Přejít na obsah

Plecháč Tony

Uživatel
  • Počet příspěvků

    243
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Plecháč Tony

  • Narozeniny 10.3.1987

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 627 zobrazení profilu

Oznámení Plecháč Tony

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Vím že to sem úplně nepatří, ale nevíte co může způsobovat docela silný zápach paliva kolem víčka nádrže. Když zaparkuju a jdu třeba dozádu, tak to docela dost cejtim... Na přítelkyni puntu to taky smrdělo, dal sem nový těsnění a je klid. Tady těsnění nic nezměnilo. Hrdlo jsem měl vyndaný a nevypadalo, že by bylo něco povolenýho..Nemáte někdo podobnou zkušenost a řešení?
  2. Můžu se zeptat, jak přesně se to bouchání projevovalo? Mě se poslední dobou taky něco ozývá. Hlavně když se prvně rozjíždim a přejedu nějakou nerovnost nebo třeba jen zatočim tak, že se auo lehce nakloní. Vzadu něco klepne, jak kdyby někdo bouchnul kladivem pod rezervu. Všechno už jsem tak nějak zběžně kontroloval, jestli neni někde něco volnýho, nebo něco v kufru a nic jsem nenašel...
  3. No, geometrie může být vpohodě. Mě měnily tyč řízení a od té doby musím mít taky volant trošku otočenej, ale doleva. Ale když ho pustím, tak auto jede jak by mělo a geometrie je kontrolovaná, vše OK, akorát volant by chtěl asi pootočit...
  4. Kapalinu mi měnili teď na servisní prohlídce, ale je možný že to oflákli a udělali jen brzdy... Ale naštěstí to neblbne pořád, stalo se mi to zatím jen 2x... Když se to bude ještě někdy opakovat, tak to rozeberu. Díky za info ;-)
  5. OK, to jsem rád. A tam pak něco nějak upravit, vyrobit, nebo koupit?
  6. Tak už jste vyřešily problém? Mám něco podobnýho. Někdy když jedu a trochu víc to protáhnu a pak třeba vyřadím, tak to začne škubat div to nechcípne a musim tomu dát plyn aby se to uklidnilo. Za čtvrt minuty je klid... Dřív to dělalo častěji a teď už třeba jen 1 za půl roku... A pak druhá vada, která je permanentní. Když vyjedu z parkoviště, tak jedu až na semafor, tak na 3 cca 30,40 km/h. Za křižovatkou to chci rozjet a úplně 100% pokaždý, když tam dam 2 a chci jí trochu vytočit, tak někde mezi 2000ot a 3000ot to najednou přestane táhnout, jako bych sundal nohu z plynu a tak za 1,2 vteřiny zas začne a pak už je pořád klid. Vždycky jen když je to studený... Jinak je to 1.4MPI 2001, fitry měněný všechny a svíčky taky (ten první případ se objevil myslím někdy asi měsíc po výměně origo svíček, tak mám podezření na ně, ale zase teď už to třeba za půl roku udělalo jen jednou, dřív tak 2x do měsíce...)
  7. No, ale já tam po původních DIAMONDECH toho moc nemám, jak píšu výše...
  8. No, přemejšlim, že bych je před technickou vyndal...Poznají prd, než aby byly nějaký problémy... Protože pokud budou měřit kam svítí, tak to asi nebude jako u originálu :-D, ikdyž by mě zajímalo jak to svítí...Oslňovat to neoslňuje, ale stejně...
  9. OK, díky, vyzkouším to a poladím Budu toho ladit víc, protože dneska mi v jednom nejmenovaným skiareálu spadla na auto dřevěný rám s plachtou s nápisem: "Parkoviště zdarma"...Díra v zadním sloupku nad blatníkem...
  10. Nechci se vám vměšovat do debaty, ale mě to v řízení klepe při chcíplém motoru když hýbu volantem. Dá se to nějak vyřešit?
  11. Jasný, na tej fábii nemají moc velkou účinost, ale přeci jen to trochu pomůže při mlze. Je líp vidět krajnice a třeba i za silnýho deště vidíš případný chodce po krajnici, nebo zvířata Já ty propálený plasty vyřešil tak, že jsem je rozřezal, udělal podle nich šablonu z papíru a podle tý vyrobil vnitřek z lesklýho hliníkovýho plechu a zatim fungují bez problému...Jen tak přemejšlim, když mě čeká v květni STK, jestli taky nezkoušej přední mlhovky stejně jako přední světla..Když na to koukam, tak to nevypadá že by oslňovali, přijde mi, že svítí ještě níž a víc do strany než předtím, ale sklon už nejde štelovat
  12. Tak tam bylo špatný těsnění, bylo úplně zmáčknutý a netěsnilo, tak jsem ho vyměnil a teď kryt motoru sedí jak přibitej.Rovnou sem vyměnil i těsnění víka ventilů, protože to kolem bylo dost od oleje. Vyšlo mě to celý asi na 40Kč a 10minut práce
  13. 1) To drnčení krytu způsobuje špatný nasazení. Jednou se mi to stalo, když jsem ho tam dával já a naposledy mi to tak vrátili ze servisu (ani nevim,proč ho sundavali) Taky jsem si myslel, že je vše dobře nasazený, ale když jsem pak přitlačil u tý měrky oleje, tak to tam zacvklo a je klid. 2) Trápí mě jiná věc. Když sundám víčko pro dolití oleje, tak to tudy dost fouká, když to nastartuju. Ale to víčko drží pořádně jen na tom plastovim krytu a tudíž to tam moc netěsní, ten plastovej kryt s tím víčkem je na tom ventilovym víku jen položenej a tudíž to tam fouká okolo. To je tak normálně, nebo tam něco chybí? (1.4MPI 2001)
×
×
  • Vytvořit nový...