Přejít na obsah

Soutěž - ( nejen ) nej Fabia


6 témat v tomto fóru

    • 131 odpovědí
    • 157.7k zobrazení
  1. Fabia 2010 -FINÁLE

    • 9 odpovědí
    • 16k zobrazení
  2. Fabia 2010

    • 21 odpovědí
    • 18.5k zobrazení
  3. "SMOLAŘ ROKU 2010" 1 2

    • 28 odpovědí
    • 22.8k zobrazení
  4. FABIA 09

    • 21 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
  5. Fabia 2009

    • 3 odpovědi
    • 10.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pokud jste se někdo setkal s podobným problémem nebo vás napadá co to způsobuje, tak prosím o radu.
    • Ahoj, před 2 lety jsem vyměnil vadný termostat (furt otevřenej) a přestalo to chladit, tak se tam dal čistič chladiče a to nepomohlo. Avšak se mi podařilo přehoupnout přes 90 stupňů a začalo to foukat do chlad. kap. Takže se udělalo těsnění (ale bez pořádnýho zarovnání hlavy) a vyměnil se i termostat (kterej byl furt zavřenej) a i chladič. Od tý doby nefouká nic do vody, avšak se mi tvoří tohle na stěnách chladící nádobky. Přikládám foto po vypuštění kapaliny.   Nevím jestli to neudělal ten čistič. Nebo jestli se blbě udělalo to těsnění. Ještě mě i napadly spaliny, který se tam můžou dostávat přes chladič EGR/praskla hlava/blok. Pokud to je olej, tak to ještě může bejt chladič oleje?   A možná se mi ztrácí i kapalina.. ale to nemůžu říct 100%, protože je to fakt málo, pokud se to děje a já mezitím vždy vypláchnu tu nadobku chlad. kapaliny.   Samotná kapalina se mi zdá, že nemění barvu, přikládám foto vypuštěné kapaliny.   Opravdu se jedná čistě jen o usazeniny, které se tvoří na stěnách nádržky. Tyto usazeniny jsem našel i na stěnách hadice, která vede kapalinu směrem do chladiče.   Žádná emulze nebo šlem se mi netvoří.     Struktura toho je taková mazlavá... někde je více "pevnější" a někde zas vůbec. Přikládám foto kousku té usazeniny.   Jedná se o Octavii 2 rs - BMN motor.
    • Nasel jsem k tomu jen toto. Snad nekdo poradi vic.
    • Proč před založením nového tématu nehledáš? Téma o zatékání do interiéru zde již dávno je. LOCK. 
    • Má to 504 / 507 jako ten Shell, tak by se nemělo stát nic. Pokud výrobce požaduje 504 / 507, tak to musí stačit. Myslím, že oleje pro EURO IV...... a podovné "přívlastky" jsou jen marketing a reklama.
×
×
  • Vytvořit nový...