Jandax

Uživatel
  • Počet příspěvků

    109
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

2 Neutrální

O uživateli Jandax

  • Hodnost
    Uživatel
  • Datum narození 24.11.1987

Návštěvy profilu

404 zobrazení profilu
  1. Prosím pěkně, mám problém s diodou ve dveřích řidiče, po zamknutí nebliká, spínače ve dveřích jsou ok a safelock je funkční. Diodu jsem zkoušel a po připojení na zdroj svítí. Přesto prostě po zamčení nezačne blikat. Díky za nápady
  2. Tenhle motor budu rozdělávat prvně, vím jen tolerance, vůle a utahovací momenty, mám k dispozici dílenský manual. Myslíš že mám mimo, samozřejmě šroubů vyměnit i ojniční pánve? Nebo je dát zas zpět pokud nebudou mázlí nebo mít větší vůli.
  3. Stočený to není, záznamy sedí a i celkově to je v pěkným stavu, tedy až na tohle. Není asi důvod to víc protahovat, holt se to rozhodí a uvidí se kde je zakopaný pes.
  4. Nic jinýho mi asi nezbyde než to otevřít. Určitě budu informovat o stavu. Jaká by mohla být příčina zapečených kroužků u tohoto motoru? Měl sem sundaný víko ventilů a je to tam hezky čistý, žádný známky usazenit nebo karbonu. U benzínového motoru bych to chápal, sou tam větší teploty ale tyhle motory maj i chlazení oleje.
  5. Nejspíš to bude vážně těma kroužkama, jen mi nejde do hlavy jak je to možný že to bere tolik, to vypada jak když tam ani žádný kroužky nejsou ale pak nechápu jak je mozny že komprese je ok. Každopádně díky za rady.
  6. Já to kupoval s tím že to bere trochu olej, tipoval sem to na turbo nebo gufera vetilů. Že to bude brát tolik sem nečekal
  7. Problém je v tom že mě to hulí a je to cítit olejem prakticky pořád, naopak s rostoucími otáčkami víc. A taky při studeném startu to zakouří. Zkoušel sem to prošlápnout i s otevřeným výčkem na hlavě a hulí to furt.
  8. 3.1Mpa má mít nový, to ano. 3.4Mpa je myslím si reálná hodnota zajetého motoru. A rozdíl tlaků válců je taky v normě, proto se mi nechce věřit že by byli v háji kroužky. Porovnával sem jestli motor netlakuje do vany s kámošovo golfem (ASZ) a řekl bych že je to asi tak stejný. Co vím tak když sou v háji kroužky tak motor hodně tlakuje do vany a ta spotřeba oleje by nebyla si myslím tak vysoká. Jinak havarované to není a jestli to bylo uvařené to se asi jen tak nedozvím, motor dělaný nebyl, vše původní. Jen turbo je očividně nové, je podezřele čistý a neorezlí.
  9. Zdravím, mám veliký problém. Jedná se o Roomstra s motorem 1.9 TDi 77Kw kód BSW. Stav tachometru 151000tis km. Problém je se spotřebou oleje, jedná se o hodnotu 5l na 1500km. Nechal sem vyměnit gufera ventilů, osobně sem kontroloval turbo, jak vůle tak zkouškou s odpojeným výfukem a výtlakem z turba, ani z jedné strany to olej nehází. Měřil jsem i kompresi, která je výborná, rozdíl mezi válci je max 0.2Mpa, a průměr je 3.4Mpa. Sem s toho už mimo, nenapadá někoho nějaká další možnost kudy může olej unikat? Ještě podotknu že netěstnosma na motoru to není, olej se spaluje a hulí to modře.
  10. Ahoj, mám problém, přestali mi svítit přední světla a nesvítí ani kontrolka potkávacích světel, nic méně dálková světla fungují a to jak blikání tak i páčkou do předu. Myslíte že je chyba v přepínači světel nebo je v elektro výzbroji ještě nějaké telátko či tak něco? Díky za rady. Ještě dodám že žárovky a pojistky jsou v pořádku.
  11. Za 12 tis udělám bez problémů generálku celý přední nápravy a ještě zbyde na výměnu oleje. Ceník servisů je skutečně k smíchu ale zas když to sou lidi ochotni zaplatit tak je to asi v pořádku.
  12. Dost často se setkávám s motory bls u kterých se rozhodla ojnice třetího válce že se proletí a koukne ven. Tech tipů motorů je víc ale nejčastěji právě tento. Mají však společné že jsou vybaveny DPF. Diskutuje se o tom že v určitém režimu jízdy vzniká díky filtru ve válci jakési víření nebo co při kterém dochází k nějakému kmitání pístu. Asi bych to nějak nerozmazával protože to jsou jen myslím domněnky. Ale je fakt že s tím filtrem to něco společného mít bude. Uvažuji o výměně mojí věrné F1 ATD za Roomstra a vzhledem k pověsti motoru BLS bych rozhodně volil motor BSW. Otázka zní jak je na tom tento? Je bez DPF a o cestování ojnic jsem také neslyšel. Máte někdo nějaké zkušenosti se zavadami?
  13. Je to co si všímám individuální, jednomu to hučí při zatáčení, druhému při jízdě rovně. Každopádně samotný zvukový projev je pokaždé stejný, nízkofrekvenční tón měnící se při změně rychlosti. Osobně bych neváhal a ložiska vyměnil, už jen pro dobrý pocit, stejnak je řešení takovýchto závad na nápravách víceméně pokus omyl.
  14. Podle toho že to hučí jen při zatáčení bych to spíše tipoval na vnější homokynetický kloub, prověř zda není spadlá či děravá manžeta a jestli je nějaká větší znatelná vůle v kloubu.
  15. Já děkuji za kladné hodnocení, sám jsi byl svědkem že se taková výměna vyplatí. Za kvalitu ložisek ručit nemohu ale ložiska od Fagu jsou ověřený a za rozumnou cenu a v případě montáže správným způsobem vydrží dlouho.