
Miressek
Uživatel-
Počet příspěvků
35 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Kontaktní metody
-
Web URL
http://
-
ICQ
179485185
Oznámení Miressek
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Hoď aspoň fotku toho co ti vypadlo Jakej je to modelovej rok?
-
Letos sem ho dal ségře k vánocům :-) Ale zatím to neabsolvovala, chystáme se na to někdy spíš asi ke konci srpna, možná až v září. Když sem zjišťoval jestli to stojí za to, reakce lidí sou veskrze velmi pozitivní, pokud to drahou polovičku láká neváhej, bude nadšená Objednával sem od Jump-tandemu - http://www.jump-tandem.cz/ Cena momentálně 3875 za seskok samotnej, plus asi 1500 za foto a video dokumentaci, pokud jí chceš.
-
Stalo se tomu v pátek - po nějakém času rozmýšlení a hledání náhrady jsem Fábku zradil a ponechal jí napospas jistému autobazaru, odkud už jsem odjížděl v její následovnici. Ale to měla za to, jak mě jednou cestou dolů z klikatého kopce znenadání odmítla brzdit Byla to 1.4 MPI, 44kW, RV 2000, najeto při koupi 160 000, při prodeji 175 000. Vozil jsem se v ní asi půl roku. Představená tady nebyla, ono nebylo moc na co koukat. Kupoval jsem jí v časové i finanční tísni, moc na výběr nebylo. Bylo to takové holátko, ani toho centrálu se jí nedostalo. Ale zato měla xenony :-) A teď k následovnici. Je jižanského původu, konkrétně Francie. Narodila se roku 2001, od té doby urazila vzdálenost 65 000km. Pod kapotou jí tepe srdce o objemu 2 litry a výkonu rovných 100kW. Je sice "trochu" nepraktická, ale zato krásná . No však posuďte sami. Co na ní říkáte?
-
Kámoš má něco podobnýho v autě (teda ještě levnější) a podle mě docela tragédie. Původně je to určený jen k posazení - že se nikde nic nevrtá - ale to je pak samozřejmě nestabilní, takže to chytit musel. Vejškovou stavitelnost to sice má, ale musíš povolit čtyři šroubky, posunout kam potřebuješ a zase zašroubovat. Jakmile najdeš správnou polohu asi nebude problém, ale nedejbože kdyby se v autě střídalo víc řidičů s různejma požadavkama. Další celkem podstatnou vadou na kráse je nemožnost sklopení. Jakmile potřebuješ zaujmout polohu napříč přes sedadla za účelem nějaký práce dole pod palubkou, loketka zavazí a možnost sklopení je k nezaplacení (ta od Martínka je sklopná? Nějak to není úplně poznat) Ale ať zase jen nekritizuju - ty neorigo mají většinou docela rozumně členěnej vnitřní prostor. Držák na pití, nějaká ta přihrádka na mince - tohle origo nemá, tam je prostě jeden velkej prostor.
-
Tak sem dneska dával držák na pití k řidičovi. No hroznej vopruz Jestli to někoho zajímá, můžu pak hodit pár fotek na co je potřeba dát pozor, hned zkraje bych ale podotknul, že v autě to tam snad ani dát nejde. Jestli si chcete ušetřit spoustu šedin, rovnou střed palubky vyndejte a upravte si to někde bokem. Já byl línej to vyndávat a když už sem myslel že mám vyhráno, zjistil sem že to fakt nejde. Dole v palubce mi ještě vadí kus plastu, zvenku se k němu nedostanu, takže to o víkendu stejně budu muset rozebrat a ještě trochu doladit...
-
Případně by ti jí měli na poště za mírný (tuším 50K) poplatek vyměnit za novou. Musíš přinést tu původní ze skla (její podstatnou část) a samozřejmě kupón. Zatím sem neměl příležitost vyzkoušet, někde sem to vyčet když mi hrozila nutnost shánění nový známky...
-
Omezovače určitě repasovat nepůjdou, novej (jeden) stojí kolem 280. Dneska sme měnili přední, to bylo celkem v pohodě (kdyby člověk nebyl línej sundat spodní plast palubky, bylo by to v pohodě ještě víc ). Zadní mám doma, ale zatím se mi do nich nějak moc nechce. Náhodou nemá někdo nápad jak se k nim dostat aniž bysme museli vyndávat sklo a sundávat plech?
-
Jo, kontejnery sou svině. Taky už sem tu pár aut omlácenejch od popelnic viděl, přijde mi že je to celkem běžná záležitost Jakmile trochu fouká, radši přeparkovávám do bezpečný vzdálenosti...
-
Díky za odpovědi, ale pořád to není to co bych potřeboval. Sehnat volant už hotovej by bylo asi nejlepší, ale zatím sem nikde na předfacelift kůži volant nenarazil. A měnit celej volant i s bagem je zas už pálka... Gelty je z daleka, apos-auto to samý (na jejich nabídku už sem koukal dřív, jestli nevymyslím něco lepšího je to zatím asi nejrozumnější varianta). V tom dredu u oktaviánů se řeší hlavně jakejsi sama-doma koženej potah, taky už sem to pročítal, když sem zkoušel nějaký info prvně pohledat.
-
Jetli se jedná jen o ten jeden krajní díl místo mlhovky, tak to není tak hrozný - do 50,- za kus by si se měl vejít. Ty vedle mlhovek jsou o krapet dražší (+/- 70,-), nejhorší je prostředek - kolem 330,-
-
Dobří lidé, poraďte, kde v Praze nechat obšít volant? Hodně se o tom mluví, spousta lidí to má, ale ať hledám, jak hledám, nedaří se mi najít odkaz na konkrétní firmu, kde by mi (za rozumnej peníz) pomohli. Nebo mi někdo nabídněte hotovej volant na fábku předfacelift a bude po problému
-
Šikovný ruce mýho známýho v servisu právě říkaly, že je to vopruz V domácích podmínkách je to minimálně pro mě neřešitelný, tak zkusím asi osondovat na kolik by ta sranda (montáž) přišla a uvidíme. Zatím dík za info, ale počítej s tím že ještě budu otravovat až se pustím do těch ostřiků
-
Nj, jenže v servisu si za to řeknou nekřesťanský prachy Ty ses do toho pustil sám doma? Hledal sem v dílenský přiručce kudy kam, ale moc sem neuspěl - odkud si čerpal znalosti?
-
Ostřiky budou určitě, automatiku náklonu zvažuju. Čidlo by bylo, ale prej je docela vopruz to montovat. Můžeš se podělit o tvoje dojmy?
-
Na spolujezdci nesedím . Ale je pravda že s tím občas někteří bojují, od sebe sem problém neregistroval. Taky jí mám pořád dole, už kvůli tomu, že ta normální "vodorovná" poloha mi nevyhovuje, mám jí sklopenou trochu níž - a kdo to má furt štelovat Ručku používám téměř každý ráno - parkuju z mírnýho kopce, takže při vyšlápnutí spojky a startování popojíždím, což není vždy žádoucí... Ale kdo je zvyklej projíždět zatáčky přes ručku, ten jí asi bude muset zvedat, dole docela překáží.