Přejít na obsah

Dark Faby

Uživatel
  • Počet příspěvků

    51
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Dark Faby

  • Narozeniny 06/03/1984

Oznámení Dark Faby

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. pokud komaxit,tak bych je nechal opískovat, tam kde je dělali mě bylo v ceně i opískování.
  2. Dark Faby

    Ruční brzda

    dost,stroze řečeno. Problém nastane se sundánim bubnu,bez stažení paken za pomoci štelováku ke kterýmu se dostane zepředu skrz závit šroubu bubnu, to jde dost blbě,osobně jsem vždy demontoval tunel je lepší přístup k matici i ke kolíbce.
  3. nejlíp se vyndavá když otevřeš kufr a lehce jí podebereš malym šroubováčkem a potom jí od zadu do předu opatrně vytlačíš z drážky,je tam jen nacvaklá díky gumovejm lamelám.Pak jí jen zatlačíš spátky.
  4. No repasovaný hlavy se pohybujou okolo 19tis,nová 22tis,obvolej vrakoviště. Ale já osobně bych to zkusil reklamovat po 5tis km to asi repasi odflákli.
  5. toho koberce se neboj a normálně menšim násil ho vytrhni drží v tom plastu jen kovovejma svorkama de to normálně stáhnout.
  6. Dark Faby

    pazvuk

    pokud je to při zatočení nebo většim propružení,tak bych to typoval na manžetu poloosy.
  7. Tak je jedno na kterou stranu se otáčí,jsou obousměrně otáčivé. Takže nemusíš řešit na jakou stranu je dáš akorát bych měnil jenom mezi zadkem a předkem,kvůli stejnoměrnýmu opotřebení.
  8. Šipka vždy značí směr otáčení,jestli tam máš dezén který jasně neudává směr otáčení je jedno jak to nazuješ.
  9. http://www.seznam-pneu.cz/alu-kola/dotz-imola-6x14-5x100-et33-60-1-s20917778 mam na zimáky a supr,mam je sice v černý barvě,5J liťáky se snad ani nedělaj.
  10. Tim vyndáním tý druhý vložky jsi asi moc dobře neudělal,je tam kůli těsnosti spoje,ale pokud si to pomazal pastou na spoje výfuku,tak by to mělo být ok.
  11. Možné to je,jako všechno když se chce,ale finančně docela drahé,možná po sehnání všech komponentů z bouračky a montáž samodoma:-)),což bych si já osobně u řízení nelajznul. nejjednodušší řešení prodat a koupit vyšší víbavu.
  12. já mam rezervu 185/60 r14 a je větší o 2cm, než 195/50 r15 co tam mam letňáky,dokonce mě po cestě z Praglu stavěla hlídka: buzerovat a mlátit a na rezervu ani píp,jenom chtěl vidět píchlý kolo v kufru,rozměr neřešil. A na STK po mě nikdy rezervu vidět nechtěli.
  13. Tu chybu hází spodní lamda pod katošem,jinak než výměnou katu to nevyřešíš. Nespálený beňo z podpálenýho ventilu ho odrovnalo.
  14. Nic záviděníhodného,ventily ti nikdo dělat nebude,nebo aspoň jsem se stim nesetkal. Hlava ve škodovce s prací 25000kč, z bouračky tak 12000kč,repasovaná hlava 19000kč.Takže vrakárna ssebou dobrýho mechoše co to zkoukne a ukecat to na 8000kč.Hodně zdaru.
  15. Kdyby byl prostřední špatnej tak to nepoznáš, koncovej by to ztlumil,todle dělá koncovej se vsadim.
×
×
  • Vytvořit nový...