Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

romomo

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Taký istý problém s Win7 mám aj ja. VagCom spustím len v Xp Mode, ale málokedy sa mi s jednotkou spojí. S WinXP a s rozličnými notebookami bez problému. A to mám lacný prevodník USB-Serial. Prevodník na OBD som spravil s tranzistorami.
  2. Ak toto vyriešiš, napíš prosím Ťa postup. Mám ten istý problém, mne poradili dobre prezrieť ten konektor k ABS riadiacej jednotke, či nie je zaoxidovaný, ale nič som nenašiel. Octa 1,8 20V AGN r.v.1997.
  3. romomo odpověděl na kayl's téma v Podvozek
    Matica v strede kolesa nedotiahnutá, alebo ložisko v prdeli.
  4. Mám ten istý problém, po výmene zadných tlmičov však problém pretrváva. (Žeby silenblok zadnej nápravy?)
  5. Možno je to len silentblokmi motora, potras rukami motor, či ti moc nelieta.
  6. romomo odpověděl na Radek I's téma v Podvozek
    Presne to si myslím o tvojej závade aj ja. Chyť motor a dobre s ním zatras, ak ti lieta dopredu-dozadu, je to ono. Všímaj si silentblok na boku prevodovky, pri baterke. Guma sa môže ohýbať, ale nie v silentbloku lietat. Motor musí sedieť veľmi pevne. Prípadne porovnaj ten pohyb motora v dobrom aute s tým tvojim.
  7. romomo odpověděl na jameson01's téma v Podvozek
    Ja som mal dodnes podobný problém. Kovový škrípavý zvuk pri prejazde nerovnosťami, pri rozjazde, zatáčaní alebo cúvaní. Kúpil som vonkajší kĺb poloosy, dnes pri výmene som zistil, že starý kĺb je OK, ale ložisko náboja úplne rozsypané. Pri rovnej jazde ložisko nehučalo.
  8. romomo odpověděl na Janko's téma v Interiér
    Ja som kúpil lanká na bicykel, mali dva typy, tak to hrubšie (tlusté), konce som ukončil malými dutými nitami, ktoré som zamačkol kliešťami a zaletoval cínom. Je to funkčné asi 4 mesiace. Oprava trvala asi dve hodiny. Nabudúce to tiež takto opravím, ale pre povahy so slabšími nervami odporúčam kúpiť nové.
  9. romomo odpověděl na nofakt's téma v Podvozek
    Mal som podobný problém, dal som zbrúsiť kotúče, ale o mesiac to bolo také isté. Po premazaní piesta brzdy, taktiež piestikov barana a hlavne po obrúsení a premazaní plôch, kde sa brzdové doštičky opierajú o barana problém zmizol. Ja osobne si myslím, že výmena alebo zbrúsenie kotúčov väčšinou nepomáha, práve pri tej výmene sa brzdiče len na nejaký čas uvoľnia. Potom je tá chyba znovu naspäť. (Ale nie som automechanik).
  10. Zabudol som napísať, že ho treba naspäť dať v takom istom smere. Jedna strana je označená(myslím že IN).
  11. Ja som ho menil bez nadvihnutia vozidla, ale určite to je lepšie prizdvihnúť, alebo z jamy. Filter je zavesený pri nádrži pred zadným pravým kolesom. Treba ho odskrutkovať z objímky, čo drží teleso filtra, na oboch koncoch sú nasunuté koncovky hadičiek. Na nich treba zamačknúť istiace pliešky (šlo to prstami ale dosť zťažka) a potiahnuť smerom od filtra. Výmena je teda nenáročná, v pohode sa to dá zvládnuť svojpomocne.
  12. V hrnci si môžeš oskúšať ten starý, pred kúpou toho nového. Za jazdy ho odskúšaš aj tak, že pri sledovaní teploty sa bude teplota plynule zvyšovať až po strednú rysku na "budíku" a vtedy na sekundu-dve poklesne a opäť sa bude zvyšovať. V tom poklese vidieť, že sa termostat otvorí a k čidlu teploty prenikne studenšia voda. Termostat by sa mal začať otvárať pri cca 85°C a naplnootvorený je pri 95°C.
  13. Problém môže byť v zanesenej klapke (keď je motor studený, viac sa otvára). Treba dať dole tú hrubú hadicu sania vzduchu z klapky a pozrieť sa ako vyzerá vo vnútri. Ak je zanesená, dá sa vyčistiť (napr. aj sprayom).
  14. Je to spodná hadica. A samozrejme treba vypustiť vopred vodu pred demontážou...
  15. Vadný termostat prepúšťa teplú vodu do chladiča už krátko po naštartovaní. Stačí chytiť vstupnú trubku do chladiča. Zohrievať by sa mala až keď ručička teploty stupne na 90°C (95). Vtedy býva spotreba vyššia - motor je dlho studený. A ak je benzín cítiť z motorového priestoru, ale má aj takú inú zvláštnu vôňu, tak je poškodená niektorá z trubiek z odvetrávania motoru, ktoré vedú do klapky. Este upozorňujem, že nie som automechanik, tak niekto iný to iste upresní. Nechcem, aby si to zbytočne vymieňal, aj keď termostat je lacný, no výmena je pakáreň bez klbovej golasady. (S ňou tiež...).

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.