Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

tim 35

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. tim 35 odpověděl na jokonr's téma v Motor 1.9 TDI
    Mne potrapil haluv snimac,ale to ani po pootoceni necvakalo jen svitily kontrolky.Po roztazeni zustalo blikat zhaveni a svitit kure.Ted menim je potreba orech 12 hran 9,nebo 10 tak se pripravte.Auto po roztazeni startovalo chyba zjistena nactenim G28.
  2. tim 35 zveřejnil téma v Podvozek
    Chytil jsem kamen na pravou stranu prorazil obě guny,ohnul těhlici a zadní nápravu.Sehnal jsem těhlici,ale jelikož vím,že můj 1,9/96 rok3/ 2004 ma ložiska průměr 82, poloosu a kloub shodny z 2,5TDi tak jsem hledal těhlici na vrak. pro 2,5TDi/114kW.Dostal jsem s číslem 8D0407258AM.Až doma jsem zjistil,že číslo sedí,ale na autě je8D0407258AR.Ložisko sedí 82,vypadá to že i dolní čepy budou stejné,kryt kotouče je na těhlici jen na třech šroubech místo čtyř(lehce vyvrtatelné) a dole má AM velkou díru u spodního čepu já mám plny materiál.Podle ETKY jsou obě těhlice na 110kW,mám tam mít 8D0407253 a 4.Co s tím?Je možné že to němci stříleli od boku a dávali co bylo.Liší se geometrie těhlic všech kategorií,doraz rejdu ,nebo jen ložisko je jiné 75/82 a spodní čep 21/16mm.Ohlou těhlici mám na autě,takže porovnají to až v servisu a pak můžou plakat.
  3. tim 35 odpověděl na j-novis's téma v Podvozek
    Co máte pořád s tím Meyle,origo je TRW a najel jsem 265 000KM.
  4. mam awx a byl tam luk.Koupil jsem sachs a leží doma na regálu protože vybroval ,tak jsem koupil origo luk skoda za cca 15 000 a vyplatilo se.Nekupovat setrvák sachs pokud chipujete!!!!!!!!!!!!!!Je to šmejd z Trnavy.
  5. Špatně pochopeno,mně se postupně od okraje dostal rez na pracovní plochu,takže jsem to blbě napsal.Koroze od okraje přechází na pracovní plochu a brání destičce dosednout časem na celou plochu a pak je ten problém o kterém hovořím.
  6. Z+Z super,Z+Textar destičky jsou měkčí ubytek je rychlejší ,mám F+F a je to hruza,protože Feroda brzy nareznou po obvodu .A ani každodenní jízda nezabrání reznutí pracovní plochy kotouče a potom destička má kontakt s plochou kotouče jen třeba z poloviny a na pulce dře po rezu.Kup s upravením povrchem proti reznutí,šedé.Vše platí pro zadek!
  7. CC je první co mně napadlo,ne však jediné a nejlepší! Starline,Febi apod. nepropaguji,ale ten kloub je zrovna original!
  8. 2,25l oleje třeba od Castrolu CASTROL 75W-90 TRANSAXLE ,šroub je na levé straně převodky nalévací a zároven kontrolní u poloosy ,vypouštěcí dole na dně.Potřebuješ klíč ,je to takový torx s dírou obchod třeba Triga MF MP 1053-548 T30023 3357 552,10 Kč Před vypustěním zahřat olej jízdou jízdou!
  9. Co třeba CC-autodíly ,cena pod 3 tisíce.Auto Kelly nebo Elit bych použil jen v případě války.
  10. Mám 1,9/96kW AWX prodej 03/ 2004Francie TMBCU63U549057735,tak že, je to model 2004 podle 4 za U5.Děkuji
  11. Taky mne to čeká,když jsem to chtěl čipnout a dal tam 120kw tak auto chvělo při podtočeném motoru a náhlém sešlápnutí plynu.Setrvák je asi po 211000km už na hranici životnosti tak jsem uškemral na110kw.Auto jede dobře,ale chci 120kw a tak jsem začal řešit spojku.Sachs Performance udrží 400Nm,ale jsem zamotanej z průměru spojkové lamely.Dílenská příručka píše 240 k 5.stup .převod.,ale všichni nabízí 228.Dá se to nějak zjistit 100%,značku použiju Sachs i pokud tam bude Luk pokud je to možné.Pokud koupím spojku jako celek(setrvák,lamela,přítlačák,ložisko) v jednom pruměru tak to musí být přeci jedno ,nebo ne?
  12. Tak sup 96kW má 95-100kW v serii,ten Passat to tak měl skutečně,bylo to asi první pulrok výroby 1,9/77kW protože měl větší vstřiky.To je odpověd AUTOCHIP
  13. Jestli byl nebo nebyl čipnutej já nevím,bylo to v předposledním světě motorů a odpovídal nato nějakej odborník.No já to zjistím dnes na 100procent a pak to sem dám.To že jsou motory poddimenzované je a není blbost.Každá věc od dobrého výrobce je poddimenzovaná aby mohla dlouho sloužit SPOLEHLIVĚ,Z motoru se dá dostat hodně ,horší je to s převodovkou,ta je omezena kroutícím momentem(nikoli výkonem),spjka se dá odrbat keramickou lamelou.
  14. Doby,chci se zeptat,kdo měřil na brzdě skuteční výkon motoru a krouták u 1,9/96kW.Uvažuji o upravě ř.j. ,ale nedávno jsem četl,že výkon z výroby motorů WV je vyšší.U Pasata dieslu 77kW je někde kolem 91-94kW,kolik tedy má 96ka?
  15. Doby,chci se zeptat,kdo měřil na brzdě skuteční výkon motoru a krouták u 1,9/96kW.Uvažuji o upravě ř.j. ,ale nedávno jsem četl,že výkon z výroby motorů WV je vyšší.U Pasata dieslu 77kW je někde kolem 91-94kW,kolik tedy má 96ka?
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.