Přejít na obsah

Dan.p

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Dan.p

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dan.p

    Chyby na VAG

    Bych si nechal poslat od autonorma.cz tam mají za 3800 kč ,ale horší bude,že ho neumím demontovat a namontovat a ani na to nemám nářadí.Dám to někam do servisu a řeknu jim jestli není lepší repasovaný,že bude zachován stejný výkon než u nových.
  2. Dan.p

    Chyby na VAG

    Svorky vypadají takto asi dobrý i dráty.Proč zachraňovat origo alternátor.Z důvodu,že to bude levnější.Nový stojí zhruba 3-5000kč nebo,že nejsou kvalitní?
  3. Dan.p

    Chyby na VAG

    Ahojte potřebuji poradit.Nová baterie před startem 12.2 při jízdě běhá až k 14.5 po jízdě cca 50 km už je jen na 11.4. Takže jízdou se spíše akumulátoru vybíjel. Co to může dělat? Regulátor nebo altík to už bych vzal raději nový alternátor. Vcds byla i chyba 01117 - signal zatizeni pro svorku DF.
  4. Dan.p

    Autobatéria

    Ahoj potřebuji poradit na co se zaměřit.Octávia 2 1.8 tsi 118kw(2009). Dig.jsem naměřil 11.6 tak jsem koupil novou a dál jí tam.Druhý den ukazovala 9.6 říkal jsem co mi to prodali.To už tam diag. ukazovala chyby ABS,svorka 30, Vzal jsem jí domů na nabití a před nabíjením měla 12.8 a ta stará 12.6 . Co to může dělat? Že auto ukazuje jiné hodnoty . Může to být alternátor,startér,oka na baterii .Viz foto jsou tam takový fórový a akorát poškozují rýhami kloboučky baterie. Musím baterii kódovat předtím byla exide teďka nová Varta stejná kapacita,ale bůhví jestli ta stará byla kódovaná.
  5. Ahoj.Octávia 2 1.8tsi mám problém se saharou. Před nastartováním klíček otočený na kontrolkách. Se začnou vrtule sekavě otáčet tak o půl cm s tikavým zvukem a cca do minuty se roztočí oba větráky na plný pecky. Relé jsem měnil jak pod volantem tak v motoru. Před tady tím problémem auto nechtělo nastartovat bylo roztaženo a pak odpojení konektoru startéru a pobouchání na něho a ještě vyčištěné kostry.Auto nastartovalo a pak začal tento problém. Diagnostika ukazovala 001674 - Hlavní relé P068A-000 - otevírá příliš časně - Sporadická. Po smazání se už neobjevuje,ale problém se saharou přetrvává. Někdo nějakou radu co s tím děkuji. Ještě jsem zapomenul,když stihnu nastartovat než se roztočí na plno tak při nastartovaném motoru už neběží a nezapnou se ani když zapnu kli mu( zkoušeno,když bylo +5 stupnů)
×
×
  • Vytvořit nový...