Přejít na obsah

amarok

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení amarok

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. od 6.9.2012 navsteva TDiFUN > hot start na brnk, sw EGR off, + nejake ty koniky \o/ 334,31 Nm 146,67 PS \o/

  2. Tak panove .. dalsi teply start vyresen.. :-) Klasika .. dele tocil (3-5sec) na konci kopacka do paky .. BUM a nastartovano .. pred chvili jsem prijel od dr.TDI (TDIFUN) : hot start na brnk sw. EGR off + paradni polazeni softu :-) ze seriovych 300,5 Nm a 114 PS na 334,31 Nm (2425ot) a 146,67 PS (3979ot) amarok TDI graf.pdf
  3. HMm .. climatronic tedy mam .. Zkusim pohybat ze smery proudeni jestli to bude mit nejaky vliv :-)
  4. Zdravicko Mam cca tyden tento novej prirustek. Temer od zacatku (ale asi sem si nevsimnul) se me po otoceni klickem (jeste pred startem i po) zacne nekde z utrob ozyvat podivny klepotavy zvuk ktery nezmizi dokud klicek neotocim do pryc. Muze me nekdo nasmerovat co to je za "rytm" .. Diky http://www.youtube.com/watch?v=pMGdbYHheTc
  5. od 29.9.2012 majitel OII TDI Elegance (BJB) zlata metla

  6. Jsem na tom obdobne .. Netusim jaky bude finalni najezd ale nyni mam (AKL kombajn 99) najeto cca 211 tis a vypada v kondici .. taha hezky a spotreba se ustalila na kombinovanych 7,6-7,8. Akorat s temi rannimi starty to byva horsi pri prvnim rozjezdu. Plynovy pedal nereaguje ihned jak bych chtel a trosku se zhoupnou otacky smerem k 0.. takze musim prikopnout plynu a to zas vyskoci k 2tis - spojka do zaberu .. rozjezd.. a zase houp mirny propad .. dela to jen kdyz to dlouho stoji a tyka se to jen prvnich rozjezdu .. pak noproblem. Zatim sem na VAGu nebyl .. musim si udelat cas (dolozena historie je od r 2005 ..vsechny faktury a i ja pokracuju v doplnovani serv. knizky a vc. faktur:) ) Takze preji Vsem dobrej kup a AT VYDRZI
  7. to: swarm myslim ze jsem na tom dost podobne .. a proste obecne tyhle 8V takhle bezne zerou Moje zkusenost: Mam manual 5st AKL 1999 Combi cca 210 tis ujeto .. a real tank TZN (ujeti cca 620 km a zase tank po hrdlo) .. tohle mereni na cca 5000 km a Mam zmapovano : Mesto (svetla, stani - centrum, kratke trasy .. vse prevazne tuto zimu) 9 - 10l Okresky > klidna jizda (Karvina - Ostrava) 6 - 7l .. ale je to opravdu celkem snaha o plynulost. Jinak normalni jizda kolem 7,5 Dalnice .. to opravdu neni motor na dalnicni sprinty .. necha se hezky vozit okolo 120 - 130 km/h (7,5 - 7,8l).. kdy se jeste da s posadkou celkem normalne mluvit .. 140km/h = 8 - 8,5l + ... vyssi rychlost uz je docela neprijemny hukot .. mozna za to mohou ty zimni gumy ..ale i tak necha se uz hodne tocit a je to znat na spotrebe! 9l + Jinak dlouhodobej prumer bude 7,4-7,8l na tech 5tis KM Momentalne pomalu zvazuju montaz LPG.. ktera by se mela do najezdu 30tis (cca 12 - 15 mes.) vratit. jen uvazuju jakej system Lovato - Lovtec - BRC .. (v Ostrave)
  8. amarok

    Koupě Octavie I

    Sice pozde ale neda mi to NEREAGOVAT Nechci zadnej FLAME ale co takhle trochu strizlivejsi pohled A to nezname dalsi podrobnosti o dalsich opravach (co se tyka financi) ... Vice prispevku sem nehledal .. mozna tam ma pan i nejake typu jezdim za 3,9litru.Snad Vám spotreba vyrovna ty naklady pri porizeni. (opravdu Vam to preji) Verte ze vsichni BAZARNICI jsou zmr*i a proste TDi ve starsich rocnicich jsou polomrtve nebo v nejlepsim pripade pouze pred investici 20-40 tis - TY CO JSOU V PRODEJI ! Takze za me: Pokud nejezdis dalnice nejak vyrazne +50% .. a mas treba casty starty a pohybujes se po meste .. koukej opravdu jen po benzinech z dobry ruky (servisni historie) LPG muze byt vyhodou .. nebo poresit E85 ... protoze opravdu vyraznejsi NEVYHODA benzinu je ve SPOTREBE ..
×
×
  • Vytvořit nový...