-
Búchanie prednej časti podvozku
Pánové mám podobný problém jak se tady píše,při jízdě po nerovnostech slyším od přední nápravy kovové cvakání, klepání. Vyměnil jsem tlumiče a jejich uložení,čepy ramen a řízení, auto je ted jízdně mnohem lepší, takový stabilnější a jistější, ale to cvakání zůstalo, je ted slyset méně často,ale kope mi to až do volantu. Mohlo by to být uložení kola a ložisko?
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
Tak tenhle kryt sem mel taky povolenej a delal při nízkých otáčkách stašnej hluk, takový klepání. No měl jsem za to, že je v nepořádku výfuk a jal jsem se taky měnit kata naštěstí si toho kámoš mechanik všiml
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
Tak to je super díky moc, jak ale poznám zda mám tady tuhle nebo tu novější?Jenom při demontáži té původní?Nebo je to od určitýho data výroby?Mám 07/97
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
1800? rozvodová sada stojí 4000, pumpa 1700.Kdes prisel na 1800?
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
To prave nevim jeste neni interval,a taky neni penez tedko.Myslis ze by sla vymenit jen ta pumpa?
-
Felicia 1,3i při brždění kope
Zdravím, jezdil jsem ted mamčinou Feldou a při brždění kope do pedálu i do volantu.Mám takový dojem že to dělají zvlněné kotouče. Je to tak?Nebo je tam možná i jiná závada?
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
No takze termostat vymenen,ale bohuzel jsem zjistil ze mi nejede chladici okruh,zrejme vodni pumpa is dead a ta zpusobila vsechny problemy, prehrivani a i to ze to netopi. No aspo pri rozebirani dilu motoru se zjistilo ze mam prodrene olejove hadice a lehce prasklou prirubu u chladice
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
No já sem ten termostat vyndal i bez sundání alternátoru,chce to trochu polamat ruce ale podruhe uz sem to mel dole za 5 minut
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
no tak sem ten termostat vymenil po naročné gynekologické operaci vyrazil na zkusebni jizdu a teplota stoupla za chvíli na provozní teplotu 90, tal jsem se plácal po rameni jakej nejsem mechanik, jenže po 10 km opět stoupla až skoro k červenému. Po příjezdu jsem zjistil že po zahřátí mi tam někde kolem toho termostatu prochcává voda .Asi jsem tam dal špatně to těsnění, takže ráno nanovo, herdeg
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
dneska jsem vyjel z domu a po 20 km mi to jeste ani nezačalo topit a to sem mel kolecko vykroucený na max a porád studenej luft . I toto je termostatem?
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
Tak co bys poradil?Rad bych aby to v zime pekne topilo kdyz vozim děti.
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
A co to čidlo teploty?To jsi neměnil?Myslím si , že ho mám taky asi po smrti a proto mi to netopí
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
A kolik tě stál ten termostat?
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
No kouzelník ani ne, proste mimo obec vytahnu potrebnou rychlost a pak uz jen drzim lehounce plyn, pri prujezdu obci dobrzdim motorem, nepodrazuju, jedu stale na 5ku. Kazdy rok jezdim z Přerova do Lipnice v Polsku cca 350 km a to samo zpatky. Kdyz se vratim z vyletu, PP ukazuje 6,5 l/100 km.
-
Motor 1,8 20V - zkušenosti
Zdravím, taky jsem majitlem Octavie s tímto motorem. Ve městě jezdím za 10, mimo město klidně za 6,5 a to i na větší vzdálenosti. Ovšem mám takový problém s topením. V zimě se topení dlouho zahřívá a zdá se mi, že to topí daleko hůř než felicie a to i přesto, že mám na zimu plastový kryt přes masku. Ukazatel teploty se nikd ynedostal přes půlku, většinou ukazoval půlku a nebo nic. Dnes ovšem po ujetí 22 km v městském provozu zajel do červeného pole a po otevření nádobky na mě vybublal obsah chladiče. Mohl by to bý vadný termostat nebo čidlo teploty? Poraďte co s tím??