Přejít na obsah

Džanek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Džanek

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Džanek

    Chiptuning

    Pawouk - nechápete, co mě k tomu nutí ? V podstatě nic, ale je to vlákno ,,chiptuning,, kde jsem napsal svoji zkušenost. Takže když jsem přijde běžný uživatel auta, stejně jako jsem i já a uvažuje o chipu, chce vědět zkušenosti od někoho, kdo už chip má. Nějaké grafy s výkonem apod. ho, stejně jako i mě nezajímají. To možná Vás, kteří v tom děláte. Pro mě je podstatné, že má nyní auto lepší jízdní vlastnosti. Kolik má teď kW vím taky. To je vše, co mě zajímá. Připomínka Motorpowera, že byl chip proveden u souseda, byla poněkud trapná a pouze tím motorpower dává najevo, že asi jen chip od něj, je ten správný. Pokud Vás tedy můj příspěvek o chipování tolik irituje, prosím adminy o jeho smazání.
  2. Džanek

    Chiptuning

    Nevím, co k tomu ještě víc napsat. Snad jen, že nyní mám 105 kW. Příště ještě možná nechám odstranit DPF filtr. Nevím, kam až se dá 81kW motor bezpečně chipovat. Slyšel jsem dokonce o případu, kdy si borec chipnul Yetinu s 81kW motorem na 163 kW a jezdí tak už přes rok. To už je ale masakr. V každém případě mně ,,zatím,, tento výkon dostačuje. Nemám to na divočení, z toho jsem už vyrostl. Jinak cena byla 7tis.
  3. Džanek

    Chiptuning

    Jasně že u souseda ! Potajmu, večer, aby nikdo neviděl, že chipuju
  4. Džanek

    Chiptuning

    Výkon motoru byl navýšený o 25%
  5. Džanek

    Chiptuning

    Nedalo mně to a podstoupil jsem i já chiptuning. Přece jen, 2.0 tdi 81kW a k tomu čtyřkolka, není ta nejlepší kombinace. Po čase mně ta lenivost auta začala vadit. Chip byl proveden rozumně, s ohledem na turbo, DPF, spojku a ostatní s tím spojené věci. Ovšem ten rozdíl byl poznat hned po pár metrech jízdy. Auto má plynulejší jízdu, zabírá od nízkých otáček a nemusí se tolik vytáčet. Samozřejmě jsem zkoušel i maximálku - u 81kW byl strop 160km/hod. Teď, když u 160 sešlápnu plyn, tak to krásně táhne dál - u 190 km/hod. jsem už toho nechal Mám teď větší jistotu například při předjíždění, kdy při sešlápnutí jsem hned pryč. Líbí se mi i zátah do kopců, třeba tam, kde jsem jel na čtverku, jedu nyní na šestku a auto se nijak nedusí. Jsem tedy s chipem velmi spokojený!
  6. Na to si budeš muset zvyknout:( Mně to drnčí už asi rok a něco a nejenom to. Škodovky jsou v tomto směru stále nepovedené a fakt mě to drnčení sere. Už jen kvůli tomu špatnému dílenskému zpracování bych do škodovky už nešel.
  7. Podařilo se mi sehnat v autodílech gumky, které pasují do těchto lišt Problém ale byl ty gumky nasunout do celého stěrače. Stačilo ale do těch drážek stříknout silikonového oleje a ualá, gumka se jak po másle nasunula po celé délce. Stěrače opět krásně stírají. Celá výměna obou stěračů mě vyšla na 80kč. Těch 1000kč je vážně dost ujetý.
  8. Tak po cca dvou letech mně odešly přední stěrače a hned jsem narazil na problém. Netušil jsem, jak velký problém bude dnes sehnat nové gumky! Vlastně jsem je ani nesehnal. Situace mě donutila, i s takovou malicherností, se obrátit na servis. Tam mně řekli totéž - gumky se nedají vyměnit a budu muset koupit nové přední stěrače za 1000 kč. Řešil někdo z vás už stěrače? To se opravdu při opotřebení gumky, musí koupit celý stěrač? Donedávna nebyl problém koupit gumky za cca 20kč a s příchodem Aero stěračů je konec.
  9. Dnes jsem se vrátil ze servisu - no a ...... nic. 5 hodin to studovali dva mechanici, aby mi pak řekli, že je asi vše v pořádku. Problém bude asi v umístění čidla - je totiž nelogicky zastrčeno skoro až pod palubní deskou. Takže než čidlo v těchto místech zaregistruje nějaký pach, tak budou v autě všichni mrtví.
  10. Nechápu, co máte stále s tím nájezdem kilometrů ? Manželka má už 10 let naftové Audi a ročně s ním najede cca 8.000km a nikdy jsme neřešili nějakou závadu způsobenou počtem najetých km. Prostě jezdí a až auto upozorní na výměnu oleje, tak se jede do servisu. Navíc při nedávné návštěvě servisu řekl technik, že je auto po technické stránce v supr stavu. Možná je to i tím, že je to Audi. Takže počet km/rok neni směrodatné a stále si to spousta lidí nalhává. Možná to platilo u 25 nebo 30 let starých nafťáků, kdy už podle zvuku motoru to připomínalo spíše traktor, než-li auto.
  11. Mně třeba naopak vadí tichý benzín. Musím auto prostě slyšet.
  12. Toto jsem taky řešil a docela dlouho. Nakonec jsem se rozhodl pro TDI 81/4x4 a rozhodně nelituji ! Co se týká zmiňovaných nákladů na provoz, tak je to velice rozporuplné. Dnes už neplatí pravidlo, že nafta má dražší náklady - oleje apod. Co se týká spotřeby, u nafty mám průměrnou spotřebu 5,5 až 5,8. Soused má 1,8 a v zimních měsících se opravdu pod 10L nedostane. V letních kolem 9 litrů a to je při dnešních cenách paliva sakramenský rozdíl. To nechci vidět, co bude dál - 45 nebo snad 50kč/litr ? Za celou dobu jsem taky nepocítil, že bych potřeboval víc výkonu - předjíždění je svižné, auto jde rychle do otáček, dálnice jezdím 130 - 140, opravdu nemám zájem se honit po dálnicích jako nějaký puberťák. Studené starty ? nevšiml jsem si, že by to měl být nějaký problém. Pokud je - 25, tak je jedno, jestli je to nafta nebo benzín, baterka dostává zabrat tak i tak a pokud je horší baterka, tak nenastartuje ani benzín. Takže nebát se jít do nafty ...
  13. Tak a lišty mám objednané Vzal jsem je i se šablonou, tak pokud by pak někdo potřeboval, šablona bude u mě.
  14. Ty originály mě zajímají. Je opravdu nutná i ta šablona k lepení?
  15. Řešil už prosím někdo prahové lišty? Po roce používání jsou prahy už dost poškrábané, proto zvažuji nalepení lišt. Pokud máte někdo zkušenosti, podělte se prosím.
×
×
  • Vytvořit nový...