dost,stroze řečeno. Problém nastane se sundánim bubnu,bez stažení paken za pomoci štelováku ke kterýmu se dostane zepředu skrz závit šroubu bubnu, to jde dost blbě,osobně jsem vždy demontoval tunel je lepší přístup k matici i ke kolíbce.
nejlíp se vyndavá když otevřeš kufr a lehce jí podebereš malym šroubováčkem a potom jí od zadu do předu opatrně vytlačíš z drážky,je tam jen nacvaklá díky gumovejm lamelám.Pak jí jen zatlačíš spátky.
Tak je jedno na kterou stranu se otáčí,jsou obousměrně otáčivé. Takže nemusíš řešit na jakou stranu je dáš akorát bych měnil jenom mezi zadkem a předkem,kvůli stejnoměrnýmu opotřebení.
http://www.seznam-pneu.cz/alu-kola/dotz-imola-6x14-5x100-et33-60-1-s20917778
mam na zimáky a supr,mam je sice v černý barvě,5J liťáky se snad ani nedělaj.
Tim vyndáním tý druhý vložky jsi asi moc dobře neudělal,je tam kůli těsnosti spoje,ale pokud si to pomazal pastou na spoje výfuku,tak by to mělo být ok.
Možné to je,jako všechno když se chce,ale finančně docela drahé,možná po sehnání všech komponentů z bouračky a montáž samodoma:-)),což bych si já osobně u řízení nelajznul. nejjednodušší řešení prodat a koupit vyšší víbavu.
já mam rezervu 185/60 r14 a je větší o 2cm, než 195/50 r15 co tam mam letňáky,dokonce mě po cestě z Praglu stavěla hlídka: buzerovat a mlátit a na rezervu ani píp,jenom chtěl vidět píchlý kolo v kufru,rozměr neřešil. A na STK po mě nikdy rezervu vidět nechtěli.
Nic záviděníhodného,ventily ti nikdo dělat nebude,nebo aspoň jsem se stim nesetkal. Hlava ve škodovce s prací 25000kč, z bouračky tak 12000kč,repasovaná hlava 19000kč.Takže vrakárna ssebou dobrýho mechoše co to zkoukne a ukecat to na 8000kč.Hodně zdaru.