samotný benzín a neškodí pryžovým a plastovým součástem palivového traktu. Kromě toho je plný aditiv s protikorozní, čistící, mazací a stabilizační funkcí. Proto na tyto benzíny jede auto po několika nádržích lépe, protože motor pracuje s nižšími třecími ztrátami, bez úsad z karbonu a s vyšší výhřevností. Kdo nechce platit za prémiová paliiva, může dolévat VIF benzín či VIF diesel, každý tam, kam patří, cena za dávku je asi 0,5 Kč optotí 2-4 Kč za prémiové benzíny. Jenže pokud dáte VCIF do benzínu E10, pořát tam máte ten nevýhřevný bioetanol a spotřeba se zákonitě zvýší s rizikem poškození pryžových a plastových prvků palivového traktu.
-
Motorovy olej pro 1.8 TSI III.gen
Vážení, mimo jste vy. Motorové oleje mají dvě základní vlastnosti: Viskozitu (tedy hustotu a schopnost se udržet na třecích dvojicích) a stabilitu, tedy zejména s ohledem na tepelné zatížení. O výrobě olejů nevíte nic, záleží na kvalitním základovém oleji, a následně na aditivaci, která stabilizuje olej. Dále lze oleje doplňkově aditivovat nanoaditivy, která mají olej jako nosič a ulpívají na površích třecích dvojic, které pak sohledem na svou podstatu buď vyhlazují (spojí se s molekulární strukturou kovových povrchů) nebo vytvoří dočasnou vrstvu mezi kovovými povrchy, kdy olej pouze "domazává". Se specifikacemi se trochu čaruje, zejména s těmi od výrobců aut. Ono W jako "winter" v SAE terminologii říká o základní viskozitě oleje za běžné venkovní teploty. Číslo za W označuje stabilní tvorbu mazacího filmu za provozní teploty motoru. Proto s vyšším číslem za W získáte jistotu mazání při vysoké zátěži a teplotách motoru. Nevykládejte mi nic o specifikacích, když o nich nic nevíte. Děkuji.
- Tlumiče
-
Tlumiče
Na oklávku III s původními tlumiči i pružinami (jednou zadní prasklou a svařenou) chystám toto: nesnížené pružiny Eibach ERL, nesnížené tlumiče Bilstein B6 a nové silentbloky na multilinku. Vše přesně na můji oktávku. Snížené podvozky nepovažuji za vhodné, protože nejde o sportovní vůz. Chci zacovat pohodlí, ale zlepšit jízdní vlastnosti. To je vše.
- Aktualizace map
-
Infotainment Rádio BOLERO
Mám na Bolero návod k obsluze, kdo by ho chtěl, tomu jej daruji. Já mám Columbus.
- Motorovy olej pro 1.8 TSI III.gen
petr164
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva