-
Vlnobití v palubce
pod oknem kde se mění pylovej filtr tak tam jsou schované odtokové díry uplně jakoby až v blatníkách na obou stranách .. dá se to prošťourat i sundanym stěračem .. dost často se to ucpává listím
-
Problém s 5. převodovým stupněm
Koukám že převodovka je bolest oktávek .. mě tam jde špatně 1.3. stupeň a zpátečka ... skusim vyměnit převodovej olej 120tis najeto a jinak nevim
-
Přední stěrače OI - problémy, nejdou vypnout, atd.
tak přední stěrače stále to samé ale zadní jsem vyřešil ... normálně tam je nějaká vyčvachtaná hadička k ostřikovači a stříkalo to všude kolem !!!!! takže mi málem 5té dveře začly reznout .. myslim že jsme to našel na poslední chvíly ! zadní stěrač měl vyzkratovanou tu zásuvku a celkově z něho vykapalo deci vody ty přední budu muset asi taky rozebrat :-/ ale spíš jsem myslel jestli to nejni nějakou elektronikou tak snad ne
-
Přední stěrače OI - problémy, nejdou vypnout, atd.
Ahoj lidi Tak mam takovej problem kterej začal asi před pul rokem .. když jsem dal stěrací páčku dolu tak to má jen 1x proběhnout ale mě to začalo probíhat třeba 5x a tak a jinak v pohodě .. teď se k tomu ale přidalo to že se mí čas od času .. 1x za 5-10 minut setře zadní stěrač ...skoušel jsme s tou páčkou všelijak hejbat jestli nejni vadnej kontakt někde a nic ... Nejdivnější na tom je že když prudce zatočim tak to začne stírat třeba rychle a třeba 3x-5x .. ten přední je zatim v pohodě až na to místo jednoho setření setření 3x-8x :-) fakt šílený a standartně nevim co s tim ... Věďěl by někdo jak to opravit ? mam octavii rv 98(model99) kombík tdi slx
-
Zvuk po ubrání plynu u TDI
no mě dělá to samé když uberu plyn tak to jakoby zapíská trochu , jako by pískalo turbo ale jen na chviličku
-
Tlumiče
Tak nakonec mam BOGE .. a jsou plynové všechny 4 ! ps: nejsme závodník a jezdim podle předpisů a nechci si vymlátit na českejch silnicích zuby :-) jinak brzdové kotouče jsme si ted pořídil JURID a destičky taky JURID
-
Tlumiče
zadní plynový se skoro na kombíky nevyráběj ... právě si jedu pro 2x sachs plynovej přední 2x sachs kapalinovej zadní je to rozumná levná varianta .. mam to od známého přímo z velkoskladu za 1054 s dph ks přední a 1150kč/ks s dph zadní což je celkem rozumná cena .. a hurá do výměny
-
spojka
tak to budeš mít v pohodě .. to s těma elektronama nevim no jestřli jsi ted brzdil tak budeš mít možná zničený zase i ty destičky .. ale jeslti měněný ložiska nebyly a máš najeto 100tis tak by se je před těma kotoučema vyplatilo vyměnit protže jinak na té nápravě máš ty věci co by to ještě mohli rozvybrovat vyměněné ..
-
spojka
jo a jinak když jsi to právě koupil má to servisní knížku ? pokud ne doufám že už jsi nechal vyměnit rozvodovej řemen v motoru ? ten když je ojetej tak pak muže prdnout a motor ti řekne pápá a mužeš shánět nové tdi . mění se tušim po 90tis km a vyměnil bych i olej aby se ti to nezadřelo .. pokud teda nevíš kdy byl měněnej jo a jinak kolem 90tis km mi odešla váha vzduchu tak to tě možná taky čeká .. stojí 3500kč poznáš to tak že to auto jede jako by bylo plně naložené cihlama .. a nevytáhneš to na 190km/h co to ted normálně už zase jede prostě to od 3000 otáček uplně ztratí zrychlování a normálně to právě má v těch otáčkách největší sílu
-
spojka
jojo už jsem je měnil .. ještě musim vyměnit kotouče a destičky a silentbloky nápravy a pravděpodobně i kosti přední nápravy. Ještě teda budu měnit i tlumiče za tlumiče sachs plynové ..všechny 4 protže ty co tma jsou taky měněné nebyly a už tam skoro nejsou a mam to jak pirátskou lod která v zatáčce když tma je díra má tendenci vesele odskákat do příkopu :-)) mam taky kombíka .. jinak když si necháš tlumiče změřit tak ti napíšou že jsou v pohodě a přitom jsou uplně v pytli .. to jejich měření fakt nechápu
-
kotouče
ložisko stojí 700kč .. to nejni zas tak moc .. mimochodem mrkni sem http://mjauto.cz doporučuju desky brembo max .. ty jsou celkem dobré .. sám je ted budu kupovat.. mam totiž stejnej problem jako ty .. a u me to bylo nejspíš ložiskama mimochodem jinak autorizovanej servis moc nedoporučuju protže náhradní díly maj 2x dražší a za práci su učtujou jako by spravovali rols royce :-)
-
spojka
no jestli máš najeto 100tis a ložiska měněný nebyly tak to už ti trochu hučet musej :-) já mam 110tis najeto
-
kotouče
určitě kup nové a to že házej muže bejt tim že je vule v ložiskách takže ty nové ti mužou za 1000km začít zase házet .. tak si prověř jestli ti už ty ložiska nehučej .. jinak na soustruhu se stáčely kotoučena 120tkách .. oktávka už je o dost těžší a když to stáhneš a stenčíš pak se ti někde na dálnici při pruudkym zabrždění kotouč přehřeje, vydrolí a kousne se ti kolo pak pujdeš na střechu
Muflonus
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva