Ahoj,
byl jsem s tím v dpfe.cz (mají hafo webů s renovací nebo ostranění, chipováním,..) . Dohodl jsem se s nimi, ať to omrknou, a že pokud to půjde regenerovat, tak bychom to asi zkusili, ale nakonec mi volali, že je zapečenej bordelem (karbon?, původní motor se rozletěl a je možné, že do filtru vlítl olej a kdoví co), takže ho doporučují ven. Mám ho tedy venku a zatím pohoda (najeto necelé 2000km)...jen se mi zdá, že jde více slyšet "pískání" turba..přikládám to lepší průchodnosti, resp. úplné průchodnosti výfukového systému....přijde mi, že to auto líp táhne, je jakoby neudušené (můj pocit a je možné, že je to jen díky tomu, že jsem si to přečetl :-D) a spotřebu vám neřeknu, ale rozhodně to není nějaké obrovské číslo (můj odhad je max. - 0,2l).
Ten průplach vydržel docela dlouho (víc jak 4000km), ale souhlasím, že to není to pravé. Jenže vysolit 50 000Kč nebo 38 000Kč při vrácení starého nepoškozeného filtru, je pro spoustu lidí hodně velký oříšek, takže se pokouší vymyslet různé způsoby. Docela by mě zajímalo, kolik aut starších 4 let s tím filtrem opravdu jezdí?
Pokud je chyba někde jinde než v DPF, tak bych čekal na diagnostice nějakou chybu, ale tam nic není (byla tam jen 1 a to chyba dif. čidla tlaku, které jsem vyměnil)...na druhou stranu, já vím ohledně diagnostiky úplný prd.