Jump to content

j57

Uživatel
  • Content Count

    187
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

j57 last won the day on August 27 2017

j57 had the most liked content!

Community Reputation

39 Excellent

About j57

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

595 profile views
  1. Určitě? Filtr možná omezí návrat sazí přes EGR, ale neřeší přísun sazí a oleje skrz odvětrání klikové skříně. S tím olejem se to pak na ventilech hezky zalepí a připeče.
  2. j57

    Výběr motoru

    Zapomněli tam zmínit, že motor 2.0TSI (EA888 Gen.3B) přišel o nepřímý vstřik, takže majitelé se zřejmě mohou těšit na postupné zanesení ventilů sazemi. Kombinace přímého a nepřímého vstřiku je největší výhoda 1.8TSI (spolu s původním dvoulitrem z RS) oproti ostatním motorům v O3.
  3. j57

    MR 2019

    To asi nebude fungovat. Auta z leasingů jsou v naprosté většině diesely, jenže fyzické osoby dnes údajně s převahou kupují benzín. Navíc lépe vybavený Golf ME je i mezi ročními vozy výrazně levnější. Další konkurence v této třídě potom vyjde ještě levněji, takže zákazníci nakonec mohou jít jinam.
  4. j57

    MR 2019

    O3 aktuálně znovu navýšení ceny o 18 tis. Tzn. že stejně vybavený Golf Variant ME s lepšími sedadly a multilinkem je v ceníku levnější už o 70 tis. (do konce roku sleva 30 tis. pro Golf Variant)
  5. j57

    DSG vs manuál

    Je tahle diskuze ještě pořád o škodovce? Protože vyčítat automobilce, která prakticky jako jediná na světě nabízí všechny motorizace v manuálu i DSG, že nedává zákazníkovi na výběr, je poněkud absurdní. Výjimku tvoří jen některé nejdražší kombinace (4x4 a/nebo nejsilnější motor), které se prodávají v menších objemech a zákazníci u dražších aut prostě preferují automat. Pro těch pár zákazníků, co by chtěli třeba 2.0TSI 4x4 s manuálem to nikdo vyvíjet a homologovat nebude, protože se to nevyplatí. Kde jinde si lze vybírat z tak široké nabídky?
  6. j57

    DSG vs manuál

    No mě stačí každé ráno jízda po městě. Při plynulém rozjezdu s manuálem musím už při zařazení dvojky skoro brzdit, protože ty jelita přede mnou se rozjíždí trhaně a přeřazují půl dne. Tady v diskuzi na internetu je to sice jeden borec s manuálem vedle druhého, ale reálně po silnici jezdí s manuálem převážně samé lopaty. Jeden z důvodů, proč mě manuál už dávno přestal bavit. Na tyhle situace je DSG ideální a čím více řidičů ji dostane, tím možná lépe.
  7. j57

    DSG vs manuál

    V většině případů to znamená problém mezi sedadlem a volantem. Stejně jako je třeba zvyknout si na práci se spojkou u manuálu, je potřeba se naučit pracovat s plynem u DSG. Ale určitě je snadnější lechtat si svoje ego tvrzením, že špatně je všechno jen né řidič
  8. j57

    TDi na krátké vzdálenosti - zkušenosti

    Docela zajímavá by byla informace, kolik km s tím filtrem celkem najela?
  9. j57

    TDi na krátké vzdálenosti - zkušenosti

    Jeden důvod by tu byl. V nabíce ŠkodaPlus je řádově víc vozů s motorizací 2.0TDI a ty s nájezdem okolo 20tis. km se dnes prodávají i za ceny shodné s 1.4TSI. Naftový dvoulitr má ale zpravidla lepší výbavu. Pak se neřeší vstupní investice, ale porovnávají jen provozní a servisní náklady.
  10. j57

    Zadní náprava - kliková a víceprvková

    https://autozurnal.ta3.com/rely-legenda-igor-drotar-hodnoti-zadne-napravy-octavie-odomknute
  11. j57

    MR 2019

    Tahle informace nějak nesedí. Současná varianta O3 Combi 1.4TSI Style stojí 611.200, s paketem StylePlus pak 625.200.
  12. j57

    MR 2019

    Díky za vysvětlení. To by dávalo smysl. Jak to ale řeší prodejce, když zákazníkovi sdělí cenu ale sám nezná emise?
  13. j57

    Koupe ojete OIII

    ŠkodaPlus má ještě jedno specifikum. Řada prodejců nasadí vysokou cenu, přestože se podobně vybavené kusy jinde prodávají třeba o 15% levněji. Když to nikdo nekoupí, postupně zlevňují. Z pohledu prodejce to má logiku, protože ty auta většinou i tak někdo koupí, ale hodně kusů tak visí v nabídce třeba i rok než spadnou na rozumnou cenu. Jenže kupte potom auto, které rok stálo někde na odstavném parkovišti a nikdo s ním nejezdil.
  14. j57

    Koupe ojete OIII

    To je docela velká sleva dealera, jednalo se o nákup na IČO? Nejvyšší sleva na nákup O3 Combi StylePlus, kterou mi nějaký dealer nabídl, byla pro běžného spotřebitele 8%. Např. varianta 1.4TSI DSG lze dneska koupit od 500-520k, nová v konfigurátoru stojí 675k. Cenový rozdíl je to zajímavý. Jenže za podobné peníze už lze koupit taky Passat 2.0TDI DSG, což je auto o třídu větší navíc s dražším motorem.
  15. j57

    MR 2019

    Pokud jde něco objednat musí být známé ceny a v tom případě ceník existuje, jen se ho někdo neobtěžuje zveřejnit. Konfliktů výbav zas tak moc není, při konfiguraci O3 jsem na ně nenarazil (prostě tyto položky zrovna nepotřebuji). Trávit hodinu a půl u dealera konfigurací auta považuji za naprostou ztrátu času, když je možné to naklikat kdekoli a kdykoli to vyhovuje vám a nikoli dealerovi.
×