Přejít na obsah

marfan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2390
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

1 Sledující

Návštěvy profilu

11077 zobrazení profilu

Oznámení marfan

  1. Takto mokré by to tam nemalo byť, či to tadiaľ tečie alebo nie, je najlepšie toto sanie demontovať a otestovať jednoducho natlakovaním a vložením do vody zo studenou vodou.
  2. Mám ročník 2022 a tiež mi pískajú ale kašlem nato, síce niekedy na mňa pár ľudí pozrie čo to ale pokiaľ to brzdí ako má tak neriešim. Ono je to zmesou doštičiek, kupujú zasa nejakú čo veľa vydrží tak to potom takto dopadne. @rostak475 mám za sebou brzdenia aj zrýchlostí cez 200kmh na 80-100kmh a kotúče zatiaľ nezvlnené.
  3. To čidlo na kľuke si neskúšal vymeniť ? mňe najskôr pár krát divno bežal voľnobeh, potom na dialnici to nevedelo radiť a potom jedného dňa našťastie doma mi auto nešlo naštartovať a čidlo na kľuke išlo do večných lovíšť. Mám tam teraz nejaký aftermarket za 18€, origo mam pripravené keby tento robil problémy.
  4. Dali sa original, keďže akurát v tej dobe fakt nič iné nebolo k dostaniu. Dokonca jeden piest sa robil na objednanie v škodovke až. Ale ak by som to dával robiť znova na Leone čo mám tak dám kľudne aj piesty zo staršej generácie 2litrov tie mali ten krúžok 3mm.
  5. Ako to dopadlo ? Mám komplet z generalkovaný motor. Nové piesty s krúžkami a olej to zatiaľ neberie. Ono od opravy mám 18tkm asi najazdené a cca rok.
  6. Skúsil by som test, daj si do manualneho radenia hod tam 4st. A daj plná plyn pri cca 1300ot ak sa turbo bez problémov nafukne tak je regulácia OK, ak ti to hodí pri nejakých 1700-1800ot do núdzaku tak je regulácia zaseknutá/zašpinená/nefunkčná. Ono pri 1700ot je požiadavka v original SW na 1,7baru takže vtedy regulácia musí maximálne zavrieť lopatky aby turbo roztočilo. Druhý pokus je taký, že asi v 2500ot dáš plný plyn na 3st/4st a točíš to do maxima. Ak to to hodí do núdzaku tak je dosť možné, že stred turba je už vhodný na opravu/repas. Presne takto isto som si otestoval ja osobne či to je regulácia alebo samostatné turbo. V prvom prípade to stačí vyčistiť v druhom prípade to treba opraviť.
  7. marfan

    Tlumiče

    Gumové časti by som dal buď original alebo Lemforder. Ložisko, horné uloženie dávam iba origo ak to chcem mať na dlhšie ak nie tak Meyle alebo FEBI. @suri. bude mať ale asi viac skúsenosti ale ja som dával aj sebe aj bratovi a aj na pár iných Octavii Lemforder alebo Origo a drží to. Ono aj tak veľa veci bolo stále origo aj po 200tkm len sa to vymenilo ako komplet kvôli tlmičom.
  8. Známy si to tiež dával robiť v čechách tuším tiež v Brne. Ono ja som sa pýtal, troch kamarátov mechanikov či nato majú veci a nemajú resp. na rozvod ano ale na to nastavenie snímača nie. Pýtal som sa aj v autorizákoch dvoch a aj oni povedali, že si ten prípravok na ten snímač požičiavajú. A ževraj ten prípravok ani aktuálne dostupný nieje, čo mi hovoril jeden z tých kamarátov lebo to zháňal pretože viacerí ľudia sa nato už pýtali. Škoda tejto zložito nastavujúcej blbosti inak by sa to dalo lacno servisovať.
  9. Ano ten. Ja som tomu ani neveril, že to pomôže pokiaľ sa nevymenil. Mám doma pripravený aj pre druhu RS.
  10. Mne to robilo pravidelne sa opakujúce sa vibrácie do sedadla, tiež som mal pocit, že to ide zo zadnej nápravy. Tiež to bolo akoby poskakovanie akoby také strrpanie podvozku alebo niečo také. Po výmene toho silentbloku to prestalo. A to aj keď mám tvrdy podvozok to tam neni.
  11. Popraskaný bol.......menený po 250tkm. Mne to robilo ako pravidelne opakujúce sa vibrácie do sedačky, Po výmene som to necítil vôbec. Teraz mám 315tkm už a stále všetko ok. Na Leone je tiež popraskaný ale vibrácie žiadne, aktuálne má 290tkm už nabehané, rozdiel je ten, že to má adaptívny podvozok a na Octavie mám tvrdé tlmiče Bilstein B8. Ale podľa skúsenosti vibrácie nemajú nič spoločné s tlmičmi. Náboje som mal menené postupne všetky a nepomohlo, vymenené boli najskôr original tlmiče nepomohlo, vymenil som niektoré silenbloky na zadnej náprave tak isto nepomohlo, až som dostal typ na ten silentblok napravnice a pomohlo. Nerozumiem ale prečo to až tak ovplyvnilo tie vibrácie. Skúšal som aj nové disky, nové pneu, iné disky z iného auta kde to netriaslo a nič. Inak dokonca na Leone som mal tri disky ohnuté a to dosť a nebolo to skoro cítiť. Po vyrovnaní to ide ako v perínke.
  12. zatial len čiastočne, vyčistili sa sacie ventili vymenilo sa turbo, dal som aditivum do benzínu ale stale to neni vyriešené S autom som bol na STK. EK prešlo bez problémov perfektné hodnoty to malo. Stále mám problém s tým, že to trhá pri akcelerácii v určitých otáčkach. Nejde to vytočíť viac ako na 5500ot. A spotreba benzínu je tak o 1,5l až 2litre vyššia akoby som čakal.
  13. Určite netreba. Ono ešte pred kuchaním DPFka si vieš jednoducho skontrolovať funkčnosť katalyzátora. Stačí spustiť servisnú regeneráciu a ak ti nevie dosiahnuť aspoň 400°C na vstupe tak je katalyzátor na odchode ak bez problémov tak je v poriadku. Na jednom passate 2.0TDI sme tak zistili, že je kazalyzátor KO. Po tom ako sa zohnalo upchaté DPFko prehodil iba katalyzátor tak auto jazdilo bez problémov ďalej.
  14. To, že ti regeneruje DPF po 90km neznamená, že je DPFko mŕtve to si pekne na omyle. Mŕtve je vtedy ak máš prasknutú keramiku a čierny výfuk od sadzí. Ak ti regenereuje po 90km tak je tam len vysoký protitlak na DPFku nič viac. Proste je upchaté či už vysokým nájazdom, či už tým, že ti žerie olej alebo vodu alebo ich kombináciu alebo sú vadné vstreky alebo veľmi krátkymi jazdami. Ak nieje prasknutá keramika DPFka tak jednoznačne najlepšie je dať vyčistiť a ver tomu, že ak ostatné veci máš v poriadku tak regenerácie budeš mať 400-700km. Toto je len za predpokladu ak máš aktuálne zregenerované aspoň 30% z celkovej hmotnosti spalitelného popolčeka inak ti regenerácia bude pokračovať. Skôr po chipe to je iné auto. Ak ti to nedymí tak to prejde ak ano tak nie. Ak je technik STK znalý tak to dá ako Cečkovú chybu pretože auto je v inom stave ako výrobca auto homologoval. Ale väčšinou to vôbec neriešia. A ešte bonus k tomu "kuchaniu" DPF smrdí ti to ako AVIA alebo V3S. Jedine ak si nechal katalyzátor v tom prípade palec hore lebo to väčšina odstráni a potom sa za takýmito autami nedá chodiť.
  15. Nízko tlaké EGR je priamo na DPFku namontovane. Je to taký šulec z boku DPFka. Cez ten chladič idú už čisté spaliny bez sadzí do sánia. AGR ventil je namontovaný na pravej strane na chladiči sania a tu idú spaliny ešte nevyčistené od sadzí, čiže motory s emisnou normou EURO 6 majú EGR aj AGR a majú viac špinavé sacie ventily a celkovo je ten motor viac špinavejší ako motory emisnej normy EURO 5
×
×
  • Vytvořit nový...