Přejít na obsah

Refi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    61
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 488 zobrazení profilu

Oznámení Refi

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Caute, mam stejný problém, čídla sem měnil, 3x měněný termostat. Při mrazech musím mít vypnuté topení aby se alespoň po 20 km ohřál motor. Pokud mám topení zapnuté tak se neohřeje skoro vůbec ani po 20 km. Je nějaká jednoznačná odpověď kde by se mělo hledat dál ? Zkusit ještě jednou vyměnit termostat ??
  2. A nevíte kde se daj sehnat.. ? mě přijde že na netuz už nejsou.. :/
  3. A nevíte kde se daj sehnat.. ? mě přijde že na netuz už nejsou.. :/
  4. Caute, mátě někdo zkušenosti s touto loketkou ? http://www.auto-doplnky.com/loketni-operka-skoda-fabia-i-cerna-adcsb137c.html mockrát díky za připomínky...
  5. Najeto mam 174000. Nedávno jsem delal obě strany ramen.. oba silentbloky. Dál by vymeněn pravé uložení tlumiče a ložisko v něm + tyčka stabilizatoru taky na pravo. geometrii sem pak nedělal... navíc gumy po zimě co jsem nasadil sem nevyvažoval... nevím zda to může mít vliv. Jinak v létě bylo měněný úplně celý řízení za nový... takže tyčky čepy jsou taky nový... Tlumiče nevim.. ty asi nikdy dělaný nebyly... Po dnešní jízdě sem už asi zjistil co přesně mi dělá pocit, že mi auto "líta" a ustřeluje do stran.. . Když jsem začadil... a sešlápl pedál tak se mi volant otočil sam od sebe do prava asi o 10° a při sešlápnutým pedálu sem mohl řídit... s tím, že když sem jel rovně tak volant musel bejt otočen o těch 10°. Jakmile sem pustil nohu z pedálu tak se volant zase zpět vrátil do původní polohy... po sešlápnutí plynu se opět otočil... a pořád dokola... timpádem sem měl pocit, že mi to dělá při řazení.. ale ve skutečnosti je to způsobeno přidáním plynu... jakou to může mít souvislost ? jinak abych odpověděl... opravdu nejsem typ řidiče co jezdí jak čuně... řadim v klidu.. bez žádných zbrklých přidávání plynu ani pouštění spojky
  6. Zdravím vás, mám takovej oříšek. V zimě sem jezdil na 185/55/ a po zimě sem si přezul na alu 195/50/15. Nicméně po přehození kol se mi zda že volant občas divně cuká.. jakoby trošku zatočil... a pravidelně mi to dělá když řadim z trojky na čtyřku... šešlápnu spojku.. zařadím 4 a při pouštění spojky mi jakoby ztuhne řízení a pak hned cukne volant... vůbec nechápu jakou to může mít splečnou souvislost... máte někdo představu co to může bejt ? Já chápu, že širší gumy můžou víc manipulovat z řízenim.. ale při řazeni ???
  7. Zdravím všechny.. chtěl bych se Vás zeptat na jednu záležitost. Nejsem žádný odborník, ale nedá mi to se nezeptat. Z řídící jednotky motoru mi jde 6 hadiček... dnes sem zjistil, že hadička č. 4 vede nněkam kolem motoru za váhu vzduchu.. a na jejim konci nic neni.. prostě je jakoby vypojena.. hned u ní je takovej zelenej čudlík (nejspíš čidlo) kam mi přišlo, že logicky patří... tak sem jí tam nastrčil s tím, že mi nejspíš někdy za jízdy vypadla.. ale když sem natočil motor tak za 3 sekund chcípnul a už sem ho nenatočil... otevřel sem kapotu... hadičku odpojil.. z ní zasyčel vzduch.. a po odpojení sem zas auto normalně nakopnul. Zajmá mě, zda je normální, že je ta hadička odpojena ? A k čemu vůbec hadička č,.4 slouží ? Jedu teď na dovolenku 800km tak bych nerad aby na mě čekalo nějaký překvapení. Předem díky za odpověď.
  8. Tak sem ho pořádně projel... 130 km.. z vypnutým i zapnutým topením... vytáčel sem ho... ale motor se proste neohrřál a teplota kolikrát i sama klesala.... nahoru dolu... termostat ok ... myslíte že by to mohlo být čidlo ?
  9. Caute, Mám následující problém. Když vyjedu tak se mi motor dokáže ohřát max na 80 °C a pokud jedu z kopce a necham vyřazeno a nebo necham zařazenou rychlost či jen stojim na místě chvilku tak mi ručička klesá jakoby se motor chladil. Zkoušel jsem vyměnit termostat ale tím to nebylo... problém je pořád stejný. Poradíte čím by to mohlo být ?
  10. tady je http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=81113
  11. Caute, nedopatřením jsem dostal místo loketní opěrky DAO409001 orig do Fabie loketku do fabie II DAO700001. Myslíte, že tam půjde namontovat ? Zkoušel to někdo ? http://www.cc-autodily.cz/opera-loketni-fabia-or.html http://www.cc-autodily.cz/opera-loketni-stredova-1_1.html
  12. Čaute, mam 1.9 tdi a prumernou spotrebu mam cca 4,7 . Dneska sem ale jel do nakejch 280 km a rucicka nadrze ukazovala chloupek pres půlku... po dojezdu sem byl na ty čárce co je kousek před označením rezervy... přijde mi to najednou docela dost... pritom palubni pc ukazuje porad spotrebu kolem 4,7. Nevite kde muze bejt problem ?
  13. Čuate lidi, taky pozoruju,že mi nějak klesl výkon. Mam při každym řazení pedál až na podlaze abych auto trošku vytočil do 2,5. Zrovna nedávno sem měnil olej.. snad to s tim nemá nic společnýho.. dal sem mu 5w 40 takže asi ne. Pozoruju ale ještě jiný věci a nevimzda to nemá s tim neco společnýho. 1. občas se mi stane, že když se zahřeje motor tak vidím že teplota ukazuje lehký přehřátí motoru a stzejně tak víc nafty v nádrži. Když ale vypnu motor tak ukazatele klesnou... chvilku se držej v jednom místě a pak se všecky zaklepou a klesnou až dolu. Po dalším startu je teplota a nafta už na svém místě ? co to může být ? 2. Když jedu, vyšlápnu spojku a vracím ji zpět tak mi to trošku jakoby klepne v pedálu na plyn. Čím to je ? 3. Nikdy sem to nesledoval... ale je normaální, že pedál na plyn je v mnohem nižší poloze než brzda a spojka ? Poradíte někdo ?
  14. Jo to jo, spíš sem myslel podle značky.. jestli je v tom rozdíl..
  15. Čaute, jakou používáte brzdovku ? Jsou v nich nějaké rozdíly ?
×
×
  • Vytvořit nový...