
Thor
Uživatel-
Počet příspěvků
20 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení Thor
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Předpokládám, že budou v Íráku stále populárnější a populárnější a nakonec budou fofrem zdrhat jako ze Saigonu, protože nebudou mít absolutně žádné spojence, ale budou mít kolem sebe jen ozbrojené fanatiky a nas.rané domorodce. Bez podpory alespoň části domorodců nemůže být žádný okupant úspěšný a mám pocit, že kromě loutkové vlády američany v Iráku nikdo podporovat nebude. A s loutkovou vládou si můžou - no víte co.
-
No ona ta spotřeba se zajetím u dnešních motorů asi moc výrazně neklesá. Já měl první tisícovku km za 6,5 l/100 (1,2 - 47kW) a po zajetí je cca 6,1 -6,2 l /100 km. Řekl bych, že od zajetí motoru se moc velké zázraky čekat nedají.
-
Tak jede na dva válce ... Hmmm. Nedělá ti tam škodovka experimentální jízdní zkoušky zkoušky nového - přísně utajovaného motoru 0,8 MHTP - takzvaného MaxiHTP anebo Maxáč? Jsem zaslechl, že je vyvíjen pro nový Superb ve výbavě social edition s cenou již od 799 999,- bez DPH a s mřížkou za předníma sedadlama. No já jak uvidím někoho od Škodovky, jak se mi motá kolem auta, tak mu urazím obě ruce - pro jistotu. Co kdyby vývojově pokročili a chtěli mi tam zkoušet třeba jednoválec?
-
To jo, ale je rozdíl mít čipnuto přímo od výrobce, s vědomím, že to dělal někdo, kdo tomu rozumí a se zárukou a něco jiného to je mít čipnutý z garážový díly, kde o těch lidech nic nevíš a záruky nejsou (tím se nechci nikoho dotknout, ale spíš věřím fabrice s jejím zázemím, než malé firmě).
-
No jo - vím, že se to tu probíralo na začátku září a čekal jsem, že teď někdo bude vědět víc. Zase je zde rozpor v informacích - nekdo ze škodovky by tu nebyl, kdo by to uvedl na pravou míru?
-
No kdyby to byla jen upravená ŘJ, tak by neměl být problém, aby to zvládl každý autorizovaný servis - rozhodně bych šel raději na čipování do autorizovaného servisu Škody, než někam do garáže, kde mi s tím provedou kdo ví co.
-
No přátelé - náběh nové fábky s motorem HTP 12V 51 kW se blíží - ví už někdo v čem se fyzicky odlišuje motor HTP 47kW a 51 kW. No nenapínejte a napište. A hlavně - jestli existuje možnost přestavby. Jestli je rozdíl v ptákovinkách typu upravené sání, a jiná mapa do ŘJ, nebo jestli je za tím něco víc. Nebo dokonce, jestli náhodou nejsou motory zcela totožné a holt se změnil výkon jen na papíře. Tušíte? Ono kdybych se dostal nad magickou hranici 50 kW, tak bych si asi učúrával blahem ( i když za jízdy bych těch pár koníků asi ani nepoznal)
-
To FenderStrat: Nemůže být problém ve snímači polohy plynového pedálu? Že by vlivem nečistoty nebo špatného kontaktu na odporové dráze občas špatně snímal polohu plynového pedálu? Je fakt, že jsou tam snímače dva a když jeden přestane fungovat, tak to hlásí závadu a pokud se vysype i ten druhý, tak to napevno nastaví 1500 otáček na dojetí. No pokud by zazlobil jen občas tak by se to třeba mohlo podobně projevovat - ale jsem laik.
-
To zase byla smršť "věcných" odpovědí k tématu. Do riti s váma
-
http://ekonomika.idnes.cz/billboardy-nezab...49_ekonomika_dp Myslím, že většího vola jen tak nenajdete. Pozn.: Před x lety stát sepsal velmi nevýhodnou smlouvu s firmou zastupující us mediálního magnáta Murdocha týkající se umístění reklamních ploch okolo dálnic. Je sepsána tak, že jakékoliv dodatečné zvýšení bezpečnosti by nakonec stát platil z vlastních kapes a proto se nikdo nesnaží tyto billboardy lépe zabezpečit, natož odstranit. Částka kterou za pronájem dostává stát je na dnešní poměry v mediální oblasti trapně nízká. Smlouva byla evidentně blbá, nicméně zavčas byla prodlouženo její trvání až do roku 2011. Kdo co za to dostal - to nechám na úvaze čtenáři. Zajímavé je, jak srdnatě tuto smlouvu hájí ředitel Laušman
-
Kušujte chlapci. Ten "kafemlejnek" si svou práci udělá a jeho pořízení a ani provoz nezadluží rodinu na další generace.
-
Motor mám stejný, ale asi moc neporadím. Motor na neutrál opravdu dost vibruje - a musím říct, že i mne to překvapilo - ale na druhou stranu zmáknuté to mají a vibrace se do auta moc nepřenáší. Že občas motor jakoby chrastí - to mi přijde spíš u studeného motoru - za tepla ne. Porovnej to u sebe u studeného a prohřátého motoru. Navíc po pár tisících km se motor jakoby ztišil - nebo jsem si zvyknul a teď u něj nic zvláštního nepozoruju. Ale pokud bych měl opravdu podezření na něco nekalého, tak bych se nebál do servisu zajet a slušně se na to pozeptat.
-
Podle čerstvých informací pojede pan premiér z Ostravy zpět do Prahy fábií HTP a pan předseda sněmovny Zaorálek fábií 1,4 55kW a porovnají oba tyto vozy. Cílem je zjistit objektivní informace o kvalitách vozů, podpořit domácího výrobce vlastněného cizím kapitálem a v neposlední řadě přiblížit se voličům.
-
Jen takovou malou příhodu s tankováním. Když jsem kupoval auto, tak jsem si uhádal i plnou nádrž. No a prodejce to vzal důkladně - narval ji fakt plnou. Ručička palivoměru se nechtěla odtrhnout od horní rysky. Už jsem byl nervózní jak pes, co s tím budu dělat, že budu muset reklamovat. No naštěstí se po 250km "utrhla" a já se uklidnil. Musím říct, že z předchozích aut jsem to "přilepení" rafičky k horní rysce neznal. Jinak - nevím, jak chcete zjišťovat, kolik litrů je do prvního cvaknutí, když pistole u pump nejsou totožné a mají různou délku a mám vyzkoušeno, že u některých pump první cvaknutí znamená, že se mi rafika palivoměru odtrhne po cca 150km a jinde už po ujetých 70km. No taky znám pumpu, kde si musím dávat majzla, protože tvar pistole je takový, že není problém omylem nádrž odvzdušnit a přeplnit.
-
To Lugo: Tady to ještě jde, ale vem si diskuze na Idnes, nebo na seznamu. Tam se řežou do krve a na jakýkoliv tvůj příspěvek ti hned deset lidí napíše, že jseš úplnej trotl. A teď před volbama, je to děs ještě větší. Podle mne tam mají PR agentury dost placenejch křiklounů, kteří už nedělají nic jiného, než pomlouvají konkurenční stranu. Ale fakt je ten, že jak někde přibývá víc a víc členů, tak úroveň fóra podle mne klesá. Už to není takové komorní jako v začátcích.