Přejít na obsah

Pat

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Pat

  • Narozeniny 04/19/1971

Oznámení Pat

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Jj me to taky dela, jak je popsano. Nekde bylo zmineno, ze nekomu pomohla vymena spojkoveho spinace. Spinac mam uz koupeny, zatim jsem nemel cas ho vymenit.
  2. Příspěvek od Pavelo SK přesně vystihuje i můj názor k této problematice. Nemohu to sice nijak dokázat, ale normálním selským rozumem je jasné z projevu toho motoru, že nelze s ním jet v záběru pod cca 2.200 ot/min. Já normálně jezdím 2.800 až 3.600 ot/min, prostě pokud je potřeba často podřazuji a to klidně i na rovině, motor jede zlehka, snažím se jej držet co nejvíce v ustáleném režimu, není problém. Zajímavé je, že i v takových režimech (ustálené, byť poměrně vysoké otáčky) je spotřeba překvapující. Takhle "naučený" motor jede fakt svižně s malou spotřebou. Jediný problém, jak v podstatě ignoruji otáčky pod 2.200, tak pokud se tam náhodou dostanu, je to v prdeli, vůbec to nejede Do zlata by se měl též tesat předposlední odstavec z citace Pavelo SK, to mě učili ještě za komančů v autoškole v 89 roce: opatrně se studeným motorem. Mě se osvědčilo po nastartování motoru (studený start) počkat, až aktuální spotřeba poklesne na 1.2l/hod. To v zimě chvíli trvá, mezitím se dá např. očistit sklo. Pokud je teplo, je to samozřejmě otázka cca deseti sekund, mezitím se přivážu Pak to opatrně rozjezdit, pokud možnost, abych nezdržoval provoz. Naštěstí mám možnost motor alespoň trochu zahřát ustálenou jízdou cca 800m při 2.000 ot/min na druhý převodový stupeň (to je výjimka ), pak pomalu přidávat. Prozatím mám 113.000 km bez problémů, uvidím.
  3. Ano, je to 12V 47kW, nechám to odvzdušnit při roční prohlídce. Díky moc chlapi.
  4. Spojku jsem prozatím v servise neřešil, zjistil jsem, že neúplně rozepne pouze při prvním sešlápnutí spojkového pedálu, pokud bylo auto delší dobu (několik hodin) v klidu. Odrbal jsem to tak, že spojku po nasednutí do auta několikrát prošlápnu, pak je vše OK To by vypadalo na to zavzdušnění, jak tady o tom píše Petr L, ale tam přece není žádná hydraulika, jak na starých stodvácách, ne? Ten pedál je spojen se spojkou přímo táhlem?
  5. Take mam stejny problem. Navic mam pocit, jako by mi spojka mirne zabirala i pri plne seslapnutem pedalu. Stejny motor i rok vyroby. 110.000 km. Mam dat opravit spojku?
  6. Ano, má to defaultně nastaveno na 800 ot/min, otáčky lze v určitém rozsahu (nevím ale, zda standardním VAGem) měnit.
  7. Takže konečně hlásím zkušenosti po čipu. Ten software je opravdu vyladěný, jízda s autem je po úpravě fakt příjemná. Šel jsem do toho hlavně kvůli klimě, ve městě se zapnutou klimou, pokud jela třeba naplno to nebyl žádnej med. Nyní super, ani pomalu nevím, že je zapnutá Taky mi pasují zvednuté volnoběžné otáčky na cca 800 ot/min, lépe se řadí, hlavně je to fajn při podřazování směrem dolů na dvojku či trojku. Jinak změna směrem k lepšímu je cítit v celém rozsahu otáček. Auto je celkově určitě živější. Ohledně spotřeby - mám evidenci z předchozích let, po nějaké době, až to vyhodnotím, napíšu jak se to projevilo. Pro moji motorizaci (viz. níže) všem doporučuji
  8. Se mnou počítáš? Jdu do toho taky.
  9. Hlásím se taky na Brno, ta hodina mi ale není jasná.
  10. Pat

    Letní pneumatiky

    Já je mám na autí taky, obuté na originál elektronech a je to hlučné jako pra.e
  11. Vypadá to, že ta výměna relé pomohla. Od té doby klid.
  12. Mě to dělá taky. Zjistil jsem ale, že klima "vrčí" jen když nejede na plný výkon. Asi to dělá ta plynulá regulace výkonu kompresoru lamelami. Pokud je nastaven regulátor teploty na minimum, jede úplně potichu, jakmile se nastaví např. na 24 st., kompresor sníží výkon chlazení (je to poznat i na akceleraci auta) a je slyšet právě to vrčení z motorového prostoru. Asi je to normální, nijak bych to neřešil.
  13. Pat

    EPC za vlhka

    Určitě bych nebalil řídící jednotku do igelitu, vlhkost se tam stejně dostane a pak nemá kam uniknout. Nakonec by to uvnitř všechno uhnilo.
  14. V servise mi v rámci záruky vyměnili hlavní relé, možná by to mohlo být ono. Auto si tam prozatím ještě nechali, kvůli jiné závadě. Jak jej budu mít zpátky, otestuji a dám vědět.
  15. Teď právě jezdím jen krátké trasy. Bude to asi baterkou. Problém je, že v servise se jim to nechce moc řešit, i když (nebo možná právě proto ?) je to v záruce.
×
×
  • Vytvořit nový...