-
-
2DIN multimediální rádio
Musíš hledat na netu A pokud nenajdeš, fantomové napájení lze dokoupit za pár Kč Nebo anténu GPS můžeš koupit zvlášť a schovat někam k palubce (příjmu se bát nemusíš, pokud nebude vyloženě stíněná např.kovem). A tím si ušetříš i protahování kabelů Možností je dost
-
2DIN multimediální rádio
Anténa funguje na principu "fantomového napájení". Čili je napájena přímo z kolíku antény, jak píšeš. Můžeš si zkusit pomoci výměnou antény za jakoukoli se zesilovačem, nebo jinou - s fantomovým napájením Výměna je ale trochu složitější (stropnice dolů), ale efekt nezaručen. Anténní přijem je ale ve škodovce na velice dobré úrovni a ani se to moc nerozbíjí https://www.bmshop.eu/p/antena-stresni-aktivni-se-zesilovacem-60-fantom-napajeni-calearo
-
Padá nafta na volnoběh
Pánové po dlouhé době jsem se zasmál Více nebudu komentovat
-
Zvyseny podvozok
Máš pravděpodobně origo "paket pro špatné cesty" Vyměň pružiny a tlumiče. Původní pružiny rozhodně schovat... Jaké pružiny a tlumiče si najdi v příslušném vlákně, nebo pokud chceš snižovat, tak je tady také obsáhlé téma Ale za mě je to velká škoda to dávat pryč POZOR !!!! Po výměně tlumičů a pružin je nutné pustit auto na kola, povolit silentbloky spodních a vrchních ramen a zase utáhnout A samozřejmě geometrie....
-
2DIN multimediální rádio
Zdar, v tom případě: nech tam origo. Protože bez tahání nové kabeláže lepší kvality nedocílíš
-
Slabší výkon, tiché cvakání
Ano, na emise to podstatný vliv nemá, ale jakmile technik na STK EGR neuvidí, tak neprojdeš. Proto než kuchat, je lepší jen zaslepit, nic víc a všechny hadice ponechat
-
Slabší výkon, tiché cvakání
S tou převodovkou z vrakáče si to hodně dobře promysli.... Čerpadlo sek.vzduch je skutečně k tomu a jeho odstraněním moc škody nenaděláš, ani si nepřilepšíš, to bych nedělal, i když je nefunční, zbytečná práce EGR radši zprovoznit, než kuchat, nezapomeň také, že někdy půjdeš na STK
-
Originální zesilovač - schéma zapojení konektorů
Však jsem psal: B-sloupek - čili mezi sloupkem a dveřmi - mezi vrchním a spodním pantem dvěří je svorkovnice kabely na repro poznáš tak, že jsou spletené po dvojce k sobě
-
Originální zesilovač - schéma zapojení konektorů
Ale teď mě napadla jedna zásadní věc ! Zkontroluj svorkovnice zadních dveří na B sloupku, hodně blbnou a možná máš jen špatný kontakt na dvěřích ! Rozpoj konektory, prostříkej a zkus
-
Originální zesilovač - schéma zapojení konektorů
No je to všechno o zapojení. Já vždycky radím origo zesík vyhodit a nahradit jiným a celé předělat. Dosáhneš lepší kvality a někdy i levněji
-
Prichytka panelu kolem radia
To asi jen tak nekoupíš. Holt shánět staré nefunkční radio a z toho to vzít
-
Originální zesilovač - schéma zapojení konektorů
neukáže
-
Prichytka panelu kolem radia
Zdar, škodovka nebo vrakoviště
-
Originální zesilovač - schéma zapojení konektorů
Pojistky na na audio výstup nejsou, provděpodobně máš odvařený zesík na zadní kanály
-
Pozor, pravděpodobně podvodník na bazoši
Měl jsem kdysi něco podbného s pneu na auto Bohužel se nevyplatí ani chodit na policii. Jeto akorát lítání s nejasným koncem a pán dostane max pokutu za přestupek (nízká škoda)