
sullysun
Uživatel-
Počet příspěvků
55 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení sullysun
-
dneska jsem u studeného motoru udělal test čidla teploty nasavaného vzduchu, okazovalo +- teplotu okolí -3,5 a jak se motor zahříval a stupala teplota motoru, pěkně schodky, tak se pomalu zvyšovala i teplota nasavaného vzduchu, při 90°C motoru nasavalo 25°C vzduch (test byl při stojícim vozidle)
-
sežeń si dílensku příručku tam je všechno co potřebuješ, najdeš ji na ulož a podobných servrech, ale pokud ti nepomohli navody tady na foru, které jsou psane "po lopatě" tak spíš si zaděláš na problém s VAGem
-
tak dneska jsem jěště zkoušel Zobrazovaná skupina 034, diagnostika lambda-sondy před katalyzátorem (kontrola stárnutí), Zobrazovaná skupina 043, diagnostika lambda-sondy za katalyzátorem (kontrola stárnutí) a Zobrazovaná skupina 046, diagnostika účinnosti katalyzátoru, a nevím co si mam o tom myslet, lambda před byl test OK, u lambdy za se mi test nespustil, a test katalizatoru byl taky ok, jenže při testech se teplota nedostala přes 400°C !!! a to jsem měl motor horky vrátil jsem se z 20km cesty, maximalni teplota katalizatoru byla 392°C a i tak byl test OK lambda za katem je měnena (original) před pul rokem, stara vypisovala závadu a u katalizatoru podle DP ma být účinnost katalyzátoru 0,50...1,00 ja měl 1,00 takže tak tak, a to čidlo teploty otestuji až bude motor chladný kolik ukazuje
-
ok dík za další typ, přes víkend se na to podívam, ale myslím že to nebude lambda, je vyměněná, stara dělala problem(ta za katem)
-
zdravím, včera jsem podle DP skontroloval všechny skupiny motoru a jediný výsledek je že je všechno absolutně dobre, takže asi jedina možnost bude že je to skutečne líný motor a nesmíte se vozit v jiných autech aby ste na to nedošli takže neřeším to, myslel jsem že mi něco uniklo a nebo bude něco špatně ale neni tomu tak, motoru ATZ se vyhněte obloukem, hodně žere a výkon není
-
ahoj, dík za pomoc, dneska skusím udělat co napsal Malta a pokud by to nic neukázalo stavil bych se za tebou a podívali by sme se na to, na Šarovy to mam kousek jsem ze Lhoty
-
vag mam ale dělam jen to co najdu tu na foru, držím se postupu a návodu, vím že je toho hodně co prověřit, proto jsem se tu obratil, maximalne pokud by byl někdo z okolí zlína a věděl co a jak rad bych i dojel a nechal prověřit auto, stahuji moudrou knižku tak uvidím co tam bude a odpoledne vyzkoušim doma i ten vyfuk, ma se to ucpat a přidat plyn a auto by mělo zdechnout , pokud se nemýlim
-
po ucpáni nezdechnul, syčelo to, proto se měnil vlnovec, vyfuk středova a koncova čast ma tak 2 roky byl meněný, spíš si myslím že mechanik co mi to dělal nebude až taky odborník jak ste vy tu, ale do autorizovaneho servisu nepujdu nejsou peníze a nikoho jineho tu neznam a jen tak zkoušet autoservisy se mi nechce
-
dík za reakci, vyměněná lambdy za katem, palivovy filtr, termostat, čištění klapky, nový vlnovec, před asi 2 lety výměna tesnění pod hlavou, rozvody, jak otestuji na VAGu čidlo ? uvítal bych jakou skupinu a hodnoty mam hlídat, nějaky návod prosím, a přicpaná vyfuk. soustava se jak otestuje ? ja jsem jen zkoušel s hadrem ucpat vyfuk či neni někde díra
-
planuji si pořídit felicii s důvodu nízkych provozních nákladu a snadne údržby, otázkou je jaky motor by byl nejlepší ? bude se používat na dojíždění do práce cca. 40km denně (město i okresky), prostě co je nejlepší poměr spotřeba-výkon-údržba, je mi jedno či to bude diesel nebo benzín(dam plyn), kdo ma zkušenosti a poradí? dík
-
Zdravím mam 1,4mpi 50kw ATZ rok 2000, mám pár dotazů k chování tohoto motoru, přešel jsem toto forum křížem kráže, hodně veci mi pomohlo, hodně rád bylo fundovaných a odstránil jsem všechny problémy co jsem měl, ALE podle mě ten můj motor nebude uplně v pořádku. Na VAGu žadne závady nejsou, kontroluji si to pravidelně, jde o to, že motor při nastartovaní za studena nema výkon, prakticky nejede, je taky nejaky bez síly, musim turovat abych ho roztočil a pak vystartuje, ale pak je výkon opět nicotný, jak je teply je to lepší, ale vůbec nema výkon, nejde za plynem, říkat o zrychleni u tohto se ani neda, vím že tento motor hodně žere a výkon nema, ale i ták se mi zda že je něco špatne, kde jaka felicie nebo favorit jsou na tom líp, opravil a vyměnil jsem hodně věci, potřeboval bych poradit na co se zaměřit, nebo co a jak otestovat, filtry pravidelně meněné, olej taky, klapku jsem v letě vyčistil, jsem technicky zdatný ale nejsem mechanik a nevím včem by mohl byt problém. uvítam každou radu, možna je to špatne dávkovaní paliva, nebo vstřiky, nebo zapalování, bohužel nevím jak otestovat ps: s plynem problem není, ale taky je to bez výkonu
-
V zimě hodně často používam klasicke řetězy a už mě po pravdě mě nebaví to montování a sundávání, zvažuji že bych si pořídil nějake lepší a hlavně snadno nasaditelne i pro ženu, mam v plánu pewag snox pro 505 nebo pokud by to šlo tak thule k-summit, má někdo zkušenosti s týmito značkami nebo doporuči něco jiné ?
-
a jak zistím v jakem stavu je EGR ventil? nebo jak to nejlépe a nejlevněji opravit?
- 941 odpovědí
-
Zdravim toto mi dneska vyšlo z diagnostiky a svítí kontrolka "motoru", je to fabia 1,4 74kw rok 2001, poradíte co s tím? VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 036 906 034 BK Komponent: MARELLI 4LV 3700 Kódování: 00031 Opravna #: WSC 13765 TMBHD26Y323321788 SKZ7Z0A0996400 2 Nalezeny chyby: 16785 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis maly P0401 - 35-00 - - 17978 - rid.jedn. motoru zablokovana P1570 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: 0000 0000 Adresa 03 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 907 379 D Komponent: ABS/ASR 5.7 FRONT V00 Kódování: 00124 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Adresa 44 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 423 156 G Komponent: Lenkhilfe 0004 Kódování: 00110 Opravna #: WSC 00000 1 Nalezeny chyby: 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Adresa 46 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 959 433 C Komponent: 08 Komfortgerát 0003 Kódování: 00067 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 01134 - Houkacka alarmu (H12) 49-00 - bez komunikace Adresa 17 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Y1 919 880 B Komponent: KOMBIINSTRUMENT VDO V09 Kódování: 18142 Opravna #: WSC 02421 TMBHD26Y323321788 SKZ7Z0A0996400 1 Nalezeny chyby: 01176 - Klicek 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
- 941 odpovědí
-
děkuji za radu, byla to skutečnš pojistka nad baterkou, po výměně a vymazaní chyb všechno ok
- 941 odpovědí