-
Rezavé bubny-má smysl s tím něco dělat?
pokud komaxit,tak bych je nechal opískovat, tam kde je dělali mě bylo v ceně i opískování.
-
Ruční brzda
dost,stroze řečeno. Problém nastane se sundánim bubnu,bez stažení paken za pomoci štelováku ke kterýmu se dostane zepředu skrz závit šroubu bubnu, to jde dost blbě,osobně jsem vždy demontoval tunel je lepší přístup k matici i ke kolíbce.
-
krycia lysta odtokoveho kanala na streche
nejlíp se vyndavá když otevřeš kufr a lehce jí podebereš malym šroubováčkem a potom jí od zadu do předu opatrně vytlačíš z drážky,je tam jen nacvaklá díky gumovejm lamelám.Pak jí jen zatlačíš spátky.
-
1.2 HTP 40KW
No repasovaný hlavy se pohybujou okolo 19tis,nová 22tis,obvolej vrakoviště. Ale já osobně bych to zkusil reklamovat po 5tis km to asi repasi odflákli.
-
Viečko nádrže
toho koberce se neboj a normálně menšim násil ho vytrhni drží v tom plastu jen kovovejma svorkama de to normálně stáhnout.
- pazvuk
-
Jaká kola/pneu můžu dát na svoji Fabii
Tak je jedno na kterou stranu se otáčí,jsou obousměrně otáčivé. Takže nemusíš řešit na jakou stranu je dáš akorát bych měnil jenom mezi zadkem a předkem,kvůli stejnoměrnýmu opotřebení.
- Jaká kola/pneu můžu dát na svoji Fabii
- Jaká kola/pneu můžu dát na svoji Fabii
-
Výfuk u benzínových Fabií
Tim vyndáním tý druhý vložky jsi asi moc dobře neudělal,je tam kůli těsnosti spoje,ale pokud si to pomazal pastou na spoje výfuku,tak by to mělo být ok.
-
Dodatečná montáž posilovače řízení?
Možné to je,jako všechno když se chce,ale finančně docela drahé,možná po sehnání všech komponentů z bouračky a montáž samodoma:-)),což bych si já osobně u řízení nelajznul. nejjednodušší řešení prodat a koupit vyšší víbavu.
-
Rezerva 165/70R14
já mam rezervu 185/60 r14 a je větší o 2cm, než 195/50 r15 co tam mam letňáky,dokonce mě po cestě z Praglu stavěla hlídka: buzerovat a mlátit a na rezervu ani píp,jenom chtěl vidět píchlý kolo v kufru,rozměr neřešil. A na STK po mě nikdy rezervu vidět nechtěli.
-
chyba 16804
Tu chybu hází spodní lamda pod katošem,jinak než výměnou katu to nevyřešíš. Nespálený beňo z podpálenýho ventilu ho odrovnalo.
-
Hlučný výfuk, né však děravý
Nic záviděníhodného,ventily ti nikdo dělat nebude,nebo aspoň jsem se stim nesetkal. Hlava ve škodovce s prací 25000kč, z bouračky tak 12000kč,repasovaná hlava 19000kč.Takže vrakárna ssebou dobrýho mechoše co to zkoukne a ukecat to na 8000kč.Hodně zdaru.
-
Hlučný výfuk, né však děravý
Kdyby byl prostřední špatnej tak to nepoznáš, koncovej by to ztlumil,todle dělá koncovej se vsadim.
Dark Faby
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva