S vyrovnáváním důlků mám také zkušenost nebo teda aspoň jsem byl u toho, když se opravovalo několik aut po kroupách. Je to celkem machrovina a je na to potřeba spousta speciálního nářadí (ten kufr stojí něco kolem 30.tis.), aneb na každou promáčklinu se hodí něco jiného.
Například tavnou pistolí se přilepují na důlek takové kloboučky se zámkem, za který se pak trhá a důlek se postupně vytahuje. Nebo, pokud je přístup "z druhé strany" používají se různá páčidla, ale chce to fakt zkušenosti a může trvat i několik hodin. Byla to parta kluků, která jezdila po celé Evropě a zaměřovali se na areály, kde se skladují nová auta. Po kroupách jim začaly žně. Dovedete si někdo představit, když spadnou kroupy nad takovým skaldem ? Každopádně business jako prase ! Ale byly i případy, že to prostě vytáhnout nešlo, ale aspoň se nemuselo tolik kytovat Mnohdy to fakt vyjde nevněji, než lak. A hlavně, až budeš okinu prodávat nikdo nepozná, že tam byl nějaký problém, jako je silnější vrstva laku, přechody, apod. Tohle je fakt dobrá věc a málokdo to umí dobře, a proto je to tak drahé.