
j57
Uživatel-
Posts
229 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
j57 last won the day on August 27 2017
j57 had the most liked content!
Recent Profile Visitors
1,131 profile views
j57's Achievements
-
To se týká všech německých automobilek, Vzhledem k tomu, co Německo v posledních dnech (ale i měsících a letech) na mezinárodní scéně předvádí, vy snad máte chuť si ještě někdy koupit německé auto?
-
Nejde jenom o ceny ale i nabízené konfigurace. Pohon 4x4 je u Karoqu pouze s automatem a nejvýkonějšími motory, a všechno ostatní je pouze 2WD, což je v případě SUV docela problém. Konkurence je nejen cenově dostupnější, ale 4x4 nabízí už od středu nabídky.
-
A jak jste se na tu 15% slevu dostal? Dealer může zákazníkovi z ulice nabídnout max 5-7% na úkor své marže. Na slevě 15% se už podílí výrobce a omezuje ho jen vybraným skupinám zákazníků (typicky zaměstnanecký benefit u některých firem). To je taky jeden z důvodů, proč už škoda mezi FO nikoho nezajímá. Nikdo neche být za blbce, když je evidentní za kolik ty auta prodávají jiným zákazníkům.
-
Ale to si operatvní leasing nespíše pletete s klasickým úvěrem na nákup vozu.
-
Totéž udělá i průměrný zájemce o O4. Hyundai i30 je už velmi solidní auto a konfiguraci typu přední a zadní parkovací senzory, 2 zónová klimatizace, LED světla a vyhřívané sedačky nabízí o nějakých 200tis. levněji a ve výsledku dostane lepší výbavu a 5 letou záruku v ceně. Nehledě na to, že ho lze stále koupit i v jednoduché verzi s atmo 1.5L motorem s nepřímým vstřikem nebo třeba halogeny.
-
To se dalo celkem čekat. Škodovka v oblíbenosti mezi soukromými vlastníky pravděpodobně klesá dlouhodobě. A to není jen problém O4, o kterou už podle čísel evidentě skoro nikdo nemá zájem. Co asi tak udělá typický zájemce o Fabii Combi, kterou zrušili? :-)
-
Což je důsledek jejich cenové politiky. Ceny pro firmy nemá smysl ani komentovat, ale i vybraným zákazníkům z řad soukromých osob jsou schopni prodávat auta s 15% "podpultovou" slevou. Zákazník z ulice si pak logicky nechce být za vola a odchází ke konkurenci čemuž odpovídá dlouhodobý trend prodejních statistik (viz. Hyundai, Dacia a další).
-
Takže si to shrneme, podle oficiálního ceníku XC40 vyhřívané čelní sklo umí, ale až od výbavy v ceně 1.2 milionu, Rav4 pak od výbavy v ceně 1.1 milionu. Zbyl vám jenom Nissan, který ale stejně jako Toyota používá značně neoblíbenou CVT převodovku.
-
To je docela zbabělé vyhýbání se odpovědi. Dozvímě se konečně, která konkurence mimo VAG a Ford nabízí to vyhřívané čelní sklo nebo USB-C pro kameru v zrdcátku? Karoq je za současných cenových a dodacích podmínek už poměrně nevýhodná volba. Škodovce je evidentně jedno, kolik zákazníků z řad fyzických osob jim uteče ke konkurenci.
-
A deklarovaná dodací lhůta při objednání byla jaká?
-
To jsou s prominutím naprosté žvásty. V rámci VW poptávaná konfigurace vychází levněji než Ateca nebo Tiguan. Z ostatních značek umí vyhřívané čelní sklo snad jen Ford. U korejců a Francouzů nebo Japonců zapoměňte. Bohužel porovnání výbav v ceníku taky není vše. Vezměte si tažné zařízení. Kolik konkurentů mimo VW má pohodlné sklopné provedení? A kolik z nich umí takovou banalitu, jako vypnout parkovací senzory po připojení vozíku nebo instalaci nosiče? Jasně, je to o prioritách, ale ty má každý zákazník jinde.
-
Tak zrovna v případě vyhřívaného čelního skla nebo USB-C pro napájení autokamery je ta konkurence jaká?
-
Ten ceník, který má aktuálně Škodovka ke Karoqu, to je nějaké provizorium, nebo se rozhodli zrušit svoji největší konkurenční výhodu - možnost široké konfigurace auta dle osobních preferencí? Taková drobnost jako USB-C ve zpětném zrcátku je pouze v nejdražší výbavě Exclusive nebo v rámci packetu Travel Assist (tzn. v Ambition např. nelze vůbec), vyhřívané člení sklo opět pouze ve výbavě Exlusive nebo Ambietní packet, trojramenný volant s řazením DSG pouze Sportline, samostatně nelze. Takže zákazník kvůli jedné funkci kupuje hromadu nesmyslů.
-
j57 started following Koberečky - Škoda Octavia III Combi FL
-
Time Left: 11 days and 23 hours
- FOR SALE
- NEW
Nabízím k prodeji originální koberce k vozu Škoda Octavia III Combi FL. Kód výrobce 5E1863011 (viz foto). Byly dodány s novým autem, nakonec jsem je nikdy nepoužil - stále zataveno v originálním igelitovém obalu. Než aby ležely ve skříni, bude lepší, pokud je někdo smysluplně využije. Cena dohodou.NO VALUE SPECIFIED
-
Motorizace 1.5TSI 110kW DSG je docela příjemná. Ve srovnání s 1.8TSI 132kW DSG je tišší a má asi o 1L nižší spotřebu na 100km. Dynamika je hodně slušná i s plným autem a boxem na střeše. Motory EA211 (1.2, 1.4, 1.5) jsou také konstrukčně jednodušší než EA888 (1.8, 2.0).