Přejít na obsah

Neonek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    39
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Neonek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Levnější alternativou bude asi chip..
  2. Mám teda 1,8T 110kw, když sem tam měl valvoline longlife 5w40 tak si to vzalo cca 0,75 L na 10 tis km. Teď tam mám castrol magnatec 5w40 najeto 4000km a neubyla ani kapka. Aditiva do olejů nedoporučuji, protože sem tady někde četl, že způsobují korozi motoru.
  3. Chladič drží na silenblocích, výměna je časově náročná práce (musí se vykuchat celej předek). Já chladič podložil ze spodu tvrdou gumou a je klid
  4. že by spojkový ložisko?
  5. Dej to na diagnostiku. Na taťkové octavii si taky na volnoběh dělaly otáčky co chtěly. Diagnostika hlásila že lambda sonda je v háji, tak sme ji vyměnili a je po problému
  6. Já vyměnil volnoběžku a uhlíky a mám taky klid
  7. A že by ti pomalu mohl odcházet dvouhmotnostní setrvačník tě nenapadlo?
  8. Neonek

    Černý olej

    Já mám hnědý olej po 7 000km (O1 1,8T)
  9. Neonek

    DUU spojka vibracie

    psal že mu to dělá zvuky při prokluzu kol při rozjezdu, tak jediný co mě napadá je ASR. Musíš mít vypínač na středovým panelu nad rádiem, stejně jak máš vypínač na vyhřívání zadního okna, tak vedle něj musíš mít vypínaš ASR nebo ESP, pokud ho tam nemáš tak ti ten zvuk dělá něco jiného
  10. Neonek

    DUU spojka vibracie

    Zvuky při prokluzování kol dělá ASR, je to normální. Je to takový zachroustání v kabině auta Se spojkou ti neporadím..
  11. Pánové, jsou to popraskané hadice, hledejte pořádně a důkladně Já měl auto rozkuchaný 3x než sem všechny objevil.. A rovnou vyměňte i ventil odvzdušnění a hadička která z tohoto ventilu vede do sání je určitě prořízlá, ale pouhým okem to nezjistíte, musíte důkladně projít všechny hadice rukama a očima.. Měl sem to samý, dokud nespadne sytič, nedalo se rozjet- jedině s plným plynem a to je v zimě dost utrpení pro motor.. Kolikrát mi to naskočilo i na 3 válce.. Takže jsem pátral na forech, zjistil sem, že by to mohlo být prasknutýma hadičkama a šel jsem po tom.. Prošel sem důkladně hadice okolo sání a odvětrání klikovky, všechny diravé a silně steřelé hadice vyměnil za nové a mám klid, auto šlape jak hodinky.. Krásný kultivovaný chod i při ranních mrazech a rozjezdy taky v poho Řešilo se to tu už mockrát, jsou tu přímo i někde návody jak se ke všem hadičkám dostat, hledejte pánové PS: Já konkrétně měnil hadičku č. 10, 9A, 13A a dále T kus č. 5 a ventil odvzdušnění č. 6 (viz. obrázek v prvním příspěvku) Ze začátku jsem vyměnil jen hadičky které byly už nepoužitelné, malé dírky jsem zalepil izolační páskou, ale nebylo to ono, až po kompletní výměně všech vadných hadiček za nové se auto chová tak jak má
  12. Já tam mám plnou syntetiku 5W40 a nic necvaká, co tam dával předchozí majitel netuším
  13. Neonek

    Koupě Octavie I

    Zkus 1,8T a naftu hned vypustíš z hlavy:D
×
×
  • Vytvořit nový...