Přejít na obsah

misha83

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli misha83

  • Narozeniny 02/10/1983

Oznámení misha83

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Reacting Well Vzácný
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zapomněl jsem zmínit, že to není stálá závada. Dělá to jen občas, ale poslední dobou stále častěji. Třeba ve čtvrtek normálně zabzučelo a start na benzín v pořádku. Pak jsou starty, kdy prostě čerpadlo nezabzučí a musím udělat přímý start na Lpg. Mám asi potvrzeno, že to se zamknutím, nahnutím auta a stavem paliva (teď mám větší polovinu nádrže) nesouvisí. Asi začnu připojením kontrolní žárovky na čerpadlo a hlídáním zda tam po otevření dveří vůbec přijde šťáva.
  2. A máš tip kde může být problém?
  3. Ne, protože vždy když nespustí po otevření dveří, motor startuje, ale nenaskočí 🤷🏽
  4. Ahoj Škoda přátelé Mám problém, že po otevření dveří řidiče se mi nespustí palivové čerpadlo a tak startér následně točí, ale motor nechytne ani na několikáté. (Přímý start na LPG mě vždy zachrání, ale poslední dobou je to čím dál častější). Nepomůže auto zavřít, uzamknout, odemknout. Prostě neozve se to zabzučení po otevření řidičových dveří. Svazek ve dveřích jsem si opravoval cca před rokem nebo dvěma nahrazením ohýbací části novými vodiči. Mám podezření na zámek ve dveřích a mikrospínače, ale nevím jak to přes Vag testnout. Prosím o rady, děkuji
  5. Nazdar skupino Taková dnešní příhoda...sousedi naproti v garáži opravujou stahovačku spolujezdce na F1. Jeden zaúkoluje druhého potřebou 6,5 klíče a ten ho jde hledat...říkám si: jestli ho fakt najde...🤔 Není čas, sedám do auta a chci po pár dnech parkování v garáži nastartovat. Motor na benzín točí a ani škyt. Počtvrté startuji přímo na LPG a chytne. Nechám zahřát na cca 60 a vypínám. Zkouším na benzín a zas ani škyt. Startuji na plyn a jdu pro diagnostiku. Standartně na motoru 2 chyby (nemám druhý kat): nízká účinnost katu a druhá lambda. Tak klasicky mažu a zároveň udělám prodloužení pevného intervalu z 5000km na 12000km + reset servisního intervalu, který mi max 2 týdny hlásí, že je třeba udělat (na olej mám odjeto těch 5000km). Odpojuji diag a chípnu to. Najednou vše v pohodě...ověřeno třemi starty na benzín.... WTF???😲
  6. čau bude lepší, když ho tam mít budeš. přece nechceš, aby tě každý předjížděl jen proto, že smrdíš
  7. Maxidot mám. Originální tažné ne. Jaký to má vliv?
  8. nakódované to již mám-25743 po připojení vozíku mi zhasíná mlhovka, ale nevypne mi to couvací pípáky a ani nepřidá tu kontrolku s jedničkou na přístrojovce máte někdo radu? děkuji
  9. Zdravím vespolek Prosím o radu co se kolem toho týče. Při každém startu mi bimbá závada na airbagu a ve výpisu závad je toto: Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153) 32-10 - Resistance too High - Intermittent Máte s tím někdo již zkušenost? Díl bude na výměnu? Znáte někdo cenu? Děkuji
  10. já mám také dotaz:-) musí se to dodatečně nakódovat? mám neorigo tažné se spínačem v zásuvce a dle návodu připojený kablík v asistentovi. bohužel mi to vozík nepozná a asistent mí při couvání křičí... před face
  11. kdo se najde jako první na přezutí na letní?
  12. jen přidám....máte někdo tušení jak sundat háček zezadu zadní sedačky? Děkuji:-)
  13. jen se zeptám je tohle použitelné pro F2 předface? http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-VAG-COM-12-12-0-VAG-11-11-6-VCDS-HEX-CAN-USB-Interface/1806021063.html jde mi hlavně o posunutí servisu o další rok, víc se v tom šťourat nehodlám díky
×
×
  • Vytvořit nový...