Přejít na obsah

Lewis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1336
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Lewis

  • Narozeniny 10/24/1984

Kontaktní metody

  • ICQ
    201132654

Návštěvy profilu

3164 zobrazení profilu

Oznámení Lewis

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. O teto vymene bych pochyboval. Bude potreba provest ochranu soucasti tj. Navsteva Skoda-auto a tam to bez dokladu kde se radio vzalo neudelaji. Respektive nemeli by.
  2. A já zrovna koukal na podmínky soutěže a je to jen pro vozy Fabia I a II takže mě asi vymažte....
  3. Lewis

    Velikost disků

    To netušim... Můj tip je že R18 má větší styčnou plochu a zase geometrie (střed pneu) musí být krapet trochu jinde... Navíc není u R18 poznámka jen se sportovním podvozkem? Protože tím snížením se mění kinematika a rozložení kde by měla být styčná plocha...
  4. Lewis

    Velikost disků

    5mm na geometrii nemá nijak veliký vliv... ale vem si, že kupříkladu vůču té zmiňované 6x16 ET45 je pomyslná osa gumy uprostřed... Když si spočteš kde bude u 7x17 s ET 54 tak bude asi o 3mm ven z auta na každé gumě.... Zaručeně je tam jiná šíře gumy vid. 205/50 R16 vs. 225/45 R17? nevim ten rozměr.... takže inženýři spočítali, že širší guma při nějak nastavené geometrii potřebuje mít ten prostředek krapet jinde... Ale jak řikám 100% to určitý nepatrný vliv má ale i já to u svého auta mám milimetr sem a desat tam....
  5. Lewis

    Velikost disků

    Nebudu sem dávat vícenásobnou citaci... reaguji na víc lidí...... Samozřejmě že 5mm rozšíření nápravy na každé straně ovlivní všechno a je předmětem diskuze o kolik. Životnost jednotlivých dílů ponechme stranou. Zazněla tady geometrie. Ano i ta by potřebovala seřídit jinak. U rozšíření by kola již neměla být "jen" v rovině, ale třeba mírně sbíhavá. Také pérování bude mírně měkčí. (větší páka) Pocit z řízení??? Ten se mění řekl bych rapidně. 5mm většího rozchodu na každé straně změní rameno rejdové osy, která má veliký vliv na stabilitu a kupříkladu na samostabilizaci řízení v případě brzdění apod. Viditelné rozšíření u Piškota... Piškot nemá jen o 7mm jiné ET proti předepsaným 17" diskům. Má také jinou šíři. Místo 7" má 8" což je 1/2" na každé straně... Což je skoro o 2cm.... (1/2" a těch 7mm na ET) v porovnání s nějakým diskem 15" který má 6x15 ET42 tak je to již přes 3cm ven z auta... Zális je jen místo kde je střed pneu, nebo disku pokud chcete. A aby to nevypadalo, že jsem jen rejpal, co se po vás vozí.... Jezdím taktéž na discích 8x17" ET35 a s podvozkem o dobrých pár cm nižším... A je mi naprosto jasné, jak tímto měním střed kývání nápravy, rameno rejdu, a vůbec komplet kynematiku nápravy. Není nad to jak to vymysleli v originále, jenže tak jak to máme třeba s Piškotem to prostě vypadá lépe...
  6. Lewis - Roomster S .... Fabiaster???
  7. Lewis

    Chiptuning

    Před chvílí mi volal kamarád že se vsadili a jestli jsem mu schopen říct, jak se chová ř.j. při tomto režimu. Řekl jsem to obdobně. Ovšem jde pouze o zážehové motory. U vznětových začne dávkovat palivo až těsně před volnoběžnými otáčky. Ekar: Brzdím, brzdí, brzdíme, brždíš...
  8. číslo dílu je 6LL 407 183 Já měnil jen tento díl a nebyl s tím žádnej problém.... (Jen takové vypozorování: projeví se mnohem intenzivněji vibrace od motoru. U mého 1,4 TDI dost nepřijemná záležitost. Citelný je to i u 1,9TDI. S benzínem nemám zkušenost.)
  9. Lewis

    Xenony

    Dle mého názoru ne. Ale je to názor, nemám s tím osobní zkušenost.
  10. Já si nemyslím že dochází k vyrovnání výšky světla pomocí motorku za jízdy... FI to měla udělaný na po nastartování takže pokud jsi nastartoval a pak naložil auto tak to oslňovalo jako klasická Fabia s H7.
  11. Lewis

    Xenony

    Hele kluci klid. Já jsem to jen prolítl. Ohledně toho dotazu tak jsem pochopil že ten člověk má fabii po faceliftu kde je dení svícení žárovkou u mlhovek to se zapne automaticky a jestli jsem ho pochopil tak chce dát xenon do těch mlhovek. Odpověď je že to fungovat nebude. Pokud chce dát do hlavních světel tak odpověď je že to jde, ale může to zlobit protože tam má corner a natáčení... (zda jsem to pochopil, protože pro mě číst slovenštinu bez háčků a čárek je asi jako bavit se s polákem... jde to ale pomalu...) Ekkar: Já jsem taky automatiku vypnul, ovšem musím říct, že u mě to fungovalo tak, že jsem otočil klíčem a nic nesvítilo jen palubka a obrysovky a až po nastartování se rozežhly H7. Nicméně právě těm balastům to nedělalo dobře a většinou pravé světlo nenaběhlo...
  12. Když posadím auto níž ta trpí celá karoserie, zejména potom horní uložení a také veškeré sváry v karoserii, interiér atd... Snížením vozu netrpí ložiska, to je součást neodpružené hmoty... Dalo by se polemizovat o ramenech... Ložiska, ramena a klouby a potom vše ostatní trpí nasazením větších kol s nizkoprofilovými pneu a zejména potom s nižším ET...
  13. Ibizu jsem měl 6cm vanou od země.... jinak řečeno krabička cigaret na stojato neprošla musela ležet na boku... Rooma mám zatím asi 8-9cm ale protože je tam celodekl od předu až po zadek tak je těch 6cm taky někde v místě kde je vana... Naprosto běžně škrtám v zimě o hrudky ledu a při nájezdu na obrubníky při prakování uložením zadní nápravy.
  14. Lewis

    Vzduchové filtry

    Ale standartní auto má podtlak nahoře... Ne pod podvozkem... Nebavím se o speciálech na závody nebo dokonce o formuli, ale o standartním autě. Nevidím důvod proč by měl být pod podvozkem podtlak. Navíc toto řeší i konstruktéři, protože za jízdy se snižuje přilnavost vozu a tím i stabilita, protože ja vlastně vysávám nahoru. Nebo se pletu?
×
×
  • Vytvořit nový...