-
Oprava tepleho startu TDI
Tak panove .. dalsi teply start vyresen.. :-) Klasika .. dele tocil (3-5sec) na konci kopacka do paky .. BUM a nastartovano .. pred chvili jsem prijel od dr.TDI (TDIFUN) : hot start na brnk sw. EGR off + paradni polazeni softu :-) ze seriovych 300,5 Nm a 114 PS na 334,31 Nm (2425ot) a 146,67 PS (3979ot) amarok TDI graf.pdf
-
Podivny klepotavy zvuk OII TDI
HMm .. climatronic tedy mam .. Zkusim pohybat ze smery proudeni jestli to bude mit nejaky vliv :-)
-
Podivny klepotavy zvuk OII TDI
Zdravicko Mam cca tyden tento novej prirustek. Temer od zacatku (ale asi sem si nevsimnul) se me po otoceni klickem (jeste pred startem i po) zacne nekde z utrob ozyvat podivny klepotavy zvuk ktery nezmizi dokud klicek neotocim do pryc. Muze me nekdo nasmerovat co to je za "rytm" .. Diky http://www.youtube.com/watch?v=pMGdbYHheTc
-
Kolik vydrží 1.6 SR 74 kW
Jsem na tom obdobne .. Netusim jaky bude finalni najezd ale nyni mam (AKL kombajn 99) najeto cca 211 tis a vypada v kondici .. taha hezky a spotreba se ustalila na kombinovanych 7,6-7,8. Akorat s temi rannimi starty to byva horsi pri prvnim rozjezdu. Plynovy pedal nereaguje ihned jak bych chtel a trosku se zhoupnou otacky smerem k 0.. takze musim prikopnout plynu a to zas vyskoci k 2tis - spojka do zaberu .. rozjezd.. a zase houp mirny propad .. dela to jen kdyz to dlouho stoji a tyka se to jen prvnich rozjezdu .. pak noproblem. Zatim sem na VAGu nebyl .. musim si udelat cas (dolozena historie je od r 2005 ..vsechny faktury a i ja pokracuju v doplnovani serv. knizky a vc. faktur:) ) Takze preji Vsem dobrej kup a AT VYDRZI
-
Spotřeba 1.6 MPI 74kW
to: swarm myslim ze jsem na tom dost podobne .. a proste obecne tyhle 8V takhle bezne zerou Moje zkusenost: Mam manual 5st AKL 1999 Combi cca 210 tis ujeto .. a real tank TZN (ujeti cca 620 km a zase tank po hrdlo) .. tohle mereni na cca 5000 km a Mam zmapovano : Mesto (svetla, stani - centrum, kratke trasy .. vse prevazne tuto zimu) 9 - 10l Okresky > klidna jizda (Karvina - Ostrava) 6 - 7l .. ale je to opravdu celkem snaha o plynulost. Jinak normalni jizda kolem 7,5 Dalnice .. to opravdu neni motor na dalnicni sprinty .. necha se hezky vozit okolo 120 - 130 km/h (7,5 - 7,8l).. kdy se jeste da s posadkou celkem normalne mluvit .. 140km/h = 8 - 8,5l + ... vyssi rychlost uz je docela neprijemny hukot .. mozna za to mohou ty zimni gumy ..ale i tak necha se uz hodne tocit a je to znat na spotrebe! 9l + Jinak dlouhodobej prumer bude 7,4-7,8l na tech 5tis KM Momentalne pomalu zvazuju montaz LPG.. ktera by se mela do najezdu 30tis (cca 12 - 15 mes.) vratit. jen uvazuju jakej system Lovato - Lovtec - BRC .. (v Ostrave)
-
Koupě Octavie I
Sice pozde ale neda mi to NEREAGOVAT Nechci zadnej FLAME ale co takhle trochu strizlivejsi pohled A to nezname dalsi podrobnosti o dalsich opravach (co se tyka financi) ... Vice prispevku sem nehledal .. mozna tam ma pan i nejake typu jezdim za 3,9litru.Snad Vám spotreba vyrovna ty naklady pri porizeni. (opravdu Vam to preji) Verte ze vsichni BAZARNICI jsou zmr*i a proste TDi ve starsich rocnicich jsou polomrtve nebo v nejlepsim pripade pouze pred investici 20-40 tis - TY CO JSOU V PRODEJI ! Takze za me: Pokud nejezdis dalnice nejak vyrazne +50% .. a mas treba casty starty a pohybujes se po meste .. koukej opravdu jen po benzinech z dobry ruky (servisni historie) LPG muze byt vyhodou .. nebo poresit E85 ... protoze opravdu vyraznejsi NEVYHODA benzinu je ve SPOTREBE ..