- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
-
Cukání motoru 1.8 TSI mezi 1 500 - 2 000 ot.
Už jsem to kdysi rozebíral několikrát jinde...dělá mi to taky a od novoty, prostě do doby než se ustálí otáčky motoru na volnoběhu kolem těch 800-850, což trvá v závislosti na teplotě okolí od 40s do 70s, tak auto v tomto intervalu na 2 škube. Proto v podstatě již dlouhou dobu to dělám tak, že nastartuju, vyčkám než proběhne kalibrace emisí a jedu, pak no problém a táhne jako ďas jinak někdy se mi zdá, že je motor línější, jindy ne, ale to má asi na svědomí teplota, tlak atd.
- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
- Krádež Škoda Octavia kombi - SPZ: 2SA 89-15
- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
-
Vypadek fce CORNER
Ok, já myslím, když to funguje jen na natočení, tak to pokryje valnou většinu případů, kdy to pomůže osvětlit, takže bych to ani na blinkry nechtěl, při předjíždění v malých rychlostech to je stejně asi nepotřebný.
-
Vypadek fce CORNER
Zdar já mám zase jiný problém kamarád kokta7 mi cornery aktivoval před 2ma týdny. Fungují mi pouze na natočení volantu (na směrovky nic), ale myslím, že je to tím, že mám MR2010 (vyrobeno 10/2009) a tam to ještě v jednotce na směrovky nebylo nastavené, ale jiná věc je to, že mi fungují i v rychlostech 60 km/h, jezdím jednu zatáčku a v 60 ti ještě zřetelně vidím, jak se rozsvítí, jinak při vyšších rychlostech myslím už ne, ale i tak je divný, že i v 60ti to svítí ne? Jinak je mi to celkem šumák, ale jen pro zajímavost
- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
-
Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
Tajně jsme se mrňouskali u Loudy v Pardubicích . OK, budu na tebe myslet, ale Lukason možná už kdysi taky projevil zájem do budoucna, ale nevím, jestli si to nepletu. Každopadně ty más 2011, pochybuju, že počítám do 3 let (auto bude tak 7 leté až 8 leté) by jsi ho chtěl ... to už bude docela stařešina Hoj 2 Lukíno, kamaráde, povyprávim ti až se stavíš pro ty věci
- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
-
Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
Ten posun jsem měl na mysli zlepšené jizdní vlastnosti, lépe navržený podvozek atd. Nemyslel jsem kvalitu materiálů v interiéru. Když jsem seděl v O3 elegance, tak mě teda můj interiér v RS O2 přišel bytelnější a poctivější i ve srovnání s elegancí O2 oproti O3 (hlavně u těch dveří to je vidět). Dle fotek vypadá interiér O3 RS solidně (hlavně sedačky), takže bych jí rád viděl naživo. Jo a poslední věc, ten test v autosalonu je jasně podplacenej, ale mě se na něm líbí, že tam vidím novou RS spoustu času v pohybu zvenčí a to jsem doposud v žádněm videu neviděl, proto mě ten test potěšil. Znova podotýkám, že jsem přesvědčenej, že to je dobrý auto k tomu účelu, ke kterýmu bylo stvořený, ne jako sportovní náčíní což z něj spousta flamerů pořád dělá, aby zasírali diskuze. Jako rodinný, svižný auto, se kterým se dá i trochu vyblbnout je ideální, alespoň pro mě Howgh
-
Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
No, když jsem dopsal příspěvek, tak jsem si uvědomil, že jsem ho mohl ještě editovat tímto směrem, že mě to chvílema připadalo až moc pozitivní a přehnaně vychválený Já si prostě myslím, že to auto se asi opravdu oproti i předchozím generacím posunulo dál a to k čemu bylo stvoření je prostě i vzhledem k slušný ceně výborným kandidátem. Myslím, že je hodně konkurenceschopný. Rád bych se v něm svezl a porovnal s předchozí FL RS. Bohužel nevím o žádném dealerovi, který by jí měl v našem kraji Kutná hora, Kolín, případně Pardubice, Chrudim.