-
Kolísání otáček
Čus,mám OCT I 1,6 55kW r.v.99 občas se po příjezdu stane,že začnou kolísat volnoběžné otáčky a motor má takovej houpavej bublavej zvuk,trvá to třeba 5 max 10 vteřin a pak běží jak hodinky.Poprvé se mi to stalo,když jsem měl auto půl roku,před šesti lety.Od tý doby to udělá třeba 3x za pul roku.Za těch šest let sem najel 50 tis bez nejmenšího problému,motor má pravidelnej tichej chod,ale s touhle vyjímkou.Vždy mi to udělá v okamžiku,kdy od někud přijedu a než otevřu vrata od garáže,při vyřazení za jízdy,nebo na křižovatce jsem to nezaznamenal nikdy. Ví někdo,co by to mohlo být a jestli má cenu to řešit? Díky
-
Zadní bubnové brzdy
Zdravim.Při přezouvání pneu sem si všiml,že mám na tabák zrezlé okraje brzdových bubnů,jen z vnitřní strany.Úplně se drolej.Samozřejmě jsou ještě origo a mají naběháno 175 tis.Má cenu to nějak řešit,může se to nějak nebezpečně zhoršovat,má kvůli tomuhle cenu kupovat nové? Díky za rady.
-
Dření zadních bubnů po výměne na zimní kola - Octavia 1.6 75kw rv.2001
Pokud je to starší Okta,tak ten plech už tam možná ani neni..Rychle zkoroduje a vysype se.Je to trochu i výhoda,protože prach z obložení se pak nedrží v bubnech ale vylítá časem z bubnů ven..
-
pískání pravděpodobně ložisko
Kdysi sem něco podobného řešil u auta,nebyla to Okta,ale po úporném zkoumání a zjišťování jsem přišel na to,že to dělal ochranný plechový štít kotouče,v určitých polohách škrtal o kotouč a ten zvuk byl písklavej a odpornej
-
Zadní náprava
Nevim odkud přesně jsi,ale zkus Nohejla v Golčově Jeníkově.Kousek od obchvatu směr Čáslav,Kolín.Tam určo pořídíš.
-
"Gumová" ručka
Pokud je to všechno nový,nečekej zázraky hned z kraje.Kototuče jsou syrový,musej se trochu "obrousit",destičky si taky musej sednout..Zkoušet bloknout kola přes ručku bych zkoušel minimálně po ujetí 1 000 km.
- Hučení
- Hučení
-
Hučení
No,taky mě to napadlo,protože ty zimáky maj najeto tak 3 000 km,sních žádnej,suchý silnice,mohlo by to být tím.. EDIT: Tak sem se dneska stavil ve Škodovce,svezl jsem jednoho technika a ten mi řekl,že to může být konstrukcí toho středního dílu,protože tam neni original,ale německý KARSIT.Tak pokud je uspořádání přepážek trochu odlišný,než u originálu,tak možný to je,ale nevim nevim :-D :-D
-
Hučení
Zdravim.Měnil jsem u Octy I 1,6 55Kw střední a zadní díl výfuku.Od té doby se mi zdá,že při cca 2 700 ot/min se začne ozývat takový hučení-možná to dělalo i před tím,nevím,nesledoval jsem to.To se pak kolem 3 000 otáček a výš strácí s hlukem motoru.Celý výfukový potrubí je pružný,nikde nedře,netáhne k jedný straně,obě spony nový.Gumový závěsy na středním dílu taky ok.Prosil bych nějaký rady,čím by to mohlo být,jestli to něčemu může uškodit,nebo to neřešit.Zaposlouchal sem se až po výměně,před tím sem to neřešil,tak nevím,jestli to dělalo i se starým potrubím,nebo ne.Díky za info.
-
Přední náprava - kvikot
Mě to vrzalo vždy v zimě,když bylo kolem 0.V létě nic.Koupil jsem nový gumový kostky na stabilizátor,originály,zlepšilo se to,ale dělalo to pořád.Dneska to řeším tak,že si jednou za měsíc vytočím kola,stříknu tam sylikonovej olej a je klid..
-
Šum na volnoběh
Pokud se to nebude lepšit,nebo se to bude zhoršovat,tak tím samozřejmě začnu..
-
Šum na volnoběh
Uvidim,co to bude dělat dál,jak sem řekl,řemen a komplet rozvody jsou nové,tak by to nemělo nic udělat,ještě mě napadla volnoběžka alternátoru,ale tak má to najeto 167 000 ,tak myslim,že to by mělo bejt v cajku..
-
Šum na volnoběh
Čus,mám Oct I r.v.99 a v těchto velkých teplech sem si všiml že na volnoběh mi něco s otáčkami z lehonka šumí,jde to od alternátoru.Rozvody dělané před půl rokem,řemen od alternátoru měněn s rozvody.Při studeném startu to nedělá.Je to nepatrný,ale myslim,že to nedělalo.Díky za rady a tipy..
-
Zadní brzdové válečky Škoda Octávia I
Zdravim,chci se zeptat,jestli má někdo nějakou zkušenost s brzdovýma válečkama italské výroby,cena za jeden kus 270 korun.Výměna brzdové kapaliny nejdéle po třech letech samozřejmostí.Díky