Přejít na obsah

mapo78

Uživatel
  • Počet příspěvků

    42
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení mapo78

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Páni, vedeli by ste mi niekto poradiť? Mám octaviu 1.9 TDI rv 2002 motor ASV, turbo mi 2 - krát vypadlo takže chystám sa ho repasovať. Švagor mi dal teraz jedno z búranej fábie z 1.9 PD ale neviem kód motora. Turbo je KKK. Bude mi pasovať do mojej Octy? Možno len na čas kým mi moje zrepasujú. To turbo z tej fábie má nalietaných 13.000 km.
  2. Presne ako hovori luckies treba tomu dať občas plný kotol najlepšie až do 4000 ot.. A k tomu aditivu. Väčšinou majú risku na flaške a tam je označené aké množstvo na daný počet litrov a nemusíš sa báť s premiešavaním, keď to naleješ a potom natankuješ tak sa ti to pri tankovaní pekne premieša.
  3. Ja som mal ten istý problém. V rámci servisu som si povedal že ju vymením a tak som to urobil. V pláne som mal výmenu aj volnobežky nakoľko nebol čas vymenil som ju po cca 2000 km. Pri jej výmene som zistil, že tlmič kladky je vytečený a pekne to aj hrkotalo ale našťastie mi uznali reklamáciu a kladku vymenili. Odvtedy som prešiel cca 10.000 km a zatiaľ kľud. Tá volnobežka bola zakusnutá a myslím, že aj preto ten tlmič odišiel.
  4. mapo78

    hadičky

    Jasne, mne je jedno odkial su hadicky ked budu pasovat.
  5. mapo78

    hadičky

    Tiež by som mal záujem na Slovensko
  6. Tak zase nová skúsenosť. Pri rozbehu okolo 3 tis/ot. padol výkon ale zachvílu sa znovu chytil a všetko ok. Tlačil som ho až do 4tis/ot. a všetko vporiadku. Spravilo mi to asi 2-3 krát, keď som kontroloval chyby vo vag žiadnu nenašlo. Neviem či najskôr neodchádza ventil N75, alebo chytá niekde falošný luft.
  7. Zdar páni, tak už aj ja patrím do klubu "Turbo padá do núdzaku". Dnes som vybehol na dialnicu a tiež asi pri 3000 ot. a 4st. to padlo do núdzaku. Zastavil som na prvom parkovisku chvalabohu notebooka som mal v aute pripol som ho a skúšal na 3st. pri 3000 ot. píšu že má mať 1500 - 1750 mb a mal okolo 1200 mb. Vypálil som mu plné kotle na cca 200 km/h a držal asi 2min a potom znova núdzak. Teraz neviem kde mám začať, podtlaková banka, n75, hadičky, páni poraďte prosím. Pred zhruba 2 mesiacmi keď som menil olej som skúšal reguláciu a išla hýbať cca 1 - 1,5 cm to sa mi zdá v pohode, mimochodom cca 1 krát za týždeň mu prefukujem sadze na dialnici ale zdá sa, že to nestačí.
  8. Ja tak isto. Pisal som mu pár krát ohladom nejakých detailnejších informácii o D_DOTe a žiadna odpoveď. Myslel som, že je zaneprázdnený a ozve sa neskôr.
  9. Ja to mám tiež napojené na pôvodný konektor. Kúpil som orginál také ledkové štvorčeky so 4 ledkami na 12V. Dal som ich tam 4 paralelne a vôbec som sa nezamýšlal nad tým koľko to má odber pretože to úplne super svieti, len cca po 10s to preblikne. Vyskúšam od koľko voltov funguje ten ledkový štvorec možno ide už od tých 7V ale to pochybujem.
  10. Tou sufitkou v kufri neviem čo výrobca myslel. Ja som tam hodil 16 led diod a svieti to jak za bieleho dňa a nemám žiadne problémy, preto som ani nemal dôvod merať tam napätie.
  11. Je to tak treba to trochu oškrabkať, horšie je to na Fábii tam sa k tomu nedostaneš, treba meniť nádobku.
  12. Niekedy to ide ťažšie inokedy ľahšie, treba len ťahať. Môžem ťa upokojiť ťažšie ide žiarovka von ako späť. Treba ju správne nasadiť a potom len potlačiť. Nevidím v tom problém.
  13. Bola to jebacka ale ako to teraz svieti Neviem ked das miesto ziarovky svetlusku ci to nebude lepsie svietit
  14. Tiež už som ju menil, omotal som ploche kliešte izolačkou a opatrne vytiahol, celkom bez problémov ale už to mám prerobené na led podsvietenie a nedá sa to porovnať.
×
×
  • Vytvořit nový...