-
-
Palivový filtr
Podle toho prvního odkazu, je použitelný pro 74/96kw tedy pro Octavii Tour a Superba, což jsou podle mého PDčka, podle dalších odkazů co jsou tady je použitelný i pro "moji" 81kw, tak to člověk neví čemu má teda věřit..
-
Palivový filtr
Děkuji potřeboval sem se hlavně ujistit.
-
Palivový filtr
Pánové, potřeboval bych poradit od někoho kdo má ETKU a vyhledat jaký palivový filtr (čistič paliva) patří do O1 1,9TDi, kód motoru ASV. V autorizované prodejně mi prodali 1J0 127 401 A a nevím jestli není náhodou pro 74/96kw a zda můžu tento vůbec použít. A taky by mě zajímala cena, na filtru co mám já je logo VW a AUDI, je vyroben v Číně a stál 824,-Kč
-
Ostřikovače světlometů
Je to tak nárazník musí dolů, jinak to nejde
-
Koncovka výfuku na O1
Když už koncovku, tak jedině zapustit do nárazníku, tak to bude vypadat nejlíp. Přímočarkou jde origo nárazník řezat velice pěkně. Je to poctivý plast, nic křehkého, prasknout ti to nemůže. Doporučuji řezat co nejblíž ke kraji (k rysce), protože brousit ten plast nejde zrovna nejlíp.. Pokud bys chtěl sehnat origo RS koncovku, čeká tě těžký oříšek..
-
Rozebíral jste někdo xenony?
Já sem to udělal podle posuvky a ani to není 100%, ale rozebírat už se mi to nechce, stějně bych to takhle mohl nastavovat donekonečna..
-
COMMING HOME
Takže by tato funkce měla být napříkladi ve výbavě Bussines, byl to akční model, pokud se nepletu.. Pár lidí s totou hodně solidní výbavou tu je , takže objevil někdo u Bussines tuto funkci??
-
Rozebíral jste někdo xenony?
Ahoj, měl bych dotaz, jak se ti podařilo přesně nastavit dotaženi čočky xenonu na dvou spodních šroubech s gumovyma "podložkama"? Nastavuje se tím poměr svitu mezi tlumenyma a dalkovyma světlama a taky svicení tlumenych světel do stran..
-
Jde váha vzduchu opravit?
Kolem těch 2500 otáček je právě všechno v pořádku, ale u nižších otáček právě ten rozdíl poznávám, že auto je o něco málo línější..
-
Jde váha vzduchu opravit?
Rád bych věděl, jak se pozná, že váha vzduchu už nepracuje tak jak má? Auto cuká, je línější, nebo je tam "nějaká" díra, nebo jak se to projevuje na chodu motoru? Mám OI 1,9 TDi najeto 120 tisíc a zdá se mi, že neni tak živější jako dřív, že táhne hůř od spodu? Může to být právě váhou? Díky za odpověd
-
Alarm - falešné spínání
- Alarm - falešné spínání
No je spíše nad popelníkem Pokud máš klimatronik, tak ho vyšroubuj čtyřma šroubama co jsou okolo a ve spodní části už mikrovlné čidlo určitě uvidíš- Alarm - falešné spínání
Když kopneš do pneu, tak alarm spustit má, to je v pořádku- Alarm - falešné spínání
Mám stejný problém a docela mně to štve Alarm spustí třeba jenom když okolo projede větší auto, nebo dokonce i když zahřmí.. A někdy spustí jenom tak samovolně. Za popelnikem je umístěné mikrovlné čidlo, ale to je si myslím pouze na hlídání vnitřního prostoru. Tam jde potenciometrem nastavovat citlivost. Poradí někdo zda lze nějak zamezit tomuto falešnému spínání- Podsvětlení vnitřních klik LED diodou
Chlapy ono taky hodně záleží jakou používate LEDku. Nezáleží jenom na svítivosti, ale taky na tom jaký je vyzařovací úhel dané diody! Chce to prostě zkoumat, jakou LED zvolit, kam ji umistit, jak natočit atd.. Je docela problém "vyplnit" kliku stejným svitem po celé ploše, tak aby světlo zase neoslňovalo, nebo nesvítilo tam, kam nemá - Alarm - falešné spínání