Přejít na obsah

onegear

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení onegear

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ma prosim někdo ověřenou informaci ze verva 100 od benziny je bez biosložky? probiralo se kdysi na oleje.cz a výsledek byl, ze je to klasicka 95 + aditivum (a benzina pouziva VIF).
  2. Mam dotaz ohledne provedeni servisni prohlidky u NEAUTORIZOVANEHO servisu - mate prosim zkusenosti jak je to v pripade elektronicke servisni knizky? - pochybuji, ze by koncern nechal neautorizovane servisy pristupovat do vlastnich databazi, jak tedy neautorizovane servisy dokladaji provedeni servisni prohlidky a jak je to s potvrzenim zaruky mobility?
  3. mam novou zkusenost, delalo mi to taky, hladinu oleje jsem mel na pulce mezi ryskami (jiz jsem nechtel dolevat, vymena v dohledu) po doliti oleje na max okamzite ticho ... no nevim neco podobneho pry delaly motory MPI.
  4. resil uz nekdo se servisem to "mazani ulozeni prevodovky" (viz 5 prispevku vyse) a pomohlo to odstranit rachoceni na nerovnostech? boucha mi to take, nejdrive jsem myslel, ze je to od napravy (stabilizatory?) ale zda se mi, ze to boucha jen se zarazenou rychlosti (jeste dlouhodobeji otestuji) coz by ukazovalo na prevodovku.
  5. diky o plastu vim, prave kvuli nemu nevidim jak moc "hluboko" v motoru je filtr a zda po sundani plastu vleze na nej zespoda dosahnu budu-li mit auto vpredu pouze prizvednute heverem.
  6. prosim dotaz na ty, kteri si delali vymenu oleje doma v "garazovych" podminkach - kdyz mam k dispozici jen standardni zvedak (k prizvednuti pri vymene kola) je vleze pod autem dostatek mista k vymene olejoveho filtru nebo je to potreba nad jamu nebo cele zvednout? popripade prizvednuti na jake strane (leva, prava) je lepsi pristup k filtru. diky
  7. kokta: jeste me pouc o tech "zvedacich bodech" - domnival jsem se, ze zvedaci body jsou prave sipkou oznacena mista na prirube prahu.
  8. Take se na to chystam, delal jsi to doma? stacilo pro pristup ze spodu prizvednout na strane heverem? a mas-li spodni kryt motoru jak se s tim plastem manipuluje - je to vleze pod autem "jednomuzna" zalezitost? dik.
  9. Voice: prvni obrazek predni podperny bod - podeprel jsem prkynko pres zobrazene zatky v podlaze (blizko viditelne zebrovani pro opreni vybavoveho heveru) druhy obrazek zadni podperny bod - opet prkynko pres zatku. Zvedani bez problemu a viditelnych skod na nateru. Jedina potiz - mam hever s max. zdvihem 335mm a pri tloustce podperneho prkynka cca 1.5cm stale kolo jen kousek na zemi - tedy vice podlozit (jiz bych se bal nestability) nebo vyssi zdvih heveru nejjednodussi by opravdu asi bylo (jak jiz bylo doporuceno) pod napravu ale co pamatuji, vsechny poucky rikaji - nezvedat za motor, prevodovku, napravy - nemam se bat o poskozeni (obzvlaste predni) napravy ? prece jen rameno je konstruovano na jine namahani nez tlak zespodu (napr. geometrie ?)
  10. presne takovy obrazek jsem si predstavoval - v oznacenych mistech (zadni trosku hure citelne) jsou jakesi gumove zatky, nejlepe asi prekryt prkynkem pro ochranu, diky brzy vyzkousim
  11. ano, o znackach vim, ty ale oznacuji body pro umisteni klasickeho "vybavoveho" heveru od rezervy, ktery zveda za prah (prirubu prahu) - me vsak jde o operne body na spodku podvozku
  12. chtel bych zvedat pojizdnym hydraulickym heverem (ne za napravy) - vite prosim nekdo kde jsou spravne operne body podvozku? nasel jsem na tomto foru vyreseny problem pro octavii (i s obrazkem z dilenske prirucky), je-li nekde i pro fabii II tak se omlouvam nenasel jsem
  13. Diky za zkusenost - mam zatim stejnou - na funkci to (zatim) nema vliv. Mel jsem spise obavu o napr. praskle teleso nekde pod krytem. Vyskytuje-li se to u vice motoru na stejnem miste je to spise nejaka netesnost spoje ??
  14. ANO - to je presne to misto (diky za zdokumentovani) mas s tim nejakou zkusenost?
  15. Setkal se prosim nekdo z majitelu s ocouzenym telesem turba shora tesne pod okrajem tepelneho krytu? 1.2 TSI 63kW vyroba 07 2010 43tis km zatim vse puvodni, funkcne bez zavad Diky
×
×
  • Vytvořit nový...