-
Schránka pod sedadlem
Sedadla se nemusí ani vyndávat, ani odšroubovávat, konektory airbagu nechte na místě. Při troše zručnosti schránky dostanete na sedadla i bez vyndavání sedaček. Stačí krátký šroubovák a nemít obě ruce úplně levé.
-
Kódování KANADA
Ahoj. Získají tím to, že se jim budou hodiny zobrazovat jen ve 12tihodinovém formátu. Jinak je to k ničemu. Lepší je nastavit si Japonsko (6tka tuším). To je hukot. Spotřeba km/l místo l/100km... takže rázem mi to ukázalo místo 6,4 l/100km 15,6km/l. To jsem se vyděsil. Jinak hezké je i nastavit Anglii. Kilometry se mi stáhly ze 115000 na cca 70 000 mil. Hned se na to líp koukalo
-
Skutečný stav km
Jak určit skutečný stav ujetých kilometrů, to sice nevím, ale vím, jak to určit přibližně. Když se přes VAG připojíš na posilovač a podíváš se do něj, v jednom bloku měřených hodnot, myslím že je to 003, uvidíš hodiny posilovače, tedy čas, po který je posilovač v chodu. Když tyhle hodiny přenásobíš průměrnou rychlostí vozidla (cca 55km/hod), vyjdou ti ujeté kilometry. Mně to u fabky +- sedělo (ujeto 117000, vypočteno 105-120 tis.km podle zadané průměrné rychlosti).
-
Ochrana žiaroviek H7 pri zapínaní svetlometov
http://www.gme.cz/cz/-p222-177.html
-
Filtr napěťových špiček
Hale, Vikino, mam dorábaný tempomat a občas, 100% za deště, se mi stává, že se vypíná. MYslíš, že je to napěťovou špičkou od motorku stěrače? Že to je ten důvod, proč se tempomat vypne? Na tohle jsi narážel? Je fakt, že za sucha, kdy stěrače nejdou, mi to nikdy neudělalo. Myslíš, že to transilem na motorku stěračů vyřešíš? Nw bo ho chceš dát někam na páčku tempomatu? Povídej, přeháněj...!!!!!
-
65KW
Mám od Čepka (Motor-excel) tuhle úpravu, ale udělal mi to i se svodem, takže 69kW. Ale jsem teď bez katíku, takže emise jsou vždycky někde za "přispěvek" do emisní peněženky. Můžu sdělit pozitiva i negativa. Pokud Vás zajímají nějaké informace, ptejte se. Původně jsem měl od Jandy (Cimbu) flash softu v ŘJ na 57kW. S tím jsem byl spokojený, motor měl kultivovanější chod.
- Superb combi:)
- Škoda Felicia