-
Nefunkční turbo
tak se mi teď ještě při cestě do práce rožnula kontrolka "emise do dílny"
-
Nefunkční turbo
Zdarec, chtěl bych se vás zeptat, jestli jste se s tím někdo už nesetkal? Mám 1.9TDi. Dnes se mi stalo, že mi během jízdy najednou ztvrdnul brzd. pedál (přestal fungovat posilovač řízení). Po chvíli to bylo zase v pořádku. Celý den (cca 130km) mi posilovač pořád blbne - chvíli to jde, chvíli ne. Po chvíli mi začalo ale zlobit i turbo, které se mi vypíná a jezdím někdy v nouzovém režimu, jindy je vše OK. Zřejmě to budou nějaké podtlakové hadice? Byl jsem s tím však v servisu a mechanik říkal, že ty jsou všechny v pořádku a že to asi bude špatný posilovač brzd - že je nějaké těsnění v něm a asi bude špatné to. Napadá vás ještě něco jiného? díky
-
1.4 16V 55kw - Uprava motoru na cca 80kW
už se těším, až to projedeme
-
Chiptuning
jaký tam máš krouťák? Cena? kolik s tím máš najetý?
-
Chiptuning
chci se zeptat, kdo z vás máš očipovanou 1.9? A od jaké firmy, kolik to stálo, zvyšení výkonu, jízdí pocity atd... abych měl nějaký přehled. Mně osobně se nejvíc asi zalíbil dieselpower a potom Cimbu, ale ten je o dost dražší. Proto uvitám každý váš postřeh. Díky chlapi
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
podle mě je to opravdu jen na zamachrování, že máš víc koní. Jinak si myslim,že ti to ani v tom kopci moc nepomůže. a ani v tom ohledu, že něco "předjedeš" - bude to spíš "maraton" a asi stejný jak s 55kw Šel bych do 55kw... a nejlíp do 1.9TDi...přeji šťastný výběr
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
já bych ti teda ještě osobně doporučil taky ten slabší 16V (55KW). Když jsem si kupoval teď Fábii, taky jsem chtěl 1.4 74KW, nakonec jsem zkončil u nafty. Ale ty pořád píšeš o výkonu - jediný, co je rozdíl mezi 74 - 55KW je 19KW. Kroutící moment je stejný u obou motorizací, a pokud s tou stokoňovkou nejedeš nad 130 tak (podle mě) nepoznáš rozdíl mezi 55 a 74KW. Nehledě na to, že 55kw verze se dá následně lépe upravit (výkonově). U 74kw je motor "nastaven na maximum" ... takže závěrem - nečekej nějaký velký rozdíl mezi 55 - 74kw.. nejlíp bys udělal, kdyby sis oba motory projel. Já si 74kw projel a když sem viděl rozdíl mezi 44 a 74KW, šel jsem radši do nafty. Opravdu mě to sklamalo a stejně by to mohlo sklamat i tebe
-
Fabia 1,9 TDi PD
TDi samozřejmě není potřeba točit, ale myslim, že i když jsi TDI neměl, tak by pro tebe neměl být problém jezdit třeba za 5-6l. ...schválně to zkoušej a uvidiš
-
Přední nárazník FI RS
já bych řekl, že bude asi stejné...
-
Sedačky z F2 do F1
hmmm...tak to je pěkný
-
Fabia 1,9 TDi PD
tak k bodu 1) ta spotřeba dle mě určitě není normální - měl bys mít kolem 5..max 6...zas teda záleží, jestli nepojedeš do táhlých kopců, pak by ta spotřeba byla větší... 3) rozvody bych určitě doporučil vyměnit hned po koupi vozu - nebo po 90tis km c) už se to tu řešilo hodně dřív - pokud zabrouzdáš, určitě to najdeš
-
Vymena koberca,je zniceny
já to myslel jinak jako že mám doma, ale co on potřebuje za barvu
-
Vymena koberca,je zniceny
ahoj, mám jeden koberec doma, takže se není problém domluvit Není nikde poškozený - prodřený apod. Jakou chceš barvu? Černá? Šedá? Béžová?
-
Sedačky z F2 do F1
Docela se mi zalíbili sedačky ze Sport Packu z Fabie 2 a proto by mě zajímalo, jeslti se dají nějak napasovat do F1. S předníma sedadlama by asi problém být neměl - přinejhorším by to vyřešilo poupravení konstrukce..ale jak to je se zadníma sedadlama? Nezkoušel to už někdo třeba? Nebo neporovnával? Díky
- off road
mikkian
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva