Přejít na obsah

riky rakeťák

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení riky rakeťák

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nic složitýho, vydloubni opatrně rámeček, na rádiu jsou v rozích 4 krytky a pod nima šroubky. Vytáhnout, rozpojit konektory. a pokud tě nepotká něco, jako mě (viz přílohy), když jsem ho poprvé vyndával od doby, co jsem auto koupil, tak máš napůl vyhráno. Takovou prasečinu jsem už dlouho neviděl, Parot, Alarm, propojky, nic nevypáskovanýho, nezaizilované spoje...divím se, že to neblaflo, jak tohle někdo může takhle udělat ? Držím palce, ať Tě nepotká něco podobného.
  2. Tak jsem přezul na zimní sadu a konečně se můžu pustit do opravy AL disků. Ale tenhle hnus nejde dolů. Už jsem to s tím teda koupil, ale za Boha nevím, jak s tím dolů. Je to taková vrstva rzi, která šla na některých místech odloupnout, ale tohle co tam zbylo je tam zažraný. Zajímavé je, že to bylo jen u jednoho kola Vypadá to, jako by to kolo bylo delší dobu v nějaké rezavé vodě a nějak se to do něj zažralo. Všechny čtyři disky jsou i celkem orvané od obrubníků, takže je dám asi ve finále stříknout, ale před tím bych to chtěl aspoň trochu dostat dolů. Viděl jste to už někdo ? Nějaké zkušenosti s odstraňováním ?
  3. S vyrovnáváním důlků mám také zkušenost nebo teda aspoň jsem byl u toho, když se opravovalo několik aut po kroupách. Je to celkem machrovina a je na to potřeba spousta speciálního nářadí (ten kufr stojí něco kolem 30.tis.), aneb na každou promáčklinu se hodí něco jiného. Například tavnou pistolí se přilepují na důlek takové kloboučky se zámkem, za který se pak trhá a důlek se postupně vytahuje. Nebo, pokud je přístup "z druhé strany" používají se různá páčidla, ale chce to fakt zkušenosti a může trvat i několik hodin. Byla to parta kluků, která jezdila po celé Evropě a zaměřovali se na areály, kde se skladují nová auta. Po kroupách jim začaly žně. Dovedete si někdo představit, když spadnou kroupy nad takovým skaldem ? Každopádně business jako prase ! Ale byly i případy, že to prostě vytáhnout nešlo, ale aspoň se nemuselo tolik kytovat Mnohdy to fakt vyjde nevněji, než lak. A hlavně, až budeš okinu prodávat nikdo nepozná, že tam byl nějaký problém, jako je silnější vrstva laku, přechody, apod. Tohle je fakt dobrá věc a málokdo to umí dobře, a proto je to tak drahé.
  4. O jakého Vášu se jedná ? Mezi členy je jich víc
  5. Přikláním se k názoru: PP ložisko u jiného mechanika , ale měnil bych obě ložiska nebo ti za chvíli odejde i to druhé
  6. Uvidím, kolik by to stálo, to nechat udělat, ale celkem mě to láká. Neměl byste někdo ta schémata ? Díky
  7. Na kolik Tě to vyšlo, práce + materiál a kolik to asi zabralo času u Váši ?
  8. Víš, chci to zkusit sám, když mi nikdo neporadí, budu to muset asi nechat udělat, ale já se v tom rád ryju sám, tím se nejvíc naučím. Díky, ty jména si budu pamatovat, ale teď bych fakt potřeboval poradit. Nebo myslíš, že jeden z nich jen poradí ?
  9. Podobné téma tu už bylo, ale potřebuju vědět trochu víc... Mám O2 77 2004 77 kW a majitel přede mnou si tam dal xenony, ale bez čidel na nápravách/nápravě. Chtěl bych si to dodělat. Můžete mi někdo poradit, co dokoupit, jak postupovat při montáži a zda je pak potřeba na iagnostiku. Před tím, než jsem ji koupil byla asi někde ve škarpě, protože byl na LP parabole ulomený PVC držák naklápění, což se mi kupodivu podařilo opravit (místa tak na dva prsty) Asi se to utrho při tom nárazu... Na PP parabole to bylo naštěstí jen vypadlé z kuličky (místa tak na jeden prst) Takže lampy jsou teď OK, chci to dotáhnout do konce. Díky
  10. František1979: díky za názor, Fando Gumin: Vidím, že jsme naladěni na stejné vlně Přkláním se k variantě, co máš ty (125 kW a občas na to šlápnout...s blbým pocitem) Myslíš, že se dá sehnat to turbo a spojka a pak to nechat jen chipnout nebo mě s tím pošlou na chipu do háje ? Pořád nějak nemůžu rozdýchat tu cenu.
  11. Takže to vypadá, že bys preferoval tak max. čipovat do 90 kW ? to " a c)" mi přijde taky ulítlý - výkon i cena
×
×
  • Vytvořit nový...