Přejít na obsah

banicek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    37
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení banicek

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravím Prosím tě o radu. Mám Karoqa 1,5TSI/MAN objednaného od 9/2018. Prodejce mi sdělil, že má být k odběru začátek 4/19. Po všech těch názorech na 1,5 TSI zvažuji, že objednávku zruším Moc nerad, Karoq se mi líbí, ale nechci něco co pořádně nefunguje i když je zvláštní, že někdo problémy se "škubáním" nemá. Největší hus je, že mi můj prodejce i všichni ostatní prodejci tvrdí, že o žádném problému se škubáním něvědí. Kdyby jsi se měl znovu rozhodovat, šel by jsi znova do 1,5 TSI. Dík za názor. Baníček

  2. Dnes jsem navštívil další tři prodejce a ti se na mě dívali jak na blázna, že prý o tomto problému nikdy neslyšeli. Není někdo z Ostravy nebo okolí kdo by mě svezl ať to můžu posoudit, nikde u dealera 1,5TSI/MAN k testovací jízdě není. Díky
  3. Volal jsem svému prodejci a ten mi sdělil, že o žádných problémech při rozjezdu (škubání) u motoru 1,5 TSI/MAN neví, nic doposud neřešil, nikdo si nestěžoval. Auto mám mít za 2 měsíce. Nechci tady řešit zrušení objednávky, jen mě zajímají názory jiných co by dělali v mém případě, jestli po zkušenostech s tímto motorem by šli i do zrušení již objednaného vozidla. Baníček
  4. banicek

    Škoda KAROQ

    Díky za informace. Zálohu jsem neskládal Myslel jsem tyto problémy při rozjezdu
  5. banicek

    Škoda KAROQ

    Zdravím. Řeším dilema. Mám objednaný Karoq 1,5 TSI/MAN. Po přečtení problémů tohoto motoru při rozjezdech, zvažuji zrušení objednávky. Auto bude k odběru cca. 4/19. Má někdo zkušenost, jestli lze zrušit objednávku bez sankcí ze strany Škoda auto? Užil jsem si problémy s Yetim. Do roka od převzetí přestříkané dveře 2x od výroby stečená barva, vyměněná palubní deska byla v ní díra velikosti 20 - ti koruny a spousty jiných "drobností". Díky za rady. Banicek
  6. Yeťák už je ze servisu zpět, aby mi dělal dál radost . Vyměněný přední znak (zadní měněn před měsícem). Takže prý to na předních dveřích není koroze, ale vada laku. Pokud se to bude zvětšovat, není údajně problém dveře přestříkat. Uvidím tedy po zimě. Je to zatím moc malé a nejde to skoro vidět. Asi byla ten den, kdy se dveře lakovaly nějjaká pracovní směna 2.kategorie. Škoda Yeti forever
  7. Taky asi budu trvat na přestříkání dveří. Ačkoliv mám obavy, že ten odstín bude jiný než zbytek karoserie. Ale co jiného dělat. Je to hnus. Teď jsou to puchýře na dveřích (koroze to prý není) a za rok to bude kdoví co. Koupě auta roku 2010 byl můj životní kauf....
  8. Takže podle sdělení servisu se nejedná o korozi, ale o vadu laku. Prozatím jsem s nimi měl jen dobré zkušenosti, takže jim věřím.Nabídli mi přestříkání dveří a nebo to nechat jak to je. Je to to 1mmx4mm tak nevím, jestli to nechat tak, a nebo to přestříkat. Yetík mi dělá jen a jen radost Banicek
  9. Zítra jedu reklamovat, tak poté sdělím, jak jsem dopadl.
  10. Tak to by mě opravdu zajímalo co to je, když to není koroze. Snad jsou to plané neštovice. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale to je opravdu hnus, když auto začne po 2. letech rezivět. No příští vůz už Škoda určitě nebude. Bilance 2* olezlý znak, motor 1,4 TSI po nastartování hlučný jak v Zetoru a jako bonus rezavění dveří. Jo,co bych vlastně za 500 000 kč chtěl? Banicek.
  11. Zdravím všechny majitele auta roku 2010. Dnes jsem při mytí svého autíčka objevil něco, co mi vzalo všechny iluze o kvalitě tohoto vozu. Po výměně zadního znaku (přední výměna teprve čeká), se na předních pravých dveřích objevilo něco, co jsem naposledy viděl na Škodě 120. Přikládám foto. Za 485 000 kč opravdu super kup. Mám toto auto roku 2010 2 roky a 2 měsíce. Naštěstí mám prodlouženou záruku na 4 roky. Doufám, že budu úspěšný při reklamaci.Všem ostatním přeji šťastnější ruku při výběru nového vozu. Banicek
  12. Mám motor 1,4 TSI 2 roky. Zakládal jsem toto téma na 1,4 TSI. Moje spokojenost s YEŤÁKEM je asi 70%. Co mě štve nejvíc. Po nastartování mám tak 20 sec. hlučný motor. Otáčky vyskočí na 1300 a po 20 sec. spadnou na 900 a je klid. Zvláštní je, že někdy ty otáčky vyletí na těch 1300 a někdy zůstanou hned na 900 a nezáleží na okolní teplotě.Otáčky vyletí klidně, když je venku 30 C. Prý je to normální. Má někdo podobnou zkušenosst? Dík za postřehy.
  13. Zdravím zkušenější Yeťáky, kdo mi poradí. Za 2. měsíce mě čeká 1. garanční prohlídka. Jakou mám šanci, že mi při ní vymění rozvodový řetěz ? O kterém se všude píše, že je hooodně špatný. http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4-tsi-vytahany-rozvodovy-retez-65864 Zatím žádné problémy nemám, ale do budoucna... dík Banicek
  14. Zdravím všechny příznivce Yetiho. Mám dotaz. Dnes jsem vysával autíčko a na místě řidiče i spolujezdce je podlaha pod koberečky nějak "nepevná". V místě, kde mám nejvíce levou nohu, mám vytlačený dolík.. Jsem laik a tak se ptám je to běžné . Díky Banicek
  15. Zdravím všechny příznivce auta roku 2010 v ČR. Mi přibyla na čele další vráska. Po problémech s vrzáním někde v předních dveřích, které je stále nevyřešeno, přibyl další. Zpátečku mi jde zařadit úplně lehce, ale jakmile ji chci vyřadit tak to je záhul. Musím vynaložit dost síly, aby se mi to podařilo. Doteď to bylo v pohodě, ale teď je to bez použití síly nemožné. Nedělá to vždy, někdy to jde lehce, ale někdy to je dřina. Nejvíce to dělá, když odemknu zamykání zpátečky a chci vyřadit.Ale i při parkování to občas "zazlobí". Nevíte někdo co s tím? Určitě opět navštívím servis. Yetík mi dělá už 10. měsíců opravdu radost.
×
×
  • Vytvořit nový...