-
Výměna 1.8t 110kW za 132kw RS
Levnější alternativou bude asi chip..
-
Spotřeba oleje 1.8T RS
Mám teda 1,8T 110kw, když sem tam měl valvoline longlife 5w40 tak si to vzalo cca 0,75 L na 10 tis km. Teď tam mám castrol magnatec 5w40 najeto 4000km a neubyla ani kapka. Aditiva do olejů nedoporučuji, protože sem tady někde četl, že způsobují korozi motoru.
-
klepe chladič
Chladič drží na silenblocích, výměna je časově náročná práce (musí se vykuchat celej předek). Já chladič podložil ze spodu tvrdou gumou a je klid
- Rachtaní při volnoběhu
- Samo přidává
-
Zvuky při startování u 1.8 T
Já vyměnil volnoběžku a uhlíky a mám taky klid
- vibrace a zvýšený hluk 2000-2200 otáček
- vibrace a zvýšený hluk 2000-2200 otáček
-
Černý olej
Já mám hnědý olej po 7 000km (O1 1,8T)
-
DUU spojka vibracie
psal že mu to dělá zvuky při prokluzu kol při rozjezdu, tak jediný co mě napadá je ASR. Musíš mít vypínač na středovým panelu nad rádiem, stejně jak máš vypínač na vyhřívání zadního okna, tak vedle něj musíš mít vypínaš ASR nebo ESP, pokud ho tam nemáš tak ti ten zvuk dělá něco jiného
-
DUU spojka vibracie
Zvuky při prokluzování kol dělá ASR, je to normální. Je to takový zachroustání v kabině auta Se spojkou ti neporadím..
-
Špatný studený start 1.8T
Pánové, jsou to popraskané hadice, hledejte pořádně a důkladně Já měl auto rozkuchaný 3x než sem všechny objevil.. A rovnou vyměňte i ventil odvzdušnění a hadička která z tohoto ventilu vede do sání je určitě prořízlá, ale pouhým okem to nezjistíte, musíte důkladně projít všechny hadice rukama a očima.. Měl sem to samý, dokud nespadne sytič, nedalo se rozjet- jedině s plným plynem a to je v zimě dost utrpení pro motor.. Kolikrát mi to naskočilo i na 3 válce.. Takže jsem pátral na forech, zjistil sem, že by to mohlo být prasknutýma hadičkama a šel jsem po tom.. Prošel sem důkladně hadice okolo sání a odvětrání klikovky, všechny diravé a silně steřelé hadice vyměnil za nové a mám klid, auto šlape jak hodinky.. Krásný kultivovaný chod i při ranních mrazech a rozjezdy taky v poho Řešilo se to tu už mockrát, jsou tu přímo i někde návody jak se ke všem hadičkám dostat, hledejte pánové PS: Já konkrétně měnil hadičku č. 10, 9A, 13A a dále T kus č. 5 a ventil odvzdušnění č. 6 (viz. obrázek v prvním příspěvku) Ze začátku jsem vyměnil jen hadičky které byly už nepoužitelné, malé dírky jsem zalepil izolační páskou, ale nebylo to ono, až po kompletní výměně všech vadných hadiček za nové se auto chová tak jak má
-
Hydraulická zvedátka 1.8T RS
Já tam mám plnou syntetiku 5W40 a nic necvaká, co tam dával předchozí majitel netuším
-
Koupě Octavie I
Zkus 1,8T a naftu hned vypustíš z hlavy:D
-
cukani po zatezi motor 1.8T RS
jj, to bude váhou