Jump to content

j57

Uživatel
  • Posts

    229
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

j57 last won the day on August 27 2017

j57 had the most liked content!

Recent Profile Visitors

1,131 profile views

j57's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

60

Reputation

  1. To se týká všech německých automobilek, Vzhledem k tomu, co Německo v posledních dnech (ale i měsících a letech) na mezinárodní scéně předvádí, vy snad máte chuť si ještě někdy koupit německé auto?
  2. j57

    Karoq FL

    Nejde jenom o ceny ale i nabízené konfigurace. Pohon 4x4 je u Karoqu pouze s automatem a nejvýkonějšími motory, a všechno ostatní je pouze 2WD, což je v případě SUV docela problém. Konkurence je nejen cenově dostupnější, ale 4x4 nabízí už od středu nabídky.
  3. j57

    Škoda Octavia IV

    A jak jste se na tu 15% slevu dostal? Dealer může zákazníkovi z ulice nabídnout max 5-7% na úkor své marže. Na slevě 15% se už podílí výrobce a omezuje ho jen vybraným skupinám zákazníků (typicky zaměstnanecký benefit u některých firem). To je taky jeden z důvodů, proč už škoda mezi FO nikoho nezajímá. Nikdo neche být za blbce, když je evidentní za kolik ty auta prodávají jiným zákazníkům.
  4. j57

    Škoda Octavia IV

    Ale to si operatvní leasing nespíše pletete s klasickým úvěrem na nákup vozu.
  5. j57

    Škoda Octavia IV

    Totéž udělá i průměrný zájemce o O4. Hyundai i30 je už velmi solidní auto a konfiguraci typu přední a zadní parkovací senzory, 2 zónová klimatizace, LED světla a vyhřívané sedačky nabízí o nějakých 200tis. levněji a ve výsledku dostane lepší výbavu a 5 letou záruku v ceně. Nehledě na to, že ho lze stále koupit i v jednoduché verzi s atmo 1.5L motorem s nepřímým vstřikem nebo třeba halogeny.
  6. j57

    Škoda Octavia IV

    To se dalo celkem čekat. Škodovka v oblíbenosti mezi soukromými vlastníky pravděpodobně klesá dlouhodobě. A to není jen problém O4, o kterou už podle čísel evidentě skoro nikdo nemá zájem. Co asi tak udělá typický zájemce o Fabii Combi, kterou zrušili? :-)
  7. j57

    Karoq FL

    Což je důsledek jejich cenové politiky. Ceny pro firmy nemá smysl ani komentovat, ale i vybraným zákazníkům z řad soukromých osob jsou schopni prodávat auta s 15% "podpultovou" slevou. Zákazník z ulice si pak logicky nechce být za vola a odchází ke konkurenci čemuž odpovídá dlouhodobý trend prodejních statistik (viz. Hyundai, Dacia a další).
  8. j57

    Karoq FL

    Takže si to shrneme, podle oficiálního ceníku XC40 vyhřívané čelní sklo umí, ale až od výbavy v ceně 1.2 milionu, Rav4 pak od výbavy v ceně 1.1 milionu. Zbyl vám jenom Nissan, který ale stejně jako Toyota používá značně neoblíbenou CVT převodovku.
  9. j57

    Karoq FL

    To je docela zbabělé vyhýbání se odpovědi. Dozvímě se konečně, která konkurence mimo VAG a Ford nabízí to vyhřívané čelní sklo nebo USB-C pro kameru v zrdcátku? Karoq je za současných cenových a dodacích podmínek už poměrně nevýhodná volba. Škodovce je evidentně jedno, kolik zákazníků z řad fyzických osob jim uteče ke konkurenci.
  10. j57

    Karoq FL

    A deklarovaná dodací lhůta při objednání byla jaká?
  11. j57

    Karoq FL

    To jsou s prominutím naprosté žvásty. V rámci VW poptávaná konfigurace vychází levněji než Ateca nebo Tiguan. Z ostatních značek umí vyhřívané čelní sklo snad jen Ford. U korejců a Francouzů nebo Japonců zapoměňte. Bohužel porovnání výbav v ceníku taky není vše. Vezměte si tažné zařízení. Kolik konkurentů mimo VW má pohodlné sklopné provedení? A kolik z nich umí takovou banalitu, jako vypnout parkovací senzory po připojení vozíku nebo instalaci nosiče? Jasně, je to o prioritách, ale ty má každý zákazník jinde.
  12. j57

    Karoq FL

    Tak zrovna v případě vyhřívaného čelního skla nebo USB-C pro napájení autokamery je ta konkurence jaká?
  13. j57

    Karoq FL

    Ten ceník, který má aktuálně Škodovka ke Karoqu, to je nějaké provizorium, nebo se rozhodli zrušit svoji největší konkurenční výhodu - možnost široké konfigurace auta dle osobních preferencí? Taková drobnost jako USB-C ve zpětném zrcátku je pouze v nejdražší výbavě Exclusive nebo v rámci packetu Travel Assist (tzn. v Ambition např. nelze vůbec), vyhřívané člení sklo opět pouze ve výbavě Exlusive nebo Ambietní packet, trojramenný volant s řazením DSG pouze Sportline, samostatně nelze. Takže zákazník kvůli jedné funkci kupuje hromadu nesmyslů.
  14. Time Left: 11 days and 23 hours

    • FOR SALE
    • NEW

    Nabízím k prodeji originální koberce k vozu Škoda Octavia III Combi FL. Kód výrobce 5E1863011 (viz foto). Byly dodány s novým autem, nakonec jsem je nikdy nepoužil - stále zataveno v originálním igelitovém obalu. Než aby ležely ve skříni, bude lepší, pokud je někdo smysluplně využije. Cena dohodou.

    NO VALUE SPECIFIED

  15. j57

    Výběr motoru

    Motorizace 1.5TSI 110kW DSG je docela příjemná. Ve srovnání s 1.8TSI 132kW DSG je tišší a má asi o 1L nižší spotřebu na 100km. Dynamika je hodně slušná i s plným autem a boxem na střeše. Motory EA211 (1.2, 1.4, 1.5) jsou také konstrukčně jednodušší než EA888 (1.8, 2.0).
×
×
  • Create New...