-
Příliš časté regenerace DPF?
Chtelo by otestovat zda se napr nezapne ohrev bocnich zrcatek jako u forda .
-
Příliš časté regenerace DPF?
Z teplot soali se da odvodit prubezne vypalovana (v zatezi) a rizene cca 500st.
-
Příliš časté regenerace DPF?
Takze jsi odposlouchaval provoz a pak zachycené kody tesoval? Ani ovetene kody sem nehodis?
-
Příliš časté regenerace DPF?
Co se podelit o detaily, schema, ino soubor? Neni to nahodou tohle https://github.com/JakubDziworski/insignia-dpf-monitor/blob/master/insignia-dpf-monitor.ino
-
Možnosti kódování u OIII
nemám start stop
-
Možnosti kódování u OIII
nezkoušel někdo najít informaci o vypalování filtru pevných v částic napr. vstup teplota spalin nad 500°C rozsvitit něco na palubce, napr nejakou volnou kontrolku? mam ted na NB mrtvvy aku a nechci riskovat programovani s napajenim jen ze sítě .
-
Filtr pevných částic (DPF) - problémy, regenerace
mam 77kw 1.6 od cca 105t km do aktuálních cca 148t a stále vypaluje v rozmezí 300 až 400km . podle druhu trasy, běžně v příměstském provozu po cca 330km. (sleduji to na aplikaci v mobilu), tvých 750km je proto kouzelná hodnota.
-
Možnosti kódování u OIII
mam pocit, ze az pres 24g, běžně vypaluje po cca 330km, pri dálkových s dravejsim stylem jizdy je interval i přes 400km..
-
Možnosti kódování u OIII
to buď rád, ja měl klíče v kapse a nejak se stačilo tlačítko ja si stáhl na parkovišti v centru okresního města všechna okna.
-
Příliš časté regenerace DPF?
vetsinou to chytne vypalovani v tahlem kopci 4 5km pred cilem. a potrebuji jeste cca 4 5 minut dovypalovat. Znervózňuje me a hlavne v lete, smrad a bezici ventilatr po odstaveni auta. Radeji to vzdy dojedu na skoro konec.
-
Příliš časté regenerace DPF?
O3 77kW 2015, koupeno v 103t.km. pred tim vozidlo nejake obchodni zastupkyne. vypalovani co cca 300 az 350km 109t.km 26.6g 33% Oil Ash Residue 136t.km 31.9g 40% OAR beru jen Vervu. výjimečně jinou premiovou naftu. Aditivum nepridavam. jo a hlídám vypalovani okolo 290km se mrknu do mobilu a snazim se vzdy zahajit vypalovani před delsi cestou nebo jet tak, aby pred koncem cesty vypalovani nanabehlo. A kdyz uz tak si raději udelam kolecko po městě a jezdim dalsich 2 az 5 minut at vypalovani doběhne do konce.
-
Filtr pevných částic (DPF) - problémy, regenerace
O3 77kW 2015, koupeno v 103t.km. pred tim vozidlo nejake obchodni zastupkyne. 109t.km 26.6g 33% Oil Ash Residue 136t.km 31.9g 40% OAR beru jen Vervu. výjimečně jinou premiovou naftu. Aditivum nepridavam. jo a hlídám vypalovani okolo 290km se mrknu do mobilu a snazim se vzdy zahajit vypalovani před delsi cestou nebo jet tak, aby pred koncem cesty vypalovani nanabehlo. A kdyz uz tak si raději udelam kolecko po městě a jezdim dalsich 2 az 5 minut at vypalovani doběhne do konce.
-
Možnosti kódování u OIII
asi ne u všeho. nastavíš ze máš LED žárovku misto baňky a nemelo by to uz poruchu hlásit. mi ta sviňa nehlasila vadné leve tlumené, ksem to zjistil spise náhodou , zato furt hlasi vadne osvětlení RZ, kde je špatný kontakt.
-
Možnosti kódování u OIII
dokonce pri kliknuti na tykadlo a vytazeni klicku a prejdou pote do servisni polohy, ale to jsou predni. mam obavu, ze zadni jsou jen hloupe typu jde proud nejde proud.
-
Možnosti kódování u OIII
to je divne ze s vypnutou elektrikou to nejede.
jsmach
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva