Přejít na obsah

Lewis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1336
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Lewis

  • Narozeniny 10/24/1984

Kontaktní metody

  • ICQ
    201132654

Návštěvy profilu

3371 zobrazení profilu

Oznámení Lewis

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. O teto vymene bych pochyboval. Bude potreba provest ochranu soucasti tj. Navsteva Skoda-auto a tam to bez dokladu kde se radio vzalo neudelaji. Respektive nemeli by.
  2. Lewis

    Myška

    Zdovolením se zapojím do debaty. Jako zainteresovaný (1,4 TDi) snad mohu. Motor 1,4 TDi je zvukově skutečně tragický. Co se týče spotřeby je vše hodně závislé na způsobu jízdy. Já dokáži jet za 3,8/100 i za 7,8/100 tu samou trasu. 75% mimo a 25% v obci. Dlouhodobý průměr mám 5,9/100. Není to zrovna úsporný motor, nicméně je to tak, že si nemá na co zvyknout. 4x do týdne jede 6x za den 3km, jeden den stojí a 2x do týdne jede delší trasu cca 90km. A když už se zahřeje tak se chci trochu svézt, takže ho nešetřim. Chci tím říct, že Ti spoustu lidí bude tvrdit, že 1,4 TDi je úsporný agregát, který jezdí za 4,5/100 mimo obec a na dálnici a já Ti řeknu, že jezdím za 5,9 z čehož spoustu lidí usoudí, že to úsporný není a že by si koupila o 100 tis. kč lacinější benzín, s kterým by jezdila za 7,5... Co se týče dynamiky tak mě stačí. Já osobně mám 95 koní a 250Nm... Nechci pochybovat o dynamice 1,4 16V... Ty motory se dost liší a záleží na konkrétním kuse. Kamarád v Ibize na něj nadával. Byl "rozchlastanej" a moc nejel. Druhej ho měl v Leonu a šel 210 na dálnici, rozsekal na něm 3 převodovky, najel na autě 210 tis km a jezdil se spotřebou 6,5/100. PS: 1,6 TDI se spotřebou 4,2 v Octě? Dost dobrý na to, že jde o CR, který není tolik úsporný jako PD. Otec to má v GVI a spotřeba 5,6. Má tedy 77kW né ten slabší, ale PD bylo PD. PS2: osobně bych koukal po Roomsteru s 1,9!!!
  3. Lewis

    Myška

    Ty mlhy ještě máš?
  4. Lewis

    Myška

    Piškot reahoval s tou chladičovkou dřív.... a to by mohly být jiný i chladiče... No a co jsem koukal do otevřeného motoru tak FL má uplně jiný horní uložení.... skoro jako OI. (Což by ovšem nebránilo přestavbě...) Na aukru jo.... kouknu se po nich... Osobně se mi nejvíce líbí kulaté mlhovky a divím se třeba Piškotovi, že je vyměnil. Já bych dal vedle kulaté mlhovky kulatou diodovou s denním svícením...
  5. Chudák malej, ale pokud se to opraví, že to nebude poznat tak v pohe.... Já jsem zase zastavil na parkovišti.... všude sních a nikde místo, ale já potřeboval jen naložit rodinku... takže jsem nic nevymýšlel zastavil za autama uprostřed náměstí... zaparkované auta jsem kolmo na sebe po pravé straně. manželka se synekm připravení, otevřou dveře já přezutej ze zimních bot nebudu vylejzat otočím se koukám jak malýho připíná do sedačky a poněkud s ním zápasí a na to řiká si snad dělá prdel? nevěděl jsem o kom mluví... na to se ozvala rána a do předního blatníku mi nacouvala fabie... Manželka řiká jsi slepej nebo co? tak jsem začal troubit... asi až potom poznal, že do něčeho najel... Omluva? Já vás neviděl... nevim jestli to udělal naschvál nebo jestli mě neviděl ale vzhledem k tomu že mu bylo asi 18 a omlouval se mi asi 10x mě vážně neviděl.... kdyby tam někdo šel tak ho zajede... řekl jsem at mi zmizí z očí že to není ani škráblý.... bohužel při bližší ohledání jsem zjistil že nesedí spára mezi blatníkem a nárazníkem a při pohledu zepředu jsem zjistil že pravý blatník je zmáčklej o nějakej centrimetr dva dovnitř... na jařde to rozeberu a nějak vytáhnu.... V porovnání s tvým prkotina ale taky nasere....
  6. A já zrovna koukal na podmínky soutěže a je to jen pro vozy Fabia I a II takže mě asi vymažte....
  7. Nemám slov.... Snad jen ŠKODA!!!
  8. Já se nechci rozeisovat o mém osobním problému s klimou a topením v cizím tématu (svoje nemám), ale prostě to nechladí tak jak bych si představoval a v porovnání s předešlým autem (Seat Ibiza 6L r.v. 2006) to chladí na nic. A u Ibizi jsem vždy řikal nojo španělé nepotřebují topit na jihu a tak stojí topení za ho..o, ale to jsem netušil, že "český" dieselový roomster může topit ještě hůř...
  9. Nevim jak ve faceliftu... Ale v předešlé verzi klimatizace označená jako climatic teplotu drží na přednastavené hodnotě... Proto poloautomatická. Rozdíl v automatické je ta, že si sama nerozhodne kam a jak hodně foukat. Takto nějak to vysvětluje literatura... Skutečnost je jiná a funguje to jako mechanická klimatizace s tím rozdílem že u klasiky mechaniky dokáže být v autě zima i v pořádném vedru. Já osobně nevim čím to je, ale i když mi klima jede naplno a jsou ty vedra, která dokáží v ČR být tak mi v autě zima není... (přikládám to docela velkému prostoru v autě a také své zhýčkanosti...)
  10. Climatic tam je... (Je to označení této klimatizace. Označují ji jako poloautomatickou.) Climatronic je plně automatická a ve verzi scout a myslím že v každé verzi u roomstera je příplatková...
  11. Lewis

    Velikost disků

    To netušim... Můj tip je že R18 má větší styčnou plochu a zase geometrie (střed pneu) musí být krapet trochu jinde... Navíc není u R18 poznámka jen se sportovním podvozkem? Protože tím snížením se mění kinematika a rozložení kde by měla být styčná plocha...
  12. Lewis

    Velikost disků

    5mm na geometrii nemá nijak veliký vliv... ale vem si, že kupříkladu vůču té zmiňované 6x16 ET45 je pomyslná osa gumy uprostřed... Když si spočteš kde bude u 7x17 s ET 54 tak bude asi o 3mm ven z auta na každé gumě.... Zaručeně je tam jiná šíře gumy vid. 205/50 R16 vs. 225/45 R17? nevim ten rozměr.... takže inženýři spočítali, že širší guma při nějak nastavené geometrii potřebuje mít ten prostředek krapet jinde... Ale jak řikám 100% to určitý nepatrný vliv má ale i já to u svého auta mám milimetr sem a desat tam....
  13. Lewis

    Velikost disků

    Nebudu sem dávat vícenásobnou citaci... reaguji na víc lidí...... Samozřejmě že 5mm rozšíření nápravy na každé straně ovlivní všechno a je předmětem diskuze o kolik. Životnost jednotlivých dílů ponechme stranou. Zazněla tady geometrie. Ano i ta by potřebovala seřídit jinak. U rozšíření by kola již neměla být "jen" v rovině, ale třeba mírně sbíhavá. Také pérování bude mírně měkčí. (větší páka) Pocit z řízení??? Ten se mění řekl bych rapidně. 5mm většího rozchodu na každé straně změní rameno rejdové osy, která má veliký vliv na stabilitu a kupříkladu na samostabilizaci řízení v případě brzdění apod. Viditelné rozšíření u Piškota... Piškot nemá jen o 7mm jiné ET proti předepsaným 17" diskům. Má také jinou šíři. Místo 7" má 8" což je 1/2" na každé straně... Což je skoro o 2cm.... (1/2" a těch 7mm na ET) v porovnání s nějakým diskem 15" který má 6x15 ET42 tak je to již přes 3cm ven z auta... Zális je jen místo kde je střed pneu, nebo disku pokud chcete. A aby to nevypadalo, že jsem jen rejpal, co se po vás vozí.... Jezdím taktéž na discích 8x17" ET35 a s podvozkem o dobrých pár cm nižším... A je mi naprosto jasné, jak tímto měním střed kývání nápravy, rameno rejdu, a vůbec komplet kynematiku nápravy. Není nad to jak to vymysleli v originále, jenže tak jak to máme třeba s Piškotem to prostě vypadá lépe...
  14. To byl úmysl mít scouta... Dokonce jsem chtěl i tuto barvu. Jenže prostě pastelové a výraznější barvy jsou lepší... Teď toho možná lituju, ale není na výběr... Bílej roomster se mi líbí jen normální, protože scout s těma plastovejma nárazníkama vypadá jak užitkáč...
×
×
  • Vytvořit nový...