-
drnčení vycházející z motoru
Ahojte borci, mám problém který bych potřeboval pvyřešit mám starenku felicii rok 95 a ted jsem po 350000km dělal GO -> hlava čistá, těsnění nové, spojka (STARLINE), nové řazení, nová pumpa, nové rozvody, měněná převodovka z feldy 98 (150000km). nový olej, nové trubky chladicího systému, nový převodový olej. I přes tyto všechny nové věci mi felicie na volnoběh v oblasti motoru klepe či drnčí, když sešlápnu pedál do vysokých otáček tak se zvýší intenzita drnčení a když pustím pedál tak je to ještě horší jakoby něco bylo na setrváku nebo spojka se podělala, při jízdě mi to v mírných otáčkách mirně drnčí ale při přeřazování je to hrůza nevím jak bych ten zvuk popsal. Prosím o návrhy co by to mohlo být? Mám podezření na to ten setrvák nebo něco se spojkou, rozhodně vana se mi nechce zase sundávat! PROSIM HELP! EDIT: Není tu někdo kdo by mi poradil nebo se s tím někdy nesetkal? Když jsem měl to auto na zvedáku tak jsem slyšel ty drnčící zvuky jako by vycházely z vany. Je možné že jsem něco špatně něco utáhl? Třeba sítko na olej nebo tak něco? auto jede normálně na výkon to nemá vliv ale ten zvuk je hrozný! Prosím o pomoc. EDIT: Připisuji info o tom, že se mi problém asi nějak více uvolnil - jde o to že zvuky se projevují i při startu -> nemohlo by to být něco co by se týkalo startéru a setrváku? že by zubama o sebe klepaly? Předtím jsem si myslel, že to je nasávačkou oleje z vany že by se uvolnila ale při startu se tak nerozhýbe, si myslím. Díky za pomoc!
-
motor nedrží otáčky a nereaguje na sešlápnutí plynu
Myslím, že toto je problém spojky -> dělalo mi to to samé co popisuješ a řešil jsem to přeřazením na nižší stupeň a felda se chytla. Bohužel nemohu zjistit jestli to opravdu je tím bo mám feldu ve stavu rozloženo na šroubek Ale zanedlouho bude po GO a hned dám vědět.
-
plasti dip
No já našel 5l plechovku za 3700,- kč to není zas tak hrozné a spreje jsou po 400ml za 400,- kč. Jinak ty prahy si chcu dělat, ale ted nevím jestli ta plastová sada prahů je náhradou za ty plechové nebo je to jako kryt těch plechových! Neví o tom někdo něco? Dělal to někdo?
-
plasti dip
opravdu si myslíš, že nový lak je cenově lepší než ten plasti dip? četl jsem všude jiné názory no jenom nevím jak to je s tou pistolí!
-
Chladič do felicie
Pokud máš nějakého kamaráda servisáka co maká na IČO, tak se ho poptej jestli by ti u nějakého dodavatele nemohl dodat originál chladič -> překup od ELITU, AUTOKELLY, APM - cokoliv. Jsou tam mírnější ceny než maloobchod. Jinak viky bych se nebál co se týče feldy! Dělal jsem otci ramena a už na nich jezdí nějakých pár let.
-
plasti dip
Jen by mě zajímalo kolik toho spotřebuju na feldu celou a jestli to jde nanést i vzduchovou pistolí?!
-
plasti dip
Zdarec borci, mohl bych prosím poprosit někoho o nějaké informace ohledně PLASTI DIPU??? Kdo má s tím zkušenosti a co je potřeba a kde nejlépe nakoupit barvu? A taky by mě zajímalo kolik asi toho budu potřebovat na feldu - krátkou. Díky za informace.
-
Drážkový řemen 1.3 MPI s klimatizací
pardon, vím že je to dávno, taky nepokládám radu -> ale jenom pro ostatní co si budou v budoucnu číst topic, tak jim chci podat nějaké informace!
-
Drážkový řemen 1.3 MPI s klimatizací
Nechápu proč jedeš pro řemen tak daleko -> takové věci se prodávají v každém obchodě s autodíly a přesně ti dokážou říct jaký potřebuješ na feldu s klimou! Už nějakou dobu pracuji ve firmě ELIT a tyto věci házím téměř z paměti. Někteří profíci možná jsou úžasní, ale když se někde zeptá na banalitu jako je řemen tak z toho dělají aférku. Normálně felda bez klimy má řemen 4pk9(50) <- závorka znamená, že záleží na výrobci a některé délky se liší ale jsou to milimetry, jinak drážkový řemen na feldu s klimou má číslo 6pk16(80) <- to samé jako bez klimy. Vzhledem k tomu, že dotyčný psal, že je v autě klima dodělávaná a všude má 4 drážky a na kompresoru 6 znamená to že potřebuje 4 drážkový a existují i 4drážkové dlouhé takže by to nebyl problém -> podle mě sice klimu dělala firma, ale nebyla to firma co by věděla že se mají vyměnit i kladky atd.... aby mohl být 6 drážkový, takže to zmanená, že bylo jakoby u někoho doma sem si udělal klimu. Takže tak chlapi. EDIT: Ještě chci dodat, že v nadpisu je "klíňák" což znamená jiný druh řemene než je drážkový řemen o kterém se tady bavíme a samotný tvůrce topicu to nějak opomenul, klíňák má označení "AVX 10x950" zase délka za xkem podle potřeby a výrobce.
-
špatné řazení
tak top bych měl asi přitáhnout lanko spojky nebo vymněnit ložisko
-
špatné řazení
co mám dělat když mi nejde ani jednička pěkně, rvu ji tam jak pako než se rozjedu
-
Problem se spojkou
já bych věřil firmě ELIT! mají lepší indexování zboží a vyhledatelnost dílů, i když nenajdete úplně vše jejich záruka je a důvěryhodnost informací je lepší než např APM či autokelly! jinak autokelly má mrtě pičovinek na felcku a za pár šušňů takže oprava za pár korun!
-
Zvyšení vykonu??
je rozdíl v pístech jedny jsou ploché a druhé sedlové a tím pádem jiný poměr komprese v tom je zakopaný kůň
- Rozvody
-
Ventilátor topení
bych použil asi trošku jiný rod chlape "...zmoderovat každé fórum..." aspoň jde vidět jak se przní čeština v čechách!
ypsilonx
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva