Přejít na obsah

Lukin 1.9Tdi 110PS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Lukin 1.9Tdi 110PS

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Hih vyčerpávající zatím děkuji za rady musím si to promyslet a rovnou to udělat celý když už tak už.. a ne na etapy:...
  2. chlape, napřed vlez do jámy, abys měl nějaký základní povědomí o čem se bude mluvit, jak co a jak kde vypadá.. kolik máš najeto? takže můžeš vyměnit: přední náprava - gumy stabíku (4x), čepy (2x), gumy zadní (2x) a přední - taky 2x zadní náprava- gumy (2x) tlumiče 4x pružiny 4x poradím ti, kup si rovnou zadní silentbloky na přední nápravě z audi TT, cupry nebo powerflex - jsou to pořádný gumy, nevyžvýkají se tak brzy a auto bude jistější v zatáčkách joo hochu dal ses do boje, 10 000 to překročí hravě, otázka je, kde to koupit když by byli kluci hodní, pošlou ti katalog. čísla dílů - já k nim nemám přístup. Zatím se měj
  3. Jn vidím to na repas bohužel tet nejsou na to dostupné finance ve čtvrtek mu to vezu že to chci do původního stavu...Protože tohle opravdu s prominutím nasere ..... Nejlepší by bylo kdyby to celý skurvil a turbo tam dal repasované..A Souvisí s tím i to extrémně pomalé padání otaček..???
  4. Zdravím pěkně všechny oktáváky...Mám problem s motorem 1.9Tdi 81kw ...Mel jsem zatuhle lopatky v turbu a klasicky to upadalo do nouzového režimu..Dal jsem to tedy jednomu agentovi kterej byl chytrej jak radio že to vyčistí to naklapění lopatel ....Ano vyčistil do nouzáku to neupada ale turbo bere až nekde u 3 tisic otáček to teprve pořadně zabere.. už to prostě není jako dřív že to bralo od spodu.. jinak to turbo ma něco za sebou už je trošku vydřený ale ještě 5 - 10 000 km by to mohlo vydržet.... a jinak při řazení padají hrozně pomale otáčky....A ještě rada nedávejte své mezlíky k takovejm agentům jako já.. radši si to nechte udělat od někoho kdo tomu opravdu rozumi bohužel jsem na to neměl čas tak jsem svěřil mazlíka tomu volovi...Mel jsem to sice zadarmo ale více škody než užitku.....Prosím tedy pěkně o radu čím by to mohlo být... pustím se do toho sám prostě si udělám čas....Předem děkuji za vaše odpovědi
  5. Já přešel z favorita na octavii 1 motor:1.9 Tdi 81Kw r.v. 2002 nemůžu si ji vynachválit můžu vřele doporučit dá se i na cmrndačky po městě ale je potřeba ji občas vytáhnout na tůru... takže bych doporučil připlatit a jít do tdi je to nejuspornejsi řešení a pěkně jede .. pokud potřebuješ předjet nemusíš podřazovat šlápneš a jedeš prostě paradní motor ..... jinak v te cenove relaci bych volil 1.6i
  6. Dobrý den chtěl bych se zeptat kdo má něaké zkušenosti s repasovaným turbodmychadlem...Má cenu koupit repas nebo je lepší připlatit..? nové je zbytečně drahé když staré s novým ložiskem vrtulkou a lopatkama vyjde na 8 ticis ...?? je ovlivnena životnost ...?? Záruka 12 měsícu na repas... Já jen abych se nevytrestal......Kdo má skušenosrti pište prosím děkuji předem...
  7. Je to možné jak jsem říkal nevyznám se dodám foto....
  8. Zdravím souvisí se špatnou funkcí turba tesnost mechanismu po leve straně za krytem motoru (nejspis neaký regulator vzduchu k turbu) moc tomu nerozumím .... děkuji za odpovědi
  9. Omlouvam se.... Prosim o neakou kloudnou radu jak to zpravit..
  10. Nemáte prosím někdo návod jak se sundává ta páčka..???? je tam dost prachu a svinstva chtěl bych to sundat sám a řádně vyčistit ale nevím jak mám sundat volant když je tam airbag ....Aby mě to nedalo po čuni nebo něco ......prosím o něaký stručný návod jak na to....Předem děkuji za vaše příspěvky s pozdravem : Lukáš Kozar
  11. Si jej vyměn sám tohle už mě také potkalo:) stači koupit a je lepené když sundáš plastíky okolo a propíchneš lepidlo dratem z co a jste 2 tak to máte za 15 min vyřízlí ....Pozor na palubovku..!!!
  12. Dobrý den chci se zeptat mam octu 1.9tdi 81kw 2002 rv cvaka me furt neake rele nebo prerusovac nebo co to vlastne je.... vydava (zvuk.sig) směrových světel...Po zapnutí leve nebo právé směrovky popřípadě výstražných světel pravidelné(zvuk.sig.) klapání (v pořádku takto to má vlastně fakčit) po vypnutí směrové páčky nebo výstražek to začne strašně rychle cvakat (zvuk.sig) jak kdyby se to pojašilo po chvilce to přestane na 5 sekund a za chvili opet problem a světě ... čím to může být..?? nedá se to poslouchat.. nedá se to něak odpojit aby to necvakalo,?Nebo jak by se to dalo opravit nebo napravit prosim o vaše pro mě cenné rady a zkušenosti s touto závadou.... předem děkuji odpovědi s pozdravem : Lukáš Kozar
  13. A ten únik oleje jsem takový kutil nerozumím tomu něak extra ,,,,, Kde by tam mohla byt netesnost kdyz to teče u toho regulatoru....?????
×
×
  • Vytvořit nový...