Jump to content

j57

Uživatel
  • Content Count

    200
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

j57 last won the day on August 27 2017

j57 had the most liked content!

Community Reputation

48 Excellent

About j57

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

638 profile views
  1. @omicron Jedná se o rodinné auto, najeto téměř 80tis. km. Jezdím s ním od nákupu 2014 řádově 1x týdně různé trasy, pochopitelně nemám tušení jaký podíl z najetých kilometrů jsem najezdil osobně já. Nejvíc je slyšet hluk pneumatik, odhlučnění je spíše podprůměrné. Příčné nerovnosti jsou slyšet podobně jako s O3FL 1.5TSI DSG se kterou mám najeto cca 2500km různé trasy. Možná je to odlišnými tlumiči, které se v průběhu výroby O3 postupně měnily, každopádně komfort se mi zdá nepatrně lepší u O3FL. Jezdím svižně, nicméně jízdní vlastnosti podvozku na limitu nehodnotím, protože tímto způsobem ani s jedním autem nejezdím.
  2. j57

    OIII vs konkurence

    Tak to jste si zcela jistě zjistil také další ceny náhradních dílů. Některé mohou být v případě Hyundai i několikanásobně dražší. Vysloveně vtipný byl takový DPF filtr, který ještě nedávno prodávali řádově za 80-100k, zatím co u Škody šel sehnat za 12k.
  3. No nevím. Mě přijde podvozek O3 1.8TSI DSG 2014 prostě od počátku hlučný. Není to žádná hrůza, ale ticho si představuji jinak. Pokud bych měl prioritu tichý a velmi dobře odladěný podvozek, asi bych dal přednost Golfu Variant, Touranu nebo Passatu.
  4. Typický zákazník, který nemá peníze, by si velmi pravděpodobně vybral torzku. Je totiž levnější na nákup i provoz. Prakticky to bylo vidět u O2, kde stál takový zákazník u staršího auta před volbou utratit tisíce za servis nápravy, nebo utratit tisíce za předčasně sjeté pneumatiky. Pokud mu někdo nabídne nápravu, o kterou se nemusí starat, jeho volba bude jasná. Nedělám si žádné iluze o tom, že torzka v O3 je nařízení z VW nebo potřeba uspořit. Na druhou stranu multilink v O3 je taky docela hlučný a Octavia je především velký rodinný kombík, nikoliv zábavné auto. Pokud ho někdo s tímto záměrem kupoval, pak se asi spletl. Jestliže tady tvrdíte, že v O3 rozeznáte víceprvek od torzky, pak určitě jste v menšině. Většina zákazníků ani netuší, jakou nápravu to auto má.
  5. Smysl to nedává, protože zmíněný test srovnává jen dvě nápravy O3, podvozky konkurence jiných výrobců se tam vůbec neřeší.
  6. Jako že si automobilka zaplatila test, ze kterého vyplývá, že příplatek za dražší verze O3 (s vyšší marží) nemusí dávat smysl? To jste asi jediný, kdo v tom vidí logiku 🤣
  7. No vidíte a jednomu profesionálnímu řidiči při jízdě na hranici možností auta u O3 naladěním více vyhovovala torzka. https://autozurnal.ta3.com/rely-legenda-igor-drotar-hodnoti-zadne-napravy-octavie-odomknute Ale možná mu jenom zapomněli vysvětlit, že neumí řídit 😀.
  8. j57

    OIII vs konkurence

    Nedostanete FULL LED světlomety, což je dost podstatná nevýhoda. S nimi je i30 o nějakých 50tis. dražší. Nemluvě o tom, že se jedná o znatelně menší auto.
  9. Rozdíl mezi víceprvkem O3 1.8TSI a torzkou O3FL 1.5TSI nepozoruju skoro žádný. Hlučnost podvozku podobná, O3FL je naladěním podvozku subjektivně trošku pohodlnější. Průměrnému zákazníkovi bude typ nápravy z pohledu jízdy zcela lhostejný. Naopak po zkušenostech s náklady na servis víceprvku u O2 bude bezúdržbová torzka u O3 nakonec možná oblíbené řešení.
  10. j57

    Výběr motoru

    1.8TSI 132kW DSG 2014 najeto cca 80tis. km. Jediné závady, pokud si vzpomínám, byla vadná řídící jednotka světlometu (výměna na záruku) a tuhnoucí dotykový display Bolera v zimě (vyřešeno aktualizací FW). Možná tam byly ještě nějaké blbosti, celkově je to auto stále prakticky bez závad. S motorem je sice velmi příjemné svezení, ale je zbytečně složitý, rozdíl v dynamice oproti 110kW benzínu není příliš velký a spotřeba je tak o litr horší. Ideální benzínová motorizace pro O3 je podle mě 110kW 1.4TSI, nově 1.5TSI.
  11. No já jezdím oběma pravidelně, takže mám dlouhodobé srovnání, a 1.5TSI je fakt tišší.
  12. @omicron Mě teda při srovnání 1.8TSI vs. 1.5TSI přijde tišší patnáctistovka. Nemluvě o spotřebě, která je tak o litr lepší.
  13. j57

    Zimní pneumatiky

    Opakovaná zkušenost s Continental WinterContact TS 8xx, naprostá spokojenost a vynikající hodnocení v testech. Další zimní pneu budou TS860 (nebo novější).
  14. Určitě? Filtr možná omezí návrat sazí přes EGR, ale neřeší přísun sazí a oleje skrz odvětrání klikové skříně. S tím olejem se to pak na ventilech hezky zalepí a připeče.
  15. j57

    Výběr motoru

    Zapomněli tam zmínit, že motor 2.0TSI (EA888 Gen.3B) přišel o nepřímý vstřik, takže majitelé se zřejmě mohou těšit na postupné zanesení ventilů sazemi. Kombinace přímého a nepřímého vstřiku je největší výhoda 1.8TSI (spolu s původním dvoulitrem z RS) oproti ostatním motorům v O3.
×
×
  • Create New...