-
Boucháni přední nápravy
pískání vrzání mi taky způsobovalo že na kryt kotouče se mi chytl kamen a při točení volantem se začal dotýkat kotouče tudíž to pískalo jak svin...ale tohle asi nebude tvůj případ...klasicky přejít stabilizátor hlavní jeho gumové uložení potom kosti stabilizátoru a pak čepy,silentbloky... zační pročítat je tady o tom plno
- Boucháni přední nápravy
- Boucháni přední nápravy
- Boucháni přední nápravy
-
Boucháni přední nápravy
skontroloval bych jestli není na hlavním stabilizátoru vymlacený ty gumové dorazy pak zkontroloval přední a zadní silentbloky na přední nápravě a pak šel po těch kloubech takhle ti to říct nemůžu když to nevidím a neslyším
-
Boucháni přední nápravy
je to vnitřní nebo venkovní kloub poloosy...mě to dělalo taky hlavně při přeřazování a když jsem pustil plyn a rychle přidal tak to jako by cvakalo kov o kov...když vytočíš rejd a rozjedeš se cvaká v tom??? pak je to homok.kloub
-
Boucháni přední nápravy
ulození to nebude věř mi leda že by bylo opravdu prasklé ale to by ti snad vymenili když si dělal tlumiče....já být tebou tak bych to neřešil jestli je to kloub tak se to postupem času zvýší...a to poznáš že je to kloub...jezdi dál a pak uvidíš...
- Boucháni přední nápravy
-
Problikávání palubovky
Přidám další zkušenost ohledně problikávání palubovky: Mě to dělalo to že problikávala pouze na volnoběh a když jsem přidal plyn,přidal větrák,nebo dal výhřev zadního skla viděl jsem že to nestačí dobíjet tudíž logicky alternátor,změřil jsem to dobíjelo to dost tudíž diody jsem uvážil že budou ok:další mě napadlo rotor a uhlíky vyndal jsem regulátor i s uhlíkama je to celí v sobě a jeden uhlík byl ,,seklí´´ vzal jsem vzduch vyfoukal jsem to dal zpátky a je po problému....takže než začnete měnit senzory natočení uhlu volantu pořádně zauvažovat.....
- Boucháni přední nápravy
-
Boucháni přední nápravy
abych řekl pravdu nechal jsem repasovat celou přední nápravu tlumiče,kosti stabilizátoru,horní uložení na tlumičích a axiální ložiska,pružiny,zadní silentbloky na ramenech,nové brzdy,čepy,homokinetické klouby jak vnější tak i vnitřní a stejně mi tam něco tluče když přejedu nerovnost ale jen mírně ale abych řekl pravdu mám už 12 let staré auto takže to vůbec neřeším a když mě to štve zapnu rádio neměn horní uložení je to jen kus plastu co v něm drží tlumič...pokud není prasklý tak bych ho neměnil navíc musel bys znovu vyndat tlumiče a povolovat kosti stabilizátoru a to je na nic jak to jednou povolíš už nikdy to nemusí být ono......když stojíš na místě vytočíš rejd a rozjedeš se dělá to taky takový lupavý zvuky zkus obě strany v tom případě máš v prdeli homokynetické klouby ......
-
Fabia II / Roomster - koupě (výbava/motorizace)
http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/fabia/9791366?goFrom=list http://www.autohvezdy.cz/skoda-fabia-ii-16-16v-1majitel-servkniha-16943 co na ní říkate?nechce se mi věřit těm km nesedí mi datum a počet km na tom olejovým štítku a na servisce...díky za rady
-
Výhody a nevýhody ročních vozů
http://www.autohvezdy.cz/skoda-fabia-ii-16-16v-1majitel-servkniha-16943 http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/fabia/9791366?goFrom=list co na ní říkáte?dá se té servisce měnit zaráží mě že na tom olejovém štítku jsou jiné km než v servisce a jinej datum .....co myslíte díky za rady
-
Motor 1.6 16V 77 kW
http://www.autohvezdy.cz/skoda-fabia-ii-16-16v-1majitel-servkniha-16943 Chlapi co na ní říkate???a hlavně motorově má někdo zkušenosti děkuji za každou radu.........
-
Káblový zväzok a problémy s ním súvisiace
rozmotej tu izolačku,zkontroluj dráty jestli není nějakej načatej v izolace a vyvěs to pomocí stahovačky umělá spona nad ten šroub na té poslední fotce.prostě aby to neleželo v kanálku
Fabia2000
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva